Υπουργός Ε.Ν Π. Κουρουμπλής – Εφοπλιστές: Δημόσιες Σχέσεις, Εκκλήσεις, Φιλοφρονήσεις και στο τέλος Πίστη και Υποταγή στο παρασιτικό εφοπλιστικό κεφάλαιο
Δελτίο Τύπου της ΠΕΝΕΝ
Το εφοπλιστικό κεφάλαιο και κυρίως το τμήμα της ποντοπόρου ναυτιλίας που αποτελεί διαχρονικά τον πυρήνα του ελληνικού εφοπλισμού και μέσα από ένα άθλιο καθεστώς επιχειρηματικής ασυδοσίας που έχει θεσπίσει η χώρα μας (και όλες ως τώρα οι κυβερνήσεις) ανέβηκε στην κορυφή της πυραμίδας της παγκόσμιας Ναυτιλίας, μπορεί να απολαμβάνει ιδιαίτερη ικανοποίηση αφού το υποταγμένο στα πλαίσια της αστικής διαχείρισης «αριστερό» κατεστημένο του ΣΥΡΙΖΑ όχι απλά άφησε άθικτο αυτό το μισητό και αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο αλλά σε συγχορδία Τσίπρας – Δραγασάκης – Σταθάκης και ο Κουρουμπλής εκθειάζουν, εξυμνούν και αγιοποιούν το εφοπλιστικό κεφάλαιο επιδιώκοντας την εύνοια και την αποδοχή τους.
Την κατεύθυνση την έδωσε πρόπερσι ο ίδιος ο Τσίπρας τόσο στην Διεθνή Έκθεση των Ποσειδωνίων όσο και στην εκδήλωση που ακολούθησε για τα 100 χρόνια από την ίδρυση της Ε.Ε.
Την σκυτάλη παρέλαβε ο τότε Υπουργός Θ. Δρίτσας ο οποίος με την σειρά του ανέλαβε τον θλιβερό ρόλο να καταργήσει την ΣΣΕ στην ποντοπόρο ναυτιλία (ανεπιτυχώς) κατ’ εντολή των εφοπλιστών. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο τον ρόλο αυτό συνεχίζει επάξια στην ίδια γραμμή πλεύσης ο τωρινός Υπουργός Ε.Ν.
Πρόσφατο παράδειγμα η ομιλία του κ. Κουρουμπλή στο οικονομικό φόρουμ των Δελφών στις 2 Μάρτη 2018.
Σημειώνουμε ενδεικτικά ορισμένα σημεία της ομιλίας του για την ενημέρωση των μελών αλλά και των αναγνωστών της ιστοσελίδας μας
«Η Ναυτιλία είναι ένας κρίσιμος τομέας της οικονομίας που συνδέεται άρρηκτα με την ανάπτυξη και την Εθνική οικονομία».
«Οι Έλληνες εφοπλιστές άντεξαν την κρίση της ναυλαγοράς με επιτυχία και μάλιστα παρά τα προβλήματα και με τη στήριξη της κυβέρνησης παραμένουν στις πρώτες θέσεις διεθνώς στην πρωτοπόρο ναυτιλία».
«Το υπουργείο Ναυτιλίας έχει πάρει πολλές πρωτοβουλίες για την αύξηση του ΑΕΠ μέσω της αύξησης του στόλου με ελληνική σημαία».
«Η ελληνική εφοπλιστική οικογένεια πρέπει να στηρίζει περισσότερο την Ελλάδα και θεωρώ ότι ο πατριωτισμός των εφοπλιστών θα λειτουργήσει θετικά».Παρακάμπτουμε τα όσα ανέφερε για την Ακτοπλοΐα, Κρουαζιέρα και τα άλλα σκάφη αναψυχής που είναι αντικείμενο άλλου σχολίου και στεκόμαστε μόνο στα περί ποντοπόρου Ναυτιλίας.
Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω το πρώτο που πρέπει να διαπιστώσουμε είναι οι δηλώσεις όλων των Υπουργών μετά την μεταπολίτευση σχετικά με τον ρόλο των εφοπλιστών και της ναυτιλίας είναι copy – paste, ανεξάρτητα σε ποιο κόμμα ανήκουν και το οποίο είχε ή έχει την ευθύνη για την διακυβέρνηση της χώρας μας.
Δεύτερο κοινό χαρακτηριστικό αυτού του αστικού κυβερνητικού κατεστημένου ήταν και παραμένει να εκθειάζει και ενίοτε να αγιοποιεί τον ρόλο του εφοπλιστικού κεφαλαίου και την δήθεν συμβολή του στην εθνική οικονομία.
Τρίτο, όπως ακριβώς διατείνεται με ειλικρίνεια ο τωρινός Υπουργός Ε.Ν, όλες οι κυβερνήσεις στήριξαν και ενίσχυσαν τον ρόλο και την ανταγωνιστικότητα του εφοπλιστικού κεφαλαίου.
Τέταρτο, επίσης όλες οι κυβερνήσεις και όλοι οι Υπουργοί Ε.Ν είχαν και έχουν στο επίκεντρο της πολιτικής τους την στήριξη και ενίσχυση των συμφερόντων των εφοπλιστών και βεβαίως όλοι τους υμνολογούσαν τον δήθεν «πατριωτισμό» τους!!!
Βέβαια λίγο ενδιαφέρει τον κ. Κουρουμπλή και τους προγενέστερους από αυτόν εάν τα όσα ισχυρίζονται είναι παντελώς αβάσιμα, αστήριχτα και δεν τεκμηριώνονται με κανένα στοιχείο!!
Βάζει και ο ίδιος, όπως και η «αριστερή» του κυβέρνηση, ένα λιθαράκι για να διαιωνίζεται ο μύθος για την δήθεν συμβολή των εφοπλιστών στην «εθνική οικονομία»!!
Για να αποδομήσουμε αυτή την μεθοδευμένη, βαθύτατα υποκριτική και παραπλανητική προπαγάνδα αρκεί να σταθούμε σε 6 χαρακτηριστικά στοιχεία.
1. Ουδεμία ουσιαστική σύνδεση υπάρχει της ποντοπόρου Ναυτιλίας με την οικονομία της χώρας μας αφού η συνεισφορά της από πλευράς φορολογικών εσόδων ανέρχεται στο ευτελές ποσόν των 15 εκατομμυρίων ευρώ τον χρόνο, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και με βάση τα ισχύοντα για την φορολογία των πλοίων επί του τονάζ (χωρητικότητα).
2. Αυτή η μεγάλη ναυτιλία που υμνεί ο τραγικός και λαλίστατος κ. Κουρουμπλής απασχολεί στα πλοία με ελληνική σημαία μόνο 4.000 έλληνες Ναυτεργάτες και το 80% είναι χαμηλόμισθοι ανασφάλιστοι αλλοδαποί Ναυτικοί.
3. Η συμβολή τους στο κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα ανέρχεται στο ποσόν των 42,5 εκατομμυρίων ευρώ τον χρόνο όταν οι συνολικές ετήσιες εισφορές είναι 137 εκατομμύρια ευρώ. Το ποσόν αυτό δεν καλύπτει ούτε για 15 μέρες τον χρόνο τις συντάξεις των Ναυτικών….
4. Σχετικά με την επαναφορά ποντοπόρων πλοίων στην ελληνική σημαία, ο Υπουργός Ε.Ν συλλαμβάνεται κατ’ επανάληψη να ψεύδεται ασύστολα αφού τα στοιχεία της τελευταίας 4ετίας δείχνουν συνέχεια σταθερή υποχώρηση και ο αριθμός είναι μόνο 765 επί συνόλου ελληνόκτητων ποντοπόρων πλοίων 4.200!!!
5. Αναλογικά με το ναυτιλιακό συνάλλαγμα, αυτό παρά την τεράστια μείωση των θέσεων εργασίας των ελλήνων Ναυτεργατών εξακολουθεί ένα σημαντικότατο τμήμα του να είναι οι μισθοί και οι δαπάνες της κοινωνικής ασφάλισης των ελλήνων Ναυτεργατών, ενώ ταυτόχρονα το ναυτιλιακό συνάλλαγμα τα τελευταία τρία χρόνια έχει κατρακυλήσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα….
6. Εάν επεκταθούμε και μιλήσουμε για την συνεισφορά των ελλήνων εφοπλιστών στον τομέα της ναυπηγοεπισκευής τα στοιχεία εκθέτουν και εξευτελίζουν τόσο τον κ. Κουρουμπλή όσο και τους εφοπλιστές αφού εδώ και πολλά χρόνια έχουν επιλέξει για τις νέες κατασκευές χώρες όπως Κορέα, Κίνα, Σιγκαπούρη, ενώ για τις επισκευές τις Κίνα, Τουρκία, Ρουμανία, Πολωνία κ.ο.κ.
Ποιες είναι λοιπόν οι περίφημες παραγωγικές επενδύσεις στην χώρα μας από το κομπραδόρικο εφοπλιστικό κεφάλαιο που διαφημίζει το Υπουργείο Ε.Ν; Μήπως εννοεί στο Real Estate που οι τιμές τα τελευταία χρόνια έχουν δραματικά απόμειωθεί και οι εφοπλιστές πρωταγωνιστούν με εξευτελιστικές τιμές να αρπάζουν και να λεηλατούν ακίνητα φιλέτα για να αυγατίζουν και να μεγεθύνουν την προσωπική τους περιουσία;
Μήπως ο Τσίπρας, ο Κουρουμπλής και οι υπόλοιποι της συστημικής «αριστεράς» του ΣΥΡΙΖΑ αγνοούν που φυγαδεύουν τα εκατομμύριά τους οι εφοπλιστές; Αγνοούν τις σκανδαλώδεις λίστες της φοροδιαφυγής, λίστα Λαγκάρντ, λίστα Μπόργιανς ή στις αντίστοιχες των Panama Papers, Paradise Papers, Bahamas Papers κ.α στις οποίες διακρίνουμε έναν συνωστισμό από εκατοντάδες έλληνες εφοπλιστές που σπρώχνουν τα αφορολόγητα υπερκέρδη τους σε ξένους φορολογικούς παράδεισους….
Ανάμεσα σε αυτούς περιλαμβάνονται και δεκάδες εφοπλιστές που συνδιαλέγεται η συστημική Συριζέϊκη αριστερά….
Έπειτα από όλα τα παραπάνω τίθεται το ερώτημα: Η κυβέρνηση και ο κ. Κουρουμπλής αγνοούν τα παραπάνω στοιχεία; Προφανώς έχουν γνώση για την πραγματική συνεισφορά των εφοπλιστών στον τόπο και στην οικονομία, παρά ταύτα επιλέγουν συνειδητά να ψευδολογούν, να καλλιεργούν τον μύθο για την εφοπλιστική συμβολή, να στηρίζουν με την δική τους θέση την εφοπλιστική προπαγάνδα για να εδραιώνεται στην συνείδηση της κοινωνίας ότι τάχα το εφοπλιστικό κεφάλαιο και τα πλοία τους συνεισφέρουν στην ανάπτυξη της οικονομίας και της χώρας μας!!!
Πρόκειται για πολιτικούς απατεώνες που είναι ιδεολογικά και πολιτικά ενταγμένοι στην εξυπηρέτηση των συμφερόντων του μεγάλου κεφαλαίου, υπηρετούν αδίστακτα το δόγμα της ανταγωνιστικότητας, είναι φορείς μιας ταξικής πολιτικής η οποία συνδράμει στην διεύρυνση των προνομίων των εφοπλιστών και ταυτόχρονα η πολιτική τους συντρίβει τα δικαιώματα των Ναυτεργατών, των εργαζομένων και του λαού μας.
Καλό είναι οι εργαζόμενοι να διδαχθούν από την ίδια την πείρα τους, ιδιαίτερα τα χρόνια της μνημονιακής καταστροφής, να βγάλουν τα αναγκαία συμπεράσματα, να απορρίψουν όλους αυτούς που τους ξεζουμίζουν και τους καταστρέφουν την ζωή, μάλιστα όταν αυτό γίνεται στο όνομα της αριστεράς και οι ίδιοι αυτοί να βάζουν ταφόπλακα στην πραγματική αριστερά, δηλαδή στις αρχές, στις αξίες και στις ιδέες της προκειμένου να υπηρετήσουν τα συμφέροντα των εφοπλιστών, των βιομηχάνων, των τραπεζιτών και των άλλων μεγαλοσχήμονων της οικονομικής ολιγαρχίας.
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ
pandiera.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου