.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Αναλυτικά η απόφαση ορισμού των 5 Αντιδημάρχων για τα επόμενα 2,5 χρόνια με τα καθήκοντα και ποιοι θα λαμβάνουν αντιμισθία


ΘΕΜΑ : «ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ»

«Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ – ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ (ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΙΘΜ…327…/2014) Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις των άρθρων 59 και 282 παρ. 16 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/7-6-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως ισχύει κάθε φορά αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
  2. Την με αριθμό 868/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.
  3. Το από 15078/01-09-2014 Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας των Δημοτικών Συμβούλων του Δήμου Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος.
  4. Την υπ’ αριθμ. 15150/15-04-2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με τον ν. 3852/2010», όπως ισχύει.
  5. Το γεγονός ότι ο Δήμος Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος έχεις δύο (2) Δημοτικές Ενότητες.
  6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 3 του ν. 3852/2010 και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 92 του ίδιου νόμου, όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 3 ε’ του άρθρου 3 του ν.4051/2012 (ΦΕΚ 40/Α/29-02-2012), μπορούν να ορισθούν έως πέντε (5) Αντιδήμαρχοι εκ των οποίων οι δύο (2) χωρίς αντιμισθία.
  7. Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος (3013/Β/13-11-2012).
  8. Την ανάγκη εύρυθμης λειτουργίας των Υπηρεσιών του Δήμου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ:

Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Λάλο – Αναγνώστου Μιχαήλ του Αλεξάνδρου, Αντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων των Γραφείων και των Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Να συνυπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδιο υπηρεσία του Δήμου. Τον ορίζουμε υπεύθυνο για τη διαχείριση του τραπεζικού λογαριασμού όψεως του Δήμου που τηρείται στην τράπεζα Πειραιώς. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος ορίζεται ως υπεύθυνος διαχείρισης του λογαριασμού, ο οποίος μπορεί να κινεί αυτόν υπογράφοντας από κοινού με τους υπεύθυνους υπαλλήλους, υπό τη σφραγίδα του Δήμου.
Β. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Καλαμπόκη Ιωάννη του Παναγιώτη, Αντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων των Γραφείων και των Τμημάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Νέας Χαλκηδόνος: Υπεύθυνος για όλα ανεξαιρέτως τα θέματα που αφορούν την πόλη και τους πολίτες της Νέας Χαλκηδόνας συντονίζοντας με ευθύνη του, όλες ανεξαιρέτως τις εργασίες και το έργο των λοιπών Αντιδημάρχων και υπηρεσιών του Δήμου και σε όλα τα επίπεδα των προβλημάτων και των αναγκών της πόλης της Νέας Χαλκηδόνας, που καθημερινά και εκάστοτε θα προκύπτουν, προκειμένου να δίδονται άμεσα οι αναγκαίες λύσεις στην πόλη και τα αιτήματα των πολιτών.
Γ. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Ανανιάδη Νικόλαο του Ανανία Αντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων των Τμημάτων της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Ηλεκτροφωτισμού του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων των Τμημάτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
Δ. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Κουμαριανό ΕυάγγελοΑντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων, καθώς και του Γραφείου Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Νέας Φιλαδέλφειας: Υπεύθυνος για όλα ανεξαιρέτως τα θέματα που αφορούν την πόλη και τους πολίτες της Νέας Φιλαδέλφειας συντονίζοντας με ευθύνη του, όλες ανεξαιρέτως τις εργασίες και το έργο των λοιπών Αντιδημάρχων και υπηρεσιών του Δήμου και σε όλα τα επίπεδα των προβλημάτων και των αναγκών της πόλης της Νέας Φιλαδέλφειας, που καθημερινά και εκάστοτε θα προκύπτουν, προκειμένου να δίδονται άμεσα οι αναγκαίες λύσεις στην πόλη και τα αιτήματα των πολιτών.
Ε. Ορίζει την Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κα Ρόκου Χαρίκλεια (Χαρά) του Μενελάου, Αντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, χωρίς αντιμισθία και της μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Απασχόλησης του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων του Γραφείου Πολιτισμού και Αθλητισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
ΣΤ. Επιπλέον μεταβιβάζουμε και στους 5 Αντιδημάρχους την αρμοδιότητα της τέλεσης των πολιτικών γάμων.

Ζ. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά απόφαση του Δημάρχου.

Η. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Θ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του σύμφωνα με το άρθρο 89 του ν. 3463/2006, όπως ισχύει κάθε φορά, θα ασκεί ως Α’ Αναπληρωτής του Δημάρχου ο Αντιδήμαρχος κ. Κουμαριανός Ευάγγελος. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Α’ Αναπληρωτή Δημάρχου, τα καθήκοντά του θα ασκεί ως Β’ Αναπληρωτής Δημάρχου ο Αντιδήμαρχος κ. Καλαμπόκης Ιωάννης».

«Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ – ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ (ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΙΘΜ. …327…/2014) Έχοντας υπόψη:
  1. Τις διατάξεις των άρθρων 59 και 282 παρ. 16 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/7-6-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως ισχύει κάθε φορά αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
  2. Την με αριθμό 868/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.
  3. Το από 15078/01-09-2014 Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας των Δημοτικών Συμβούλων του Δήμου Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος.
  4. Την υπ’ αριθμ. 15150/15-04-2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με τον ν. 3852/2010», όπως ισχύει.
  5. Το γεγονός ότι ο Δήμος Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος έχεις δύο (2) Δημοτικές Ενότητες.
  6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 3 του ν. 3852/2010 και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 92 του ίδιου νόμου, όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 3 ε’ του άρθρου 3 του ν.4051/2012 (ΦΕΚ 40/Α/29-02-2012), μπορούν να ορισθούν έως πέντε (5) Αντιδήμαρχοι εκ των οποίων οι δύο (2) χωρίς αντιμισθία.
  7. Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος (3013/Β/13-11-2012).
  8. Την ανάγκη εύρυθμης λειτουργίας των Υπηρεσιών του Δήμου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ:
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Λάλο – Αναγνώστου Μιχαήλ του Αλεξάνδρου, Αντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων των Γραφείων και των Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Να συνυπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδιο υπηρεσία του Δήμου. Τον ορίζουμε υπεύθυνο για τη διαχείριση του τραπεζικού λογαριασμού όψεως του Δήμου που τηρείται στην τράπεζα Πειραιώς. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος ορίζεται ως υπεύθυνος διαχείρισης του λογαριασμού, ο οποίος μπορεί να κινεί αυτόν υπογράφοντας από κοινού με τους υπεύθυνους υπαλλήλους, υπό τη σφραγίδα του Δήμου.
Β. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Καλαμπόκη Ιωάννη του Παναγιώτη, Αντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων των Γραφείων και των Τμημάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Νέας Χαλκηδόνος: Υπεύθυνος για όλα ανεξαιρέτως τα θέματα που αφορούν την πόλη και τους πολίτες της Νέας Χαλκηδόνας συντονίζοντας με ευθύνη του, όλες ανεξαιρέτως τις εργασίες και το έργο των λοιπών Αντιδημάρχων και υπηρεσιών του Δήμου και σε όλα τα επίπεδα των προβλημάτων και των αναγκών της πόλης της Νέας Χαλκηδόνας, που καθημερινά και εκάστοτε θα προκύπτουν, προκειμένου να δίδονται άμεσα οι αναγκαίες λύσεις στην πόλη και τα αιτήματα των πολιτών.
Γ. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Ανανιάδη Νικόλαο του Ανανία Αντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων των Τμημάτων της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Ηλεκτροφωτισμού του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων των Τμημάτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
Δ. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Κουμαριανό ΕυάγγελοΑντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων, καθώς και του Γραφείου Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Νέας Φιλαδέλφειας: Υπεύθυνος για όλα ανεξαιρέτως τα θέματα που αφορούν την πόλη και τους πολίτες της Νέας Φιλαδέλφειας συντονίζοντας με ευθύνη του, όλες ανεξαιρέτως τις εργασίες και το έργο των λοιπών Αντιδημάρχων και υπηρεσιών του Δήμου και σε όλα τα επίπεδα των προβλημάτων και των αναγκών της πόλης της Νέας Φιλαδέλφειας, που καθημερινά και εκάστοτε θα προκύπτουν, προκειμένου να δίδονται άμεσα οι αναγκαίες λύσεις στην πόλη και τα αιτήματα των πολιτών.
Ε. Ορίζει την Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κα Ρόκου Χαρίκλεια (Χαρά) του Μενελάου, Αντιδήμαρχο, από την επομένη της εκδόσεως της παρούσας έως τις 28-02-2017, χωρίς αντιμισθία και της μεταβιβάζει Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Απασχόλησης του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
  • Την υπογραφή και την ευθύνη για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων του Γραφείου Πολιτισμού και Αθλητισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (3013/Β/13-11-2012).
ΣΤ. Επιπλέον μεταβιβάζουμε και στους 5 Αντιδημάρχους την αρμοδιότητα της τέλεσης των πολιτικών γάμων.
Ζ. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά απόφαση του Δημάρχου.
Η. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Θ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του σύμφωνα με το άρθρο 89 του ν. 3463/2006, όπως ισχύει κάθε φορά, θα ασκεί ως Α’ Αναπληρωτής του Δημάρχου ο Αντιδήμαρχος κ. Κουμαριανός Ευάγγελος. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Α’ Αναπληρωτή Δημάρχου, τα καθήκοντά του θα ασκεί ως Β’ Αναπληρωτής Δημάρχου ο Αντιδήμαρχος κ. Καλαμπόκης Ιωάννης».
- See more at: http://www.orizontes.gr/?p=92503#sthash.1kOIVLbo.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου