.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Πως πάει οικονομικά ο Πέτρος Παππάς, που... είναι χρηματοδότης της "Αγιά Σοφιάς"

Πέτρος Παππάς: Ζημιές 48,7 εκ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο για την Star Bulk



Είναι ξεκάθαρο ότι η αγορά ξηρού φορτίου περνάει τη χειρότερη κρίση των τελευταίων 30 ετών, όμως η ναυτιλιακή Star Bulk Carriers, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Πέτρου Παππά, ανακοίνωσε λιγότερες απώλειες από το αναμενόμενο στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου δεδομένου ότι ο στόλος της εταιρείας, που ολοένα και μεγαλώνει σε συνδυασμό με τα μειωμένα λειτουργικά κόστη αντισταθμίζουν τη συνεχιζόμενη πτώση των ναύλων.

Παράλληλα, υπενθυμίζεται ότι η ναυτιλιακή έχει συνάψει συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες, η οποία τροποποιεί τους όρους για τις αποπληρωμές των δανείων. Με βάση τη νέα αυτή συμφωνία, η εταιρεία δε θα πληρώσει δόσεις μέχρι τα τέλη του Αυγούστου.

Στόχος της ναυτιλιακής παραμένει να εξασφαλίσει την απαραίτητη ρευστότητα τουλάχιστον μέχρι το 2019.

Παρά το γεγονός ότι τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα από αυτά που περίμενε, η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρές ζημίες στο πρώτο τρίμηνο του 2016 της τάξεως των 48,7 εκ. δολαρίων έναντι 40,2 εκ. δολαρίων του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2015. Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στο ποσό των 46,3 εκ. δολαρίων έναντι 45,5 εκ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο πέρσι.

“Συνεχίζουμε να εκτελούμε πρωτοβουλίες διαχείρισης του κόστους και παράλληλα να μεγιστοποιούμε την εσωτερική αποδοτικότητα, επιτυγχάνοντας έτσι να μειωθούν κατά 19% σε ετήσια βάση τα μέσα λειτουργικά κόστη ανά πλοίο στα 3.591 δολάρια την ημέρα, με εξαίρεση ωστόσο των δαπανών πριν από την παράδοση”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέτρος Παππάς. Και συνέχισε τονίζοντας ότι “Αυτές οι μειώσεις δεν έγιναν εις βάρος της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας και της συντήρησης των πλοίων μας”.

Ο κ. Παππάς επισήμανε επίσης πως το πρώτο τρίμηνο του 2016 ήταν μακράν το χειρότερο των τελευταίων 30 ετών.

Η ναυτιλιακή Star Bulk Carriers διαχειρίζεται έναν στόλο 72 πλοίων, με ακόμα 11 υπό κατασκευή. Τον Ιούνιο του 2014 συγχωνεύτηκε με την Oceanbulk Carriers (επίσης συμφερόντων του Π. Παππά και της Oaktree) και ελέγχεται από την αμερικανική Oaktree Capital Management, που διακρατεί το 52,5% των μετοχών, ενώ η οικογένεια Παππά έχει το 5,8%.

πηγή: mononews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου