.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Η «ΠΙΕΤΑ» ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΕΠΙΠΟΝΗ ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ;)

Στην Ελλάδα (αλλά και αλλού) όσοι καταλαμβάνουν θέσεις ισχύος το κάνουν πάντα γιατί θέλουν να «προσφέρουν» και μάλιστα αφιλοκερδώς. Ενώ επειδή δεν υπάρχει κανείς καταληλότερος από αυτούς για ν’ αναλάβει παραμένουν στην θέση τους παρά το προσωπικό κόστος που επωμίζονται.
Ακριβώς αυτή είναι η κατάσταση και του Αλέξη Αλεξίου. Εμφανίστηκε το 2007 στο χώρο της Α.Ε.Κ. αναλαμβάνοντας μετά από συννενόηση με τον Δ. Χατζηχρήστο τις νομικές υποθέσεις της ORIGINAL χωρίς μάλιστα αμοιβή. Από κεί και πέρα η πορεία του ήταν λίγο – πολύ αναμενόμενη αφού η ORIGINAL ήταν την περίοδο εκείνη «στο τιμόνι» της Ερασιτεχνικής. Όλες οι μέχρι τώρα θέσεις σε Δ.Σ. που αυτός έχει καταλάβει είναι άμισθες. Συνεπώς ο ίδιος δεν προσπορίζεται τ’ αναγκαία από την παρουσία του σ’ αυτά τα Δ.Σ. 


Έχοντας αυτά υπόψη, μας είναι αδύνατο να κατανοήσουμε γιατί ο ίδιος δεν έχει ήδη παραιτηθεί προκειμένου να διευκολύνει την Ερασιτεχνική αλλά και τις Π.Α.Ε. & Κ.Α.Ε. στα Δ.Σ. των οποίων επίσης συμμετέχει. Θα μπορούσε να παραιτηθεί τώρα και στην πορεία αν και εφόσον (που το αποκλείουμε) διορθωθεί η κατάσταση να επανέλθει μέσω Γ.Σ. σε Π.Α.Ε. & Κ.Α.Ε. και μεσω εκλογών στην Ερασιτεχνική.

Ο μόνος τρόπος για να κατανοήσουμε την στάση του από την αποκάλυψη της υπόθεσης που τον αφορά ως σήμερα είναι να σκεφτούμε «πονηρά», γιατί όπως είπαμε μόλις στην προηγούμενη παράγραφο αλλιώς δεν είναι κατανοητό γιατί παραμένει ακόμα στις θέσεις που κατέχει. Σκεπτόμενοι λοιπόν «πονηρά» είναι εύκολο να καταλάβουμε πως η «δύναμη» που έχει κάποιος και όσα μπορεί να κατορθώσει μ’ αυτήν είναι παρούσα μόνο όσο βρίσκεται στην συγκεκριμένη θέση. Άπαξ και απομακρυνθεί από τη θέση αυτή (έστω και πρόσκαιρα) τον ξεχνάνε όλοι, εκτός και αν η «δύναμη» του είναι κυρίως οικονομική οπότε τα πράγματα διαφοροποιούνται έστω και λίγο. Προφανώς την ίδια αίσθηση έχει και ο Αλέξης, γι’ αυτό και αν δεν «παρακινηθεί» σε παραίτηση, θα εξαντλήσει κάθε χρονικό περιθώριο, κρατώντας φυσικά σε ομηρία την Ερασιτεχνική, καθώς και τις Κ.Α.Ε. & Π.Α.Ε.

Για την ίδια την υπόθεση γράψαμε την προηγούμενη βδομάδα (βλέπε εδώ). Σήμερα σας παραθέτουμε κάποια από τα σχόλια που ανέβηκαν στο δδιαδίκτυο. Στο blog SPORTS TRIUNFO ανέβηκαν με την σειρά τα εξής σχόλια:

Το πρώτο (βλέπε εδώ) σχολιάζει γλαφυρά (αν και επώδυνα αν είσαι από την άλλη πλευρά) το όλο θέμα και στο τέλος εκφράζει και την ανακούφιση του για το γεγονός ότι κάποιοι δεν θα μπορούν για καιρό να εμπλακούν στα κοινά της Α.Ε.Κ.

Το δεύτερο χρονικά (βλέπε εδώ) με αφορμή την «υπόθεση Αλεξίου» σχολιάζει το «είδος της δημοσιογραφίας» (αλήθεια κάνουν στο ΑΕΚ365 δημοσιογραφία;) του ΑΕΚ365.

Το τρίτο και νεότερο (βλέπε εδώ) εκφράζει μιά απορία σχετικά με την εγκυρότητα των αποφάσεων που έχουν λάβει τα όργανα στα οποία συμμετέχει ο Αλεξίου.
Απαντώντας στην απορία αυτή εμείς σημειώνουμε ότι από τη στιγμή που συμμετέχει κάποιος ο οποίος δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής, έχουμε «παράνομη σύνθεση» του Δ.Σ. Αυτό θα είχε επιπτώσεις στην αδειοδότηση (αν το είχαν πάρει χαμπάρι) καθώς και επιφέρει ακυρότητα των συγκεκριμένων αποφάσεων (όπως μας είπαν κάποιοι που ρωτήσαμε). Περαιτέρω ενδέχεται να μπλέξουμε και με ενστάσεις ομάδων που θα αντιμετωπίσουν την Α.Ε.Κ. σε μπάσκετ και ποδόσφαιρο. Το θέμα είναι από πότε είναι έκπτωτος και αν χρειάζεται προηγούμενη διαπιστωτική πράξη του Υφυπουργού Αθλητισμού. Γι’ αυτό γράφουμε παραπάνω για «ομηρία» της Α.Ε.Κ. από τον Αλεξίου. 

Στην ιστοσελίδα AEK24HOURS.GR εκτός της παρουσίασης της υπόθεσης αναρτήθηκε και άρθρο σχετικά με την ανάγκη εκδίωξης του Αλεξίου από την Ερασιτεχνική για να μην υπάρξουν ενδεχόμενες επιπλοκές με το θέμα του γηπέδου (βλέπε εδώ). Παρά το γεγονός ότι θεωρούμε πως την στιγμή που αυτό γράφτηκε δεν χρειαζόταν να είναι τόσο «επιθετικό» χρησιμοποιώντας την προστακτική «διώξτε», ωστόσο όσο περνά ο χρόνος αυτό φαίνεται να είναι η μόνη επιλογή.
Οι τελευταίες εξελίξεις όπως αποτυπώνονται στο ρεπορτάζ (βλέπε εδώ) δείχνουν ότι το συγκεκριμένο θέμα θα μας απασχολήσει ακόμη για αρκετό καιρό. Ωστόσο επειδή θέλουμε να είσαστε πλήρως ενημερωμένοι σας λέμε τα εξής:
  • Το Υπουργείο Ανάπτυξης εξετάζει τη σύνθεση του Δ.Σ. μόνο σε σχέση με τον Ν. 2190/1920 και όχι με βάση τα όσα προβλέπει η Αθλητική Νομοθεσία, κάτι για το οποίο είναι αποκλειστικά υπεύθυνη η Ε.Ε.Α.
  • Τίποτα πλέον δεν μπορεί να δημοσιευτεί στο Γ.Ε.ΜΗ. σχετικά με την εκκαθαρισμένη Π.Α.Ε. αφού αυτή πλέον έχει διαγραφεί από το Μητρώο. Η μοναδική περίπτωση να επανεγγραφεί η παλαιά Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. στο Γ.Ε.ΜΗ. (όπως έχουμε και στο παρελθόν γράψει) είναι στην περίπτωση που κερδηθούν οι αγωγές ακύρωσης της εκαθάρισης που έχουν καταθέσει τόσο ο κύριος Οικονομόπουλος, όσο και οι Καφές, Αραμπατζής, Βλάχος, Αραμπατζής και οι οποίες συζητούνται το 2015 και από τις οποίες οι διάδικοι της πρώην Π.Α.Ε. δεν έχουν μέχρι σήμερα παραιτηθεί. Μόνο τότε μπορεί να γίνει και οποιαδήποτε «διορθωτική δημοσίευση» στο Γ.Ε.ΜΗ. Το «ωραίο» της υπόθεσης είναι σε μιά τέτοια περίπτωση θα έχει «ακυρωθεί» η εκκαθάριση της Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ.

Υ.Γ.1. Σε προσωπικό επίπεδο δεν έχουμε τίποτα με τον Αλέξη. Ίσα – ίσα που τον συμπονούμε για τα οικονομικά του προβλήματα που δημιουργήθηκαν από το «κούρεμα» των καταθέσεων των Κυπριακών τραπεζών. Αυτά όμως μόνο σε προσωπικό επίπεδο. Από κεί και πέρα το μόνο «σωστό και τίμιο» που θα μπορούσε να κάνει (αλλά δεν το έκανε) θα ήταν να παραδεχθεί πώς είτε δεν γνώριζε την συγκεκριμένη διάταξη, είτε δεν την θυμόταν. Θα μπορούσε ακόμη να «ρίξει την ευθύνη» σε κάποιες ιστοσελίδες οι οποίες δεν κωδικοποίησαν σωστά τον Ν. 2725/1999 και έτσι «την πάτησε». Όλα όσα διέρρευσε αυτός και τα φιλαράκια του δεν τον τιμούν ούτε ως άνθρωπο, ούτε ως επαγγελματία.  

Υ.Γ.2. Ο Χριστόδουλος διάβαζε για το Πανεπιστήμιο και δεν πήρε είδηση την Χούντα και τα έργα της. Ο Χρυσοχοΐδης δεν διάβασε το Μνημόνιο (γιατί ήταν ογκώδες και δεν είχε και φωτογραφίες ή σκίτσα). Ο Αλέξης λόγω εμπιστοσύνης σε συνάδελφο του που είχε φτιάξει πάνω από 100 Πρακτικά δεν διάβασε τι υπέγραφε. Αλήθεια αν του πήγαιναν ένα 5σέλιδο κείμενο με την θανατική του καταδίκη, λέτε να το έπαιρνε χαμπάρι πρίν το υπογράψει;

Υ.Γ.3. Η Ιταλικής προέλευσης λέξη «πιετά» (pieta) που περιλαμβάνεται στον τίτλο σημαίνει κυριολεκτικά «έλεος». Ωστόσο στην ιστορία της τέχνης και ειδικά της Αναγεννησιακής (η οποία εκτός των παραγγελιών για προσωπογραφίες ασχολούνταν σχεδόν αποκλειστικά με θρησκευτικά θέματα) έλαβε τη σημασία της «αποκαθήλωσης». Με την λέξη «πιετά» ονομάστηκε πλήθος γλυπτών και πινάκων ζωγραφικής που απεικονίζουν την Παναγία κάτω από τον Σταυρό να κρατά το άψυχο σώμα του Ιησού αμέσως μόλις το έχουν κατεβάσει (αποκαθηλώσει) από τον Σταυρό. Με την αποκαθήλωση του Ιησού μπορεί να ολοκληρώθηκε το γήινο μαρτύριο του. Με την αποκαθήλωση όμως κάποιων άλλων μόλις τώρα αρχίζει. Τώρα για το ποιός χρεώνεται το ρόλο της Παναγίας (γιατί ο ρόλος του Ιησού δικαιωματικά ανήκει στο Αλεξίου) ο καθένας ας κάνει τους δικούς του συνειρμούς και συσχετισμούς όπως του αρέσει. Όποιος δε μπορεί να έχει παράπονα για το «σενάριο» της συγκεκριμένης «σκηνής» να πάει να παραπονεθεί στους Ευαγγελιστές που το έγραψαν.

14 Οκτώβρη 2014.
παρατηρητήριο

πηγή: aek-watch.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου