Aρνητικά γνωμοδότησε το Δημοτικό Συμβούλιο Νέας Φιλαδέλφειας, αναδεικνύοντας τις επιπτώσεις "από το εντυπωσιακό 'στρίμωγμα' ενός ογκώδους -κατά τα λοιπά υπερσύγχρονου αθλητικού σταδίου- σε έναν πυκνό οικιστικό ιστό, σε επαφή, και εντός του Άλσους (μέρος του οποίου αφαιρεί), χωρίς πρόσβαση από μεγάλες οδικές αρτηρίες και χωρίς εξυπηρέτηση από Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σταθερής τροχιάς".


Στο έγγραφό του προς την αρμόδια υπηρεσία Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης (18.11.2015) του ΥΠΕΝ παραθέτει αναλυτικά τις ανεπάρκειες της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Συμπερασματικά, υπογραμμίζει ότι υποβαθμίζει ή παραλείπει να αναφέρει, ούτε αντιμετωπίζει σοβαρότατες επιπτώσεις κυκλοφοριακής ασφυξίας, στάθμευσης, σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια πολιτών και θεατών, την παντελή έλλειψη εξωτερικών περιμετρικών ζωνών με βάση τους διεθνείς κανονισμούς, κινδύνους για την πυρασφάλεια και τη γενικότερη υποβάθμιση του Άλσους και των συνθηκών ζωής στην περιοχή, αρνητικές επιπτώσεις στη φυσιογνωμία και τη λειτουργία του διατηρητέου προσφυγικού οικισμού, αλλά και του κέντρου της πόλης. Εστιάζει και στο οικονομικό κόστος προσαρμογής της πόλης στις ανάγκες ενός ιδιωτικού έργου που φορτώνεται στο Δημόσιο, επισημαίνοντας ότι μόνο για την κατασκευή των οδικών έργων απαιτούνται 15 εκατ. ευρώ., ενώ άγνωστη παραμένει η δαπάνη από την αλλαγή της κυκλοφοριακής μελέτης για τον δήμο, αλλά και για τη μετακίνηση όλων των δικτύων κοινής ωφέλειας. Αναφέρει ενδεικτικά ότι μόνο η αναδιαμόρφωση των δύο κόμβων κοστίζει 670.000 ευρώ.

Κατ' ελάχιστον, η κατασκευή και η λειτουργία του γηπέδου απαιτούν, όπως καθιστά σαφές το δημοτικό συμβούλιο, τα εξής:

* Τροποποίηση του ύψους του γηπέδου ώστε να εξασφαλίζεται η αρμονική γειτνίαση με τον προσφυγικό οικισμό.

* Μέτρα πυροπροστασίας και ηχοπροστασίας του οικισμού και του Άλσους, μέτρα για την προστασία του Άλσους από τυχόν βανδαλισμούς ή από ακούσιες καταστροφές, την εκτεταμένη ρύπανση και υπερβολική διέλευση, καθώς και πρόνοιες για τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος του γηπέδου, τη μείωση των φαινομένων θερμικής νησίδας στην πόλη και την ανάπτυξη των απαιτούμενων περιμετρικών ζωνών για λόγους ασφαλείας.

* Μέτρα, έργα και παρεμβάσεις που θα εκτονώνουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Επίσπευση της κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό και της επέκτασής της ώς τον Περισσό και βελτίωση των υπόλοιπων ΜΜΜ για την εξυπηρέτηση των θεατών ύστερα από σχετική μελέτη.

* Εξασφάλιση χωροθέτησης επαρκούς αριθμού θέσεων στάθμευσης για τη μείωση της άναρχης και παράνομης στάθμευσης στην πόλη.

* Δημιουργία εγκαταστάσεων για την εξυπηρέτηση και άλλων τμημάτων της ερασιτεχνικής ΑΕΚ, τα οποία υπήρχαν στο κατεδαφισμένο κτήριο.

* Συμπλήρωση όλων των ελλείψεων της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

πηγή: avgi.gr