.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Το γήπεδο σύμφωνα με το παραχωρητήριο, είπε ο Δήμος στους τεχνικούς συμβούλους!



Σύμφωνα με πληροφορίες, στη σημερινή συνάντηση μεταξύ των τεχνικών συμβούλων της εταιρείας «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.» και των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, αποσαφηνίστηκε ότι σταθερή θέση του δεύτερου είναι το γήπεδο που θα χτιστεί, να είναι στο περίγραμμα του παραχωρητηρίου δηλαδή στα 26,6 στρέμματα. Πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η απάντηση των τεχνικών συμβούλων της «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.», ήταν ότι αυτό δε γίνεται…

Προφανώς προέχει να αποσπάσουν την έγκριση της υψομετρικής μελέτης από το Δήμο, για να προχωρήσουν αν τα καταφέρουν, στην έκδοση άδειας από την ΔΟΚΚ όσο είναι ακόμη κυβέρνηση η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ… Κι αυτό για να μπορούν να δικαιολογηθούν στους οπαδούς, που μάταια περιμένουν να δουν τη φαραωνική «Αγιά Σοφιά» που τους υποσχέθηκαν…

Πιθανά όμως και για να μπορούν οι τεχνικοί σύμβουλοι να δικαιολογηθούν στο Δημήτρη Μελισσανίδη, για τις καθυστερήσεις, τις αστοχίες, και τα λάθη που έχουν κάνει και καθιστούν ανέφικτη την υλοποίηση του σχεδίου…

6 σχόλια:

  1. Χαρακτηριζατε "φαραωνικο" το σχεδιο Γρανιτσα που ειχε γηπεδο ποδοσφαιρου 32.000, μπασκετ 7.000 και εμπορικο κεντρο 20.000 τμ
    Την "Αγια Σοφια" γιατι την λετε "φαραωνικη"? Απο κεκτημενη ταχυτητα?

    Ενας απο το 1.500.000 τσιρακιων του Μελισσανιδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαραωνικό παραδεχτήκατε πως είναι το σχέδιο Γρανίτσα αφού το είπε ο Μελισσανίδης! Ως τότε δεν το είχατε πάρει χαμπάρι...

    Σε λίγο καιρό που θα διαπιστώσετε πως δε γίνεται, ή μετά μερικά χρόνια που θα εμφανιστεί ο επόμενος μεσσίας να σας υποσχεθεί το ιδιωτικό του γήπεδο, μπορεί κι εκείνος τότε να χαρακτηρίσει φαραωνικό το σχέδιο της "Αγιά Σοφιάς".

    Το θέμα είναι πως όποιον σας πλασσάρουν για σωτήρα, τρέχετε πίσω του, κι ότι κι αν σας πει το πιστεύετε! Μερικοί βγάζουν μεροκάματο από αυτά... Να θυμίσω τον Αλεχάντρο Σκλαβενίτη εκ Μεξικού που θα έβαζε 4 δις δρχ για ξεκίνημα; Ο οποίος έμεινε μια βδομάδα Πρόεδρος και μετά έγινε καπνός; Το Βιντιάδη ποιο πρόσφατα που επί μήνες τον αποθεώνατε ενώ σας δούλευε ψιλό γαζί; Το Γρανίτσα που γκρέμισε το γήπεδο, κι εσείς κυνηγούσατε τους κατοίκους ως υπεύθυνους που έμεινε η ομάδα χωρίς έδρα;

    Συνεπώς ο αυτοπροσδιορισμός σας, ενδεχόμενα ενέχει στοιχεία αυτοκριτικής… Δεν σας τον απέδωσα όμως εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ.Καμπούρη ξεθύμανες?
    μπορείς φυσικά να γράφεις ελεύθερα οτι σου κατέβει...οπως καθε ελευθερος πολίτης..
    Α.αν νομίζεις οτι οι χιλιάδες πιστοί αγνοί φίλοι της ΑΕΚ είναι προβατα όπως μεταφέρεις στο σχόλιο σου απλά σου λέω οτι εισαι ασχετος με το αντικείμενο...
    Β.εσενα σου πλασσαρουν λάθος πληροφορίες οι πληροφοριοδώτες σου απο δήμο μεριά και θα εκτεθείς στον ίδιο σου τον εαυτό...υπομονη λιγο κάνε
    Γ.Ποσο κοροιδο εισαι που περιμενεις να βγεί ο Τσιπραπρα γιατι θεωρείς οτι θα τα βάλει με το κεφαλαιο ,με τους επιχειρηματίες κλπ ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ,ΟΤΑΝ Η κ.ΔΟΥΡΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕ 20ΕΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2015............
    Δ.με τα σοβαρά προβλήματα της Πόλης μας και των Κατοικων ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου με αδικείς! Αλήθειες έγραψα και το ξέρεις, όχι ασφαλώς για να ξεθυμάνω…

      Α. Πουθενά σε αυτό ή οποιοδήποτε άλλο σχόλιο ή άρθρο μου δεν είπα πρόβατα τους οπαδούς της ΑΕΚ. Παραδέχομαι πως με το αντικείμενο οπαδοί και τον τρόπο σκέψης τους, είμαι άσχετος.

      Β. Δε γνωρίζεις από που είναι οι πληροφορίες μου, ωστόσο πρέπει να σου πω ότι τις ίδιες πληροφορίες με διαφορετική διατύπωση, δημοσίευσε τουλάχιστον μία οπαδική σελίδα της ΑΕΚ. Δες εδώ http://krisseis.blogspot.gr/2014/12/blog-post_19.html#more Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι τι θα συμβεί τελικά, αλλά αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές. Υπομονή πάντως δε χρειάζομαι εγώ, αλλά εσείς που πιστεύετε αυτούς που τόσο καιρό σας παραμυθιάζουν ότι κάθε τόσο ξεκινά… η κατασκευή του γηπέδου.

      Γ. Από πού σου προκύπτει ότι εγώ περιμένω τον Τσίπρα, και πιστεύω πως θα τα βάλει με το κεφάλαιο και τους επιχειρηματίες κλπ;! Τις διατάξεις για το γήπεδο τις καταψήφισε στη Βουλή ο ΣΥΡΙΖΑ αν δεν το έχεις υπόψη.

      Δ. Ευχαρίστως να ακούσω ποια είναι τα σοβαρά προβλήματα της πόλης και των κατοίκων, με τα οποία δεν έχω ασχοληθεί. Και σοβαρολογώ, με την έννοια ότι πράγματι δεν έχω ασχοληθεί με όλα, αλλά θέλω να ακούσω ποια είναι η γνώμη των δημοτών και για τα σοβαρά προβλήματα, και για την προσπάθεια ενημέρωσης που κάνω. Επομένως ευπρόσδεκτη είναι κάθε άποψη, και με χαρά θα τη φιλοξενήσω στο μπλογκ μου.

      Διαγραφή
  4. επειδη την κωλοτουμπα την εχετε επαγγελμα:
    Α.δεν είπες προβατα αλλά υπονοείς πολύ χειροτερα οταν γραφεις για θυματα που πιστευουν ψευτομεσσιες κλπ Εσυ ποιος εισαι που πιανεις στο στομα σου και τσουβαλιαζεις τους αγνους οπαδους που ειναι οικογενειαρχες και αγαπανε την ΑΕΚ και το γηπεδο και τους χαρακτιρίζεις ετσι?Εφοσον δηλωνεις ασχετος λοιπον γιατι βγαζεις τελεσίδικα συμπερασματα ετσι απλά? 1η κωλοτουμπα
    Β.Ποιος σου ειπε οτι οι χιλιαδες των φιλαθλων της ΑΕΚ ενημερώνονται απο τα καθε blockspott που αναφέρεις και παραμυθιαζονται ?Οι περισσοτεροι σε διαβεναιώνω παρακολουθουμε τις εξελίξεις μονο απο επισημες ανακοινωσεις και δεν χρειαζομαστε τις συστασεις σου καθώς υπομονή κανουμε ηδη 11χρονια και θα κανουμε όσον χρειαστει για να σηκωσουμε το γηπεδο μας στο οικοπεδο μας βασει νομου κρατους ειτε του νεου είτε του παλαιου....θα δειξει γιαυτο σου λεω πως πρεπει να κανεις και εσυ λιγακι υπομονη΄.....παλι σχολιαζεις αρνητικα οτι μας παραμυθιαζουν ετσι στον αερα....μαλλον επειδη σε ψεκαζουν τοσα χρονια νομιζεις οτι ολοι ειμαστε ετσι...μιλα για τον εαυτο σου ρε φιλε επιτελους...
    Γ.Μην κρυβεσε φιλαρακο ...20 χρονια ψηφιζες Πασοκ το το γύρισες στην επανασταση...σε ξερω και εγω καλα...Επισης , ΟΙ διαταξεις για το γηπεδο ειναι νομος του κρατος (κουμαντο κανει η πλειοψηφια στην Ελλαδα και την Δημοκρατια) και αν εχεις υποψη σου, ο Αρχηγος του κομματος σου, με αλλου 8 ψηφισαν υπερ....αυτο λεει πολλα...
    Δ.τα προβλήματα της πολης θα τα μαθεις αν βγεις απο το τρυπακι σου που δεν το βλεπω......καλο αγωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου άνθρωπε άλλα γράφω, άλλα μεταφράζεις, ή άλλα καταλαβαίνεις σύμφωνα με τη συνείδηση σου...
      Α. Ποτέ δεν έχω γράψει για «ψευτομεσσία» ή για «πρόβατα». Δεν είμαι άλλος το πρωί κι άλλος το βράδυ. Προσέχω πάρα πολύ τους χαρακτηρισμούς, όταν σπάνια αποδίδω. Υπόδειξε μου που ακριβώς έχω γράψει αυτά που μου αποδίδεις!
      Επειδή δε μασάω τα λόγια μου και ότι ισχυρίζομαι μπορώ να το υπερασπιστώ, σου λέω ως απάντηση πως πράγματι την κολοτούμπα την έχετε κάνει επάγγελμα, με την υποστήριξη σε καθένα «σωτήρα» που εμφανίζεται να… σώσει την ΑΕΚ και να κάνει γήπεδο.
      Έγραψα: «Παραδέχομαι πως με το αντικείμενο οπαδοί και τον τρόπο σκέψης τους, είμαι άσχετος». Γιατί είμαι φίλαθλος κι οπαδός της ΑΕΚ, όχι φανατικός οπαδός ή μόνο οπαδός.
      Όταν βρεις πια κολοτούμπα έχω κάνει εγώ στη ζωή μου, ξαναπέρνα να το κουβεντιάσουμε.

      Β. Δε με απασχολεί από πού ενημερώνεστε. Διαπιστώσεις κάνω και ακούω με προσοχή όσα λες κι εσύ. Όπως για παράδειγμα ότι ενημερώνεσαι από τις επίσημες ανακοινώσεις. Επιμένω λοιπόν ότι σας παραμυθιάζουν! Προκύπτει εύκολα από το γεγονός πως ότι και να σας έχουν πει, δεν έχει συμβεί! Διαφορετικά σε λίγο καιρό θα ήταν έτοιμο το γήπεδο. Πεποίθηση δική μου είναι ότι σας δουλεύουν. Ως συνήθως χρειάζεστε το χρόνο σας για να το καταλάβετε. Δικό σας πρόβλημα είναι, και δικό μου δικαίωμα να το κρίνω ή να το σχολιάζω. Και το νέο γήπεδο βασίζεται σε αντισυνταγματικό νόμο, και αν ποτέ εκδοθεί άδεια θα το διαπιστώσετε, αν αυτό δεν έχει συμβεί νωρίτερα…

      Γ. Αδερφέ ότι πεις. Ανώνυμα γράφεις και γι΄ αυτό. Κάνε καμιά βόλτα από όπου έχω περάσει ή κυκλοφορώ. Άμα βρεις κανένα που θα σου πει ότι ψήφισα ή υποστήριξα ποτέ ΠΑΣΟΚ ή είχα και έχω αρχηγό μου το λες να ξαναξεκαρδιστώ στα γέλια! Δε με ξέρεις λοιπόν και νομίζεις πως μπορεί να με πικάρεις με μπουρδίτσες…
      Δ. Προκύπτει από την άγνοια που έχεις για το προβλήματα της πόλης, ότι δεν κατοικείς σε αυτήν.

      Διαγραφή