Έγινε γνωστό ότι κατά την πρόσφατη εκδίκαση στο ΣΤΕ στο οποίο είχε
προσφύγει ο προϊστάμενος της ΔOY πλοίων Πειραιά και με την οποία ζητούσε
να αναιρεθεί απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά το οποίο ακύρωσε
το εκκαθαριστικό σημείωμα με το οποίο είχε επιβληθεί σε πλοιοκτήτρια
ναυτιλιακή εταιρεία «έκτακτη εισφορά κοινωνικής ευθύνης» ύψους 808.942
ευρώ σύμφωνα με το άρθρο 5 του νόμου 3845/2010 και το ποσόν αυτό είχε
βεβαιωθεί με πράξη του ίδιου του προϊσταμένου.
Το Συμβούλιο Επικρατείας με την υπ’ αριθμό 99/2017 απόφασή του έκρινε ότι η «έκτακτη εισφορά κοινωνικής ευθύνης» αποτελεί πράγματι έκτακτη οικονομική επιβάρυνση των νομικών προσώπων κυρίως εταιριών, για την αντιμετώπιση της οξύτατης οικονομικής κρίσης που σοβούσε στην χώρα, το εισόδημα δε χρησιμοποιείται ως δείκτης της οικονομικής δύναμης των υποκειμένων στην εισφορά προσώπων, αποτελεί δηλαδή το κριτήριο και συνακόλουθο την βάση επιβολής της εισφοράς. Επίσης οι Σύμβουλοι Επικρατείας επισημαίνουν ότι στην εν λόγω εισφορά «υπόκεινται και οι Ναυτικές εταιρίες οι οποίες αποτελούν ειδικό τύπο κεφαλαιουχικών εταιριών» και αυτή «δεν αποτελεί φόρο εισοδήματος».
Όσο θετική μπορεί να θεωρηθεί μια απόφαση του ΣΤΕ που καθιστά υποχρεωτική την εθελοντική συνεισφορά των εφοπλιστών με την έκτακτη οικονομική επιβάρυνση, άλλο τόσο πρέπει να υπογραμμιστεί ότι αυτή η εισφορά είναι σταγόνα στον ωκεανό αφού η συμβολή στα δημόσια φορολογικά έσοδα εξακολουθεί να είναι τραγικά χαμηλότερη των πραγματικών οικονομικών δυνατοτήτων του εφοπλισμού και πάντως δεν μπορεί να θεωρηθεί με βάση την κερδοφορία και την ανάπτυξη της Ναυτιλίας ως ουσιαστική συνεισφορά του ελληνικού εφοπλισμού στα δημόσια φορολογικά έσοδα της χώρας μας.
Όταν ο ιλιγγιώδης πλούτος (που είναι κυρίως αποτέλεσμα ενός αντικοινωνικού θεσμικού νομοθετικού πλαισίου της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και της φοροασυλίας που επίσημα απολαμβάνουν οι εφοπλιστές) όχι μόνο δεν κρύβεται αλλά έχει οδηγήσει τους έλληνες εφοπλιστές να κατέχουν δεσπόζουσα θέση στην παγκόσμια ναυτιλία, να φιγουράρουν πολλοί από αυτούς στις πρώτες θέσεις διεθνώς από πλευράς οικονομικής ισχύος και πλούτου ενώ η συντριπτική πλειοψηφία αυτών έχουν τα πλοία τους σε πειρατικές σημαίες ευκαιρίας, έχουν εκδιώξει τους έλληνες Ναυτικούς και στα πλοία τους οργιάζει η μαύρη ανασφάλιστη και χαμηλόμισθη εργασία!
Κατά συνέπεια το κεντρικό ζήτημα που πρέπει να αναδειχθεί και με την πρόσφατη απόφαση του ΣΤΕ είναι ότι η έκτακτη εισφορά είναι εντελώς ασήμαντη στα δημόσια οικονομικά της χώρας.
Συνιστά πολιτικό και κοινωνικό σκάνδαλο και τεράστια πρόκληση ένας επαγγελματίας να φορολογείται με ποσοστό 29% από το πρώτο ευρώ ενώ οι ασύδοτοι εφοπλιστές κατ’ αναλογία να καταβάλουν το αστείο ποσοστό 0,048%!!!
Συνιστά πρόκληση να απολαμβάνουν σε συνθήκες βαθιάς και παρατεταμένης κοινωνικής και οικονομικής κρίσης πάνω από 58 φοροαπαλλαγές με την μόνη φορολογική επιβάρυνση επί της χωρητικότητας (τονάζ) των πλοίων τους!
Συνιστά πρόκληση η ημερήσια επιβάρυνσή τους να είναι 10 ευρώ την ημέρα για κάθε πλοίο και τα έσοδα τους να είναι οκταψήφια!!
Πριν λίγες ημέρες με ανακοίνωσή μας δημοσιεύσαμε τον πακτωλό δις δολαρίων που επένδυσαν το 2016 σε νέες αγορές πλοίων (νεότευκτων και μεταχειρισμένων) που τους ανέδειξε πρώτους σε διεθνή κλίμακα στην Ναυτιλία!!
Τα πραγματικά αυτά γεγονότα δεν μπορούν να αμφισβητηθούν από κανένα και φυσικά γεννάται το ερώτημα γιατί η κυβέρνηση «πρώτη φορά αριστερά» αποδέχεται, νομιμοποιεί και από κοινού με τους εφοπλιστές διαπραγματεύεται στις Βρυξέλλες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανταγωνισμού η οποία έχει διαπιστώσει τις αθέμιτες πρακτικές που ακολουθούνται από την χώρα μας και επιτρέπουν στον ελληνικό εφοπλισμό να απολαμβάνει αυτή την προνομιακή μεταχείριση;
Γιατί έως τώρα, παρά τις δεκάδες παρεμβάσεις, η κυβέρνηση και τα συναρμόδια Υπουργεία δεν δίνουν στην δημοσιότητα τα ονόματα των εφοπλιστών που αρνούνται να καταβάλουν και αυτήν την ελάχιστη έκτακτη οικονομική συνεισφορά;
Γιατί διατηρεί την εθελοντική αυτή ενίσχυση, την στιγμή που τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους αγρότες και τα μικρομεσαία στρώματα τα τσακίζει και τα ισοπεδώνει με διαδοχικά – επαναλαμβανόμενα ληστρικά φορολογικά βάρη;
Έως πότε θα διατηρεί άθικτο το θεσμοθετημένο καθεστώς της φορολογικής και επιχειρησιακής εφοπλιστικής ασυδοσίας;
Γιατί έχει στείλει στον κάλαθο των σκουπιδιών την προγραμματική και προεκλογική θέση της για επανεξέταση από μηδενική βάση όλων των φοροαπαλλαγών των εφοπλιστών;
Αντί για αυτό ο Πρωθυπουργός δηλώνει με αφοπλιστική ειλικρίνεια ενώπιον του εφοπλιστικού κεφαλαίου ότι «νοιώθουμε την ανάγκη να πείσουμε τους έλληνες εφοπλιστές να μας εμπιστευθούν ότι καταβάλλουμε προσπάθειες να μεταρρυθμίσουμε την οικονομία και να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που παρέχει προστιθέμενη αξία στην χώρα». Εκθειάζει και προκλητικά προβάλει το καθεστώς επιχειρηματικής ασυδοσίας δηλώνοντας ξεδιάντροπα: «το μοντέλο ανάπτυξης της ελληνικής ναυτιλίας μπορεί να αποτελέσει θετικό παράδειγμα για το αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας»!!!
Και προχωρώντας ακόμη παραπέρα, ξεπερνώντας και τους πιο ξεφωνημένους αστούς πολιτικούς, πλέκει το εγκώμιο στο κομπραδόρικο εφοπλιστικό κεφάλαιο ισχυριζόμενος: «οι έλληνες πλοιοκτήτες χαρακτηρίζονται από εξωστρεφή διορατικότητα και καινοτομία στις επενδύσεις και στον τρόπο λήψης των αποφάσεων, πρωτοπορούν ανοίγοντας συνεχώς νέους δρόμους και νέες προοπτικές για τον κλάδο αυτόν τον τόσο δυναμικό»!!!
Είναι τέτοια η ανταπόκριση των εφοπλιστών στις εκκλήσεις της κυβέρνησης, που συρρέουν κατά εκατοντάδες τα πλοία τους στα ελληνικά ναυπηγεία και στην ερημωμένη επισκευαστική ζώνη του Πειραιά!!!
Σιωπά ένοχα όμως η κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός για το θεσμοθετημένο καθεστώς της φοροασυλίας ν.27/75, του νεοαποικιακού νόμου 2687/53, το καθεστώς των διμερών συμβάσεων, των χαμηλών εισφορών για την δαπάνη της κοινωνικής ασφάλισης, την μαύρη και χαμηλόμισθη ναυτική εργασία και την ολοκληρωτική ταύτιση του ελληνικού κράτους και των εκάστοτε κυβερνήσεων να υπηρετούν τυφλά την πολιτική της ανταγωνιστικότητας και να έχουν μετατρέψει το ΥΕΝ σε ένα Υπουργείο που υπηρετεί – εξυπηρετεί μονόπλευρα – εντός και εκτός της χώρας τα τυχοδιωκτικά συμφέροντα του εφοπλιστικού κεφαλαίου!!
Σιωπούν για το γεγονός ότι πάνω από 140 δις ευρώ από το 2002 είναι τα κέρδη των εφοπλιστών χωρίς αυτοί να έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ φορολογία, αλλά η φορολογία των Ναυτεργατών την ίδια περίοδο έχει τριπλασιαστεί, για το ότι οι «πατριώτες εφοπλιστές» έχουν αποβάλει με την βία χιλιάδες έλληνες Ναυτεργάτες από τα πλοία θυσιάζοντάς τους στο βωμό της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας τους!!!
Και σαν να μην έφθαναν όλα τα παραπάνω, η άθλια κυβέρνηση «πρώτη φορά αριστερά» δείχνοντας με απόλυτο τρόπο το ταξικό αποκρουστικό προσωπείο της πρωταγωνιστεί στο χτύπημα, στην υπονόμευση και την καταστροφή των ΣΣΕ στην ποντοπόρο ναυτιλία και φιλοδοξεί μαζί με τους εφοπλιστές να δημιουργήσουν μια νέα στρατιά νέων της χώρας μας να ενταχθούν και να προσαρμοστούν με όρους, συνθήκες και μισθούς Φιλιππίνων, Ινδών, Πακιστανών και Μπαγκλαντεσιανών!
Τσίπρας, Δραγασάκης, Σταθάκης, Δρίτσας, Κουρουπλής οραματίζονται ένα αύριο για τους νέους Ναυτεργάτες σε τριτοκοσμικές εργασιακές συνθήκες γαλέρας!!!
Την σκυτάλη από τον κ. Δρίτσα παρέλαβε ο Κουρουμπλής να «νουθετήσει» το Ναυτεργατικό κίνημα για την ανάγκη να αποδεχθεί τον εργασιακό μεσαίωνα, να ακούσει τις πατριωτικές εκκλήσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου και να αποδεχτεί επιτέλους την είσοδο «εκατοντάδων χιλιάδων νέων στο Ναυτικό επάγγελμα»!!
Μάλιστα είναι τέτοια η θρασύτητα αυτού του πολιτικού προσωπικού ¨πρώτη φορά αριστερά» που θέλουν πρώτα να τελειώσει η διαπραγμάτευση και η συμφωνία στις Βρυξέλλες για την νομιμοποίηση της φοροασυλίας των εφοπλιστών και μετά να πάρει σάρκα και οστά η «πατριωτική τους πρωτοβουλία» για την κατάργηση των ΣΣΕ…..
Ο κατήφορός τους δεν έχει τελειωμό, δεν θα σταματήσει εάν δεν τους σταματήσουν οι αγώνες του εργατικού και Ναυτεργατικού κινήματος και δυστυχώς για τους θλιβερούς και τραγικούς «αριστερούλιδες» του ΣΥΡΙΖΑ οι Ναυτεργάτες δεν είναι – και το απέδειξαν πρόσφατα με την μεγαλειώδη πολυήμερη απεργιακή κινητοποίησή τους – διατεθειμένοι να θυσιάσουν στον βωμό της εφοπλιστικής ανταγωνιστικότητας τα θεσμοθετημένα δικαιώματά τους με κορυφαίο αυτό της ΣΣΕ!!!
Καλούμε τα πολιτικά κόμματα που δεν αποδέχονται το δόγμα της ανταγωνιστικότητας του εφοπλιστικού κεφαλαίου και απορρίπτουν με την πολιτική τους την θεσμοθετημένη ασυδοσία των εφοπλιστών να φέρουν επειγόντως τόσο στην ελληνική Βουλή όσο και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το μεγάλο σκάνδαλο το οποίο είναι σε εξέλιξη και αφορά την εμπλοκή της ελληνικής κυβέρνησης με την Επίτροπο κα Vestagker και τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού και την ενεργή συμμετοχή της στην σχετική διαπραγμάτευση που στοχεύει και στην τυπική νομιμοποίηση του συστήματος φοροαπαλλαγών των ελλήνων εφοπλιστών.
Για το παραπάνω πρόβλημα η ΠΕΝΕΝ θα προβεί σε αναλυτική ενημέρωση όλων των θεσμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Νταλακογεώργος Αντώνης Κροκίδης Νικόλαος
πηγή: e-nautilia.gr
Το Συμβούλιο Επικρατείας με την υπ’ αριθμό 99/2017 απόφασή του έκρινε ότι η «έκτακτη εισφορά κοινωνικής ευθύνης» αποτελεί πράγματι έκτακτη οικονομική επιβάρυνση των νομικών προσώπων κυρίως εταιριών, για την αντιμετώπιση της οξύτατης οικονομικής κρίσης που σοβούσε στην χώρα, το εισόδημα δε χρησιμοποιείται ως δείκτης της οικονομικής δύναμης των υποκειμένων στην εισφορά προσώπων, αποτελεί δηλαδή το κριτήριο και συνακόλουθο την βάση επιβολής της εισφοράς. Επίσης οι Σύμβουλοι Επικρατείας επισημαίνουν ότι στην εν λόγω εισφορά «υπόκεινται και οι Ναυτικές εταιρίες οι οποίες αποτελούν ειδικό τύπο κεφαλαιουχικών εταιριών» και αυτή «δεν αποτελεί φόρο εισοδήματος».
Όσο θετική μπορεί να θεωρηθεί μια απόφαση του ΣΤΕ που καθιστά υποχρεωτική την εθελοντική συνεισφορά των εφοπλιστών με την έκτακτη οικονομική επιβάρυνση, άλλο τόσο πρέπει να υπογραμμιστεί ότι αυτή η εισφορά είναι σταγόνα στον ωκεανό αφού η συμβολή στα δημόσια φορολογικά έσοδα εξακολουθεί να είναι τραγικά χαμηλότερη των πραγματικών οικονομικών δυνατοτήτων του εφοπλισμού και πάντως δεν μπορεί να θεωρηθεί με βάση την κερδοφορία και την ανάπτυξη της Ναυτιλίας ως ουσιαστική συνεισφορά του ελληνικού εφοπλισμού στα δημόσια φορολογικά έσοδα της χώρας μας.
Όταν ο ιλιγγιώδης πλούτος (που είναι κυρίως αποτέλεσμα ενός αντικοινωνικού θεσμικού νομοθετικού πλαισίου της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και της φοροασυλίας που επίσημα απολαμβάνουν οι εφοπλιστές) όχι μόνο δεν κρύβεται αλλά έχει οδηγήσει τους έλληνες εφοπλιστές να κατέχουν δεσπόζουσα θέση στην παγκόσμια ναυτιλία, να φιγουράρουν πολλοί από αυτούς στις πρώτες θέσεις διεθνώς από πλευράς οικονομικής ισχύος και πλούτου ενώ η συντριπτική πλειοψηφία αυτών έχουν τα πλοία τους σε πειρατικές σημαίες ευκαιρίας, έχουν εκδιώξει τους έλληνες Ναυτικούς και στα πλοία τους οργιάζει η μαύρη ανασφάλιστη και χαμηλόμισθη εργασία!
Κατά συνέπεια το κεντρικό ζήτημα που πρέπει να αναδειχθεί και με την πρόσφατη απόφαση του ΣΤΕ είναι ότι η έκτακτη εισφορά είναι εντελώς ασήμαντη στα δημόσια οικονομικά της χώρας.
Συνιστά πολιτικό και κοινωνικό σκάνδαλο και τεράστια πρόκληση ένας επαγγελματίας να φορολογείται με ποσοστό 29% από το πρώτο ευρώ ενώ οι ασύδοτοι εφοπλιστές κατ’ αναλογία να καταβάλουν το αστείο ποσοστό 0,048%!!!
Συνιστά πρόκληση να απολαμβάνουν σε συνθήκες βαθιάς και παρατεταμένης κοινωνικής και οικονομικής κρίσης πάνω από 58 φοροαπαλλαγές με την μόνη φορολογική επιβάρυνση επί της χωρητικότητας (τονάζ) των πλοίων τους!
Συνιστά πρόκληση η ημερήσια επιβάρυνσή τους να είναι 10 ευρώ την ημέρα για κάθε πλοίο και τα έσοδα τους να είναι οκταψήφια!!
Πριν λίγες ημέρες με ανακοίνωσή μας δημοσιεύσαμε τον πακτωλό δις δολαρίων που επένδυσαν το 2016 σε νέες αγορές πλοίων (νεότευκτων και μεταχειρισμένων) που τους ανέδειξε πρώτους σε διεθνή κλίμακα στην Ναυτιλία!!
Τα πραγματικά αυτά γεγονότα δεν μπορούν να αμφισβητηθούν από κανένα και φυσικά γεννάται το ερώτημα γιατί η κυβέρνηση «πρώτη φορά αριστερά» αποδέχεται, νομιμοποιεί και από κοινού με τους εφοπλιστές διαπραγματεύεται στις Βρυξέλλες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανταγωνισμού η οποία έχει διαπιστώσει τις αθέμιτες πρακτικές που ακολουθούνται από την χώρα μας και επιτρέπουν στον ελληνικό εφοπλισμό να απολαμβάνει αυτή την προνομιακή μεταχείριση;
Γιατί έως τώρα, παρά τις δεκάδες παρεμβάσεις, η κυβέρνηση και τα συναρμόδια Υπουργεία δεν δίνουν στην δημοσιότητα τα ονόματα των εφοπλιστών που αρνούνται να καταβάλουν και αυτήν την ελάχιστη έκτακτη οικονομική συνεισφορά;
Γιατί διατηρεί την εθελοντική αυτή ενίσχυση, την στιγμή που τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους αγρότες και τα μικρομεσαία στρώματα τα τσακίζει και τα ισοπεδώνει με διαδοχικά – επαναλαμβανόμενα ληστρικά φορολογικά βάρη;
Έως πότε θα διατηρεί άθικτο το θεσμοθετημένο καθεστώς της φορολογικής και επιχειρησιακής εφοπλιστικής ασυδοσίας;
Γιατί έχει στείλει στον κάλαθο των σκουπιδιών την προγραμματική και προεκλογική θέση της για επανεξέταση από μηδενική βάση όλων των φοροαπαλλαγών των εφοπλιστών;
Αντί για αυτό ο Πρωθυπουργός δηλώνει με αφοπλιστική ειλικρίνεια ενώπιον του εφοπλιστικού κεφαλαίου ότι «νοιώθουμε την ανάγκη να πείσουμε τους έλληνες εφοπλιστές να μας εμπιστευθούν ότι καταβάλλουμε προσπάθειες να μεταρρυθμίσουμε την οικονομία και να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που παρέχει προστιθέμενη αξία στην χώρα». Εκθειάζει και προκλητικά προβάλει το καθεστώς επιχειρηματικής ασυδοσίας δηλώνοντας ξεδιάντροπα: «το μοντέλο ανάπτυξης της ελληνικής ναυτιλίας μπορεί να αποτελέσει θετικό παράδειγμα για το αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας»!!!
Και προχωρώντας ακόμη παραπέρα, ξεπερνώντας και τους πιο ξεφωνημένους αστούς πολιτικούς, πλέκει το εγκώμιο στο κομπραδόρικο εφοπλιστικό κεφάλαιο ισχυριζόμενος: «οι έλληνες πλοιοκτήτες χαρακτηρίζονται από εξωστρεφή διορατικότητα και καινοτομία στις επενδύσεις και στον τρόπο λήψης των αποφάσεων, πρωτοπορούν ανοίγοντας συνεχώς νέους δρόμους και νέες προοπτικές για τον κλάδο αυτόν τον τόσο δυναμικό»!!!
Είναι τέτοια η ανταπόκριση των εφοπλιστών στις εκκλήσεις της κυβέρνησης, που συρρέουν κατά εκατοντάδες τα πλοία τους στα ελληνικά ναυπηγεία και στην ερημωμένη επισκευαστική ζώνη του Πειραιά!!!
Σιωπά ένοχα όμως η κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός για το θεσμοθετημένο καθεστώς της φοροασυλίας ν.27/75, του νεοαποικιακού νόμου 2687/53, το καθεστώς των διμερών συμβάσεων, των χαμηλών εισφορών για την δαπάνη της κοινωνικής ασφάλισης, την μαύρη και χαμηλόμισθη ναυτική εργασία και την ολοκληρωτική ταύτιση του ελληνικού κράτους και των εκάστοτε κυβερνήσεων να υπηρετούν τυφλά την πολιτική της ανταγωνιστικότητας και να έχουν μετατρέψει το ΥΕΝ σε ένα Υπουργείο που υπηρετεί – εξυπηρετεί μονόπλευρα – εντός και εκτός της χώρας τα τυχοδιωκτικά συμφέροντα του εφοπλιστικού κεφαλαίου!!
Σιωπούν για το γεγονός ότι πάνω από 140 δις ευρώ από το 2002 είναι τα κέρδη των εφοπλιστών χωρίς αυτοί να έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ φορολογία, αλλά η φορολογία των Ναυτεργατών την ίδια περίοδο έχει τριπλασιαστεί, για το ότι οι «πατριώτες εφοπλιστές» έχουν αποβάλει με την βία χιλιάδες έλληνες Ναυτεργάτες από τα πλοία θυσιάζοντάς τους στο βωμό της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας τους!!!
Και σαν να μην έφθαναν όλα τα παραπάνω, η άθλια κυβέρνηση «πρώτη φορά αριστερά» δείχνοντας με απόλυτο τρόπο το ταξικό αποκρουστικό προσωπείο της πρωταγωνιστεί στο χτύπημα, στην υπονόμευση και την καταστροφή των ΣΣΕ στην ποντοπόρο ναυτιλία και φιλοδοξεί μαζί με τους εφοπλιστές να δημιουργήσουν μια νέα στρατιά νέων της χώρας μας να ενταχθούν και να προσαρμοστούν με όρους, συνθήκες και μισθούς Φιλιππίνων, Ινδών, Πακιστανών και Μπαγκλαντεσιανών!
Τσίπρας, Δραγασάκης, Σταθάκης, Δρίτσας, Κουρουπλής οραματίζονται ένα αύριο για τους νέους Ναυτεργάτες σε τριτοκοσμικές εργασιακές συνθήκες γαλέρας!!!
Την σκυτάλη από τον κ. Δρίτσα παρέλαβε ο Κουρουμπλής να «νουθετήσει» το Ναυτεργατικό κίνημα για την ανάγκη να αποδεχθεί τον εργασιακό μεσαίωνα, να ακούσει τις πατριωτικές εκκλήσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου και να αποδεχτεί επιτέλους την είσοδο «εκατοντάδων χιλιάδων νέων στο Ναυτικό επάγγελμα»!!
Μάλιστα είναι τέτοια η θρασύτητα αυτού του πολιτικού προσωπικού ¨πρώτη φορά αριστερά» που θέλουν πρώτα να τελειώσει η διαπραγμάτευση και η συμφωνία στις Βρυξέλλες για την νομιμοποίηση της φοροασυλίας των εφοπλιστών και μετά να πάρει σάρκα και οστά η «πατριωτική τους πρωτοβουλία» για την κατάργηση των ΣΣΕ…..
Ο κατήφορός τους δεν έχει τελειωμό, δεν θα σταματήσει εάν δεν τους σταματήσουν οι αγώνες του εργατικού και Ναυτεργατικού κινήματος και δυστυχώς για τους θλιβερούς και τραγικούς «αριστερούλιδες» του ΣΥΡΙΖΑ οι Ναυτεργάτες δεν είναι – και το απέδειξαν πρόσφατα με την μεγαλειώδη πολυήμερη απεργιακή κινητοποίησή τους – διατεθειμένοι να θυσιάσουν στον βωμό της εφοπλιστικής ανταγωνιστικότητας τα θεσμοθετημένα δικαιώματά τους με κορυφαίο αυτό της ΣΣΕ!!!
Καλούμε τα πολιτικά κόμματα που δεν αποδέχονται το δόγμα της ανταγωνιστικότητας του εφοπλιστικού κεφαλαίου και απορρίπτουν με την πολιτική τους την θεσμοθετημένη ασυδοσία των εφοπλιστών να φέρουν επειγόντως τόσο στην ελληνική Βουλή όσο και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το μεγάλο σκάνδαλο το οποίο είναι σε εξέλιξη και αφορά την εμπλοκή της ελληνικής κυβέρνησης με την Επίτροπο κα Vestagker και τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού και την ενεργή συμμετοχή της στην σχετική διαπραγμάτευση που στοχεύει και στην τυπική νομιμοποίηση του συστήματος φοροαπαλλαγών των ελλήνων εφοπλιστών.
Για το παραπάνω πρόβλημα η ΠΕΝΕΝ θα προβεί σε αναλυτική ενημέρωση όλων των θεσμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Για την ΠΕΝΕΝ
Νταλακογεώργος Αντώνης Κροκίδης Νικόλαος
πηγή: e-nautilia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου