Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Η "ΟΑΣΗ" καλοπέρασης αυτή τη φορά στο Μέτσοβο

Μία ακόμη πετυχημένη, ευχάριστη και διασκεδαστική εκδρομή έκανε ο σύλλογός μας το διήμερο 15-16/3/14.

Ξεκινήσαμε το Σάββατο και με ενδιάμεσες στάσεις για ξεμούδιασμα και καφέ, φθάσαμε γύρω στις 13 μμ στους ιερούς βράχους των Μετεώρων. Επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε   στη Ιερά Μονή του Μεγάλου Μετεώρου.

Στις 16 μμ   τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο Kassaros ,με εξαιρετική θέα στη πόλη του Μετσόβου με  άνετα, περίτεχνα διακοσμημένα δωμάτια. Το γεύμα σε μαγαζιά της πλατείας κάθε άλλο παρά σαρακοστιανό.

Το βράδυ, βρεθήκαμε όλοι στο «  Μετσοβίτικο Σαλόνι » και μετά τα μεσάνυκτα , όσοι άντεξαν, στο κλαμπ « Κάρμα».

Την επομένη, επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο « Κτήμα Αβέρωφ» , τη Πινακοθήκη Αβέρωφ και απολαύσαμε καφέ και ήλιο στην πλατεία .

Η επιστροφή μας ξεκίνησε στις 12,30 μμ μέσω ΄Αρτας , φαγητό (γαρίδες κλπ ) στο γραφικό Μενίδι Αιτωλοακαρνανίας . Διασχίσαμε τη γέφυρα « Χαρ. Τρικούπης »   και με τραγούδια και χορό !!  φθάσαμε στη πόλη μας στις 9,30 μμ.