Εμείς να κοιτάμε συγκεντρωμένοι εκεί ακριβώς που μας υποδεικνύουν... |
Κέρδη 121,3 εκατ. ευρώ στο 9μηνο
ΟΠΑΠ: Αύξηση 25,9% των καθαρών κερδών το γ΄τρίμηνο
Κέρδη 121,3 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε για το
9μηνο του 2014 ο ΟΠΑΠ, αυξημένα κατά 8,6% σε σχέση με το αντίστοιχο
περσινό διάστημα. Τα καθαρά κέρδη στο τρίτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα
55,9 εκατ. ευρώ από 44,4 εκατ. πέρυσι, εμφανίζοντας αύξηση 25,9% σε
ετήσια βάση.
Η διοίκηση του οργανισμού θα προτείνει σε έκτακτη γενική συνέλευση στις 18 Δεκεμβρίου τη διανομή 0,23 ευρώ ανά μετοχή στους μετόχους.
Το ποσό θα προκύψει από τη διανομή αφορολόγητων αποθεματικών ύψους 9 εκατ. ευρώ και από τη διανομή προμερίσματος - προ παρακράτησης φόρου - ύψους 64,3 εκατ. ευρώ.
Οι πωλήσεις του ΟΠΑΠ στο 9μηνο αυξήθηκαν κατά 12,9% στα 2,98 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις του γ' τριμήνου αυξήθηκαν σημαντικά κατά 19,1% και ανήλθαν στα 1,07 δισ. ευρώ έναντι 897,6 εκ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2013. Η αύξηση αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην ισχυρή επίδοση των Ελληνικών Λαχείων και τη συνεχιζόμενη αύξηση του Στοιχήματος.
Το Παμε Στοίχημα λόγω και του μουντιάλ απέδωσε έσοδα στο 9μηνο 1,07 δις. ευρώ έναντι 860 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2013.
Οι πωλήσεις των Ελληνικών Λαχείων ανήλθαν στα 252,1 εκ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2014. Οι πωλήσεις στο γ' τρίμηνο 2014 έφθασαν στα 131,3 εκ. ευρώ και συνίστανται σε 88,4 εκ. ευρώ από το ΣΚΡΑΤΣ και 42,9 εκ. ευρώ από τα Λαχεία. Η εταιρεία Ελληνικά Λαχεία (67% ΟΠΑΠ), ενοποιήθηκε πλήρως από τις 19 Ιουνίου του 2014.
Τα καθαρά έσοδα (GGR) στο 9μηνο αυξήθηκαν κατά 10% στα 961,8 εκ. ευρώ, ενώ στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 17,9% στα 345,6 εκ. ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στο εννεάμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε 239,1 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 37,3% σε σύγκριση με πέρυσι. Τα EBITDA γ' τριμήνου 2014 αυξήθηκαν κατά 33,1% στα 94,2 εκ. ευρώ, έναντι 70,8 εκ. ευρώ στο γ' τρίμηνο 2013. Παρά την υψηλότερη απόδοση στους νικητές, η αύξηση του EBITDA ήταν κατά 14 μονάδες βάσης μεγαλύτερη από την αύξηση του κύκλου εργασιών κυρίως λόγω της συγκράτησης των λειτουργικών εξόδων του ομίλου.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού κ. Καμίλ Ζίγκλερ δήλωσε:
«Στο τρίτο τρίμηνο του 2014 συνεχίζεται η αύξηση του κύκλου εργασιών, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή μας πορεία.
»Η εισαγωγή νέων παιχνιδιών, σε συνδυασμό με την αναζωογόνηση των υφιστάμενων, αποτελούν βασικούς καταλύτες των επιδόσεών μας, καθώς το ΣΚΡΑΤΣ εξακολουθεί να τυγχάνει θερμής αποδοχής από το κοινό, ενώ τα έσοδα από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ αυξήθηκαν για ένα ακόμη τρίμηνο.
»Σε επίπεδο επιχειρησιακής αναδιάρθρωσης, τα θετικά αποτελέσματα είναι ήδη εμφανή σε τομείς όπως π.χ. το κόστος διάθεσης, το προσωπικό και το κόστος πληροφορικής, οδηγώντας στην αύξηση της παραγωγικότητας και στην ενίσχυση της κερδοφορίας.
Παραμένουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι για το μέλλον και επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στην έγκαιρη υλοποίηση του επιχειρησιακού μας σχεδιασμού, που στοχεύει στην ολοκλήρωση της εγκατάστασης των 16.500 VLTs έως το τέλος του 2015».
Τα κονδύλια για διαφήμιση, δωρεές και χορηγίες περιορίστηκαν από 71 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2013 σε 52,3 εκατ ευρώ το 9μηνο του 2014. Ειδικά όμως το κονδύλι της διαφήμισης, λόγω του Σκρατς αυξήθηκε από 8 εκατ. ευρώ σε 10 εκατ. ευρώ. Η πρόωρη αποπληρωμή ομολογιακού δανείου μηδένισε τα βραχυπρόθεσμα δάνεια.
Στις 30/9/2014 ο οργανισμός είχε ταμείο 176,6 εκ. ευρώ.
Η διοίκηση του οργανισμού θα προτείνει σε έκτακτη γενική συνέλευση στις 18 Δεκεμβρίου τη διανομή 0,23 ευρώ ανά μετοχή στους μετόχους.
Το ποσό θα προκύψει από τη διανομή αφορολόγητων αποθεματικών ύψους 9 εκατ. ευρώ και από τη διανομή προμερίσματος - προ παρακράτησης φόρου - ύψους 64,3 εκατ. ευρώ.
Οι πωλήσεις του ΟΠΑΠ στο 9μηνο αυξήθηκαν κατά 12,9% στα 2,98 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις του γ' τριμήνου αυξήθηκαν σημαντικά κατά 19,1% και ανήλθαν στα 1,07 δισ. ευρώ έναντι 897,6 εκ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2013. Η αύξηση αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην ισχυρή επίδοση των Ελληνικών Λαχείων και τη συνεχιζόμενη αύξηση του Στοιχήματος.
Το Παμε Στοίχημα λόγω και του μουντιάλ απέδωσε έσοδα στο 9μηνο 1,07 δις. ευρώ έναντι 860 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2013.
Οι πωλήσεις των Ελληνικών Λαχείων ανήλθαν στα 252,1 εκ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2014. Οι πωλήσεις στο γ' τρίμηνο 2014 έφθασαν στα 131,3 εκ. ευρώ και συνίστανται σε 88,4 εκ. ευρώ από το ΣΚΡΑΤΣ και 42,9 εκ. ευρώ από τα Λαχεία. Η εταιρεία Ελληνικά Λαχεία (67% ΟΠΑΠ), ενοποιήθηκε πλήρως από τις 19 Ιουνίου του 2014.
Τα καθαρά έσοδα (GGR) στο 9μηνο αυξήθηκαν κατά 10% στα 961,8 εκ. ευρώ, ενώ στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 17,9% στα 345,6 εκ. ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στο εννεάμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε 239,1 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 37,3% σε σύγκριση με πέρυσι. Τα EBITDA γ' τριμήνου 2014 αυξήθηκαν κατά 33,1% στα 94,2 εκ. ευρώ, έναντι 70,8 εκ. ευρώ στο γ' τρίμηνο 2013. Παρά την υψηλότερη απόδοση στους νικητές, η αύξηση του EBITDA ήταν κατά 14 μονάδες βάσης μεγαλύτερη από την αύξηση του κύκλου εργασιών κυρίως λόγω της συγκράτησης των λειτουργικών εξόδων του ομίλου.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού κ. Καμίλ Ζίγκλερ δήλωσε:
«Στο τρίτο τρίμηνο του 2014 συνεχίζεται η αύξηση του κύκλου εργασιών, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή μας πορεία.
»Η εισαγωγή νέων παιχνιδιών, σε συνδυασμό με την αναζωογόνηση των υφιστάμενων, αποτελούν βασικούς καταλύτες των επιδόσεών μας, καθώς το ΣΚΡΑΤΣ εξακολουθεί να τυγχάνει θερμής αποδοχής από το κοινό, ενώ τα έσοδα από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ αυξήθηκαν για ένα ακόμη τρίμηνο.
»Σε επίπεδο επιχειρησιακής αναδιάρθρωσης, τα θετικά αποτελέσματα είναι ήδη εμφανή σε τομείς όπως π.χ. το κόστος διάθεσης, το προσωπικό και το κόστος πληροφορικής, οδηγώντας στην αύξηση της παραγωγικότητας και στην ενίσχυση της κερδοφορίας.
Παραμένουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι για το μέλλον και επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στην έγκαιρη υλοποίηση του επιχειρησιακού μας σχεδιασμού, που στοχεύει στην ολοκλήρωση της εγκατάστασης των 16.500 VLTs έως το τέλος του 2015».
Τα κονδύλια για διαφήμιση, δωρεές και χορηγίες περιορίστηκαν από 71 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2013 σε 52,3 εκατ ευρώ το 9μηνο του 2014. Ειδικά όμως το κονδύλι της διαφήμισης, λόγω του Σκρατς αυξήθηκε από 8 εκατ. ευρώ σε 10 εκατ. ευρώ. Η πρόωρη αποπληρωμή ομολογιακού δανείου μηδένισε τα βραχυπρόθεσμα δάνεια.
Στις 30/9/2014 ο οργανισμός είχε ταμείο 176,6 εκ. ευρώ.
Newsroom ΔΟΛ
πηγή: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου