.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Τα πεπραγμένα του Κοινωνικού Παντοπωλείου της πόλης μας



ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

ΔΗΜΟΥ     ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ


ΠΕΡΙΛΗΨΗ     Απολογισμός δεύτερου εξαμήνου 2014 του έργου του Κοινωνικού Παντοπωλείου.


ΑΠΟΦ. 15/2015
Αρ. πρωτ.: 183


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ  ΑΠΌ  ΤΟ  3ο  ΠΡΑΚΤΙΚΟ  ΤΗΣ   ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ  ΤΟΥ  ΔΙΟΙΚ.  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ  ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ-ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ.

          Σήμερα  4.3.2015, ημέρα Τετάρτη και ώρα 18:00 μμ, συνήλθε το  Διοικητικό  Συμβούλιο  της  Επιχείρησης  σε τακτική συνεδρίαση, μετά από πρόσκληση  της Προέδρου  της  κ. Αναγνώστου Αντωνίας.


            Αφού  διαπιστώθηκε  η  νόμιμη  απαρτία, δεδομένου ότι από το σύνολο των παρακάτω ένδεκα (11) μελών που ορίσθηκαν με την 12/15 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου:
   ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.    Αναγνώστου Αντωνία, Πρόεδρος
2.    Χαραμαρά Γεωργία,  Αντιπρόεδρος
3.    Τσιλιμπάρη Μαρία, εκπρόσωπος κοινωνικού φορέα
4.    Ζήση Μαρία, εκπρόσωπος εργαζομένων
5.    Ζορμπαλής Βασίλειος, μέλος
6.    Παπασταματίου Φωτεινή, μέλος
7.    Ζαχαριουδάκης Μιχάλης, μέλος
8.    Ταβλαρίδης Παναγιώτης
9.    Καλύβης Γεώργιος
10. Σινάνογλου Κυριακή
11. Φλώρου Σοφία

Απόντες:
  1. Καλύβης Γεώργιος
  2. Ταβλαρίδης Παναγιώτης
  3. Ζήση Μαρία
οι οποίοι δεν προσήλθαν, αν και νόμιμα κλητεύθηκαν.
Η κ. Σινάνογλου προσήλθε μετά την συζήτηση του 3ου θέματος.
Η κ. Πρόεδρος κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου εφόσον διαπιστώθηκε απαρτία και εισηγούμενη το 1ο θέμα της ημερήσιας διάταξης σχετικά με τον απολογισμό Β΄ εξαμήνου 2014 του έργου του Κοινωνικού Παντοπωλείου, έθεσε υπόψη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου τα κάτωθι:
            Το Κοινωνικό Παντοπωλείο υλοποιείται  ως δραστηριότητα της Κοινωφελούς Επιχείρησης και λειτουργεί με σκοπό την συνδρομή και την συμπαράσταση προς τους άπορους και αδύναμους συμπολίτες του δήμου μας, με βάση κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια που διέπονται από διαδικασίες διαφάνειας, με την δωρεάν παροχή προς αυτούς κυρίως ειδών διατροφής.
            Η πενταμελής επιτροπή του Κοινωνικού Παντοπωλείου, όπως αυτή ορίσθηκε με την 71/2014 απόφαση του ΔΣ της ΚΕΔΦΧ, αποτελούμενη από τους κ. Ζαχαριουδάκη Μιχάλη-Πρόεδρο της επιτροπής και μέλη τους κ.κ. Αναγνώστου, Παπασταματίου, Τσιλιμπάρη και Ταβλαρίδη, διαχειρίστηκε  το πρόγραμμα κατά τους μήνες Σεπτέμβριο-Δεκέμβριο μετά τον ορισμό τους ως μέλη του νέου ΔΣ της ΚΕΔΦΧ με την 164/14 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με βάση τον Κανονισμό Λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου καθώς και την Α΄ τροποποίηση αυτού (2/12 και 44/2012 απόφαση ΔΣ ΚΕΔΦΧ αντίστοιχα), όπου, μεταξύ άλλων, καθορίζονται τα πλαίσια λειτουργίας του προγράμματος, οι διαδικασίες διανομής των τροφίμων, παραλαβής των χορηγούμενων ειδών καθώς και της κατάρτισης του καταλόγου των ωφελούμενων. Επισημαίνεται ότι το Κοινωνικό Παντοπωλείο παρέμεινε κλειστό κατά τον μήνα Αύγουστο ενώ η διαχείριση του προγράμματος κατά τον μήνα Ιούλιο έγινε από την επιτροπή που είχε ορισθεί από την απελθούσα διοίκηση με την 30/13 απόφαση ΔΣ.
            Στο άρθρο 10 του Κανονισμού προβλέπεται ότι «η επιτροπή διαχείρισης συντάσσει εξαμηνιαία έκθεση πεπραγμένων, την οποία φέρει στο ΔΣ της επιχείρησης για έγκριση στην αρχή κάθε επόμενου μήνα από την λήξη του εξαμήνου». Για τον λόγο αυτόν, η επιτροπή συνέταξε  «έκθεση πεπραγμένων του Κοινωνικού Παντοπωλείου» που αναφέρεται στην εισαγωγή και εξαγωγή των προϊόντων  του προγράμματος κατά το Β εξάμηνο του έτους 2014, όπως επισυνάπτεται κατωτέρω, την οποία φέρει σήμερα προς έγκριση από το ΔΣ της επιχείρησης.
            Σύμφωνα με την έκθεση, κατά το δεύτερο εξάμηνο εξυπηρετήθηκαν αναλυτικά :
α) από 01/07/2014-31/07/2014 257   ωφελούμενοι.
β) από 01/08/2014-31/08/2014  κλειστό λόγω διακοπών.
γ) από 01/09/2014-30/09/2014 297 ωφελούμενοι.
δ) από 01/10/2014-31/10/2014 293 ωφελούμενοι.
ε) από 01/11/2014-30/11/2014 292 ωφελούμενοι.
ζ) από 01/12/2014-31/12/2014 286 ωφελούμενοι.
            Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών διανομής των ειδών μηνός Δεκεμβρίου διενεργήθηκε φυσική απογραφή των υπολοίπων που παρέμειναν διαθέσιμα στην αποθήκη του Κοινωνικού Παντοπωλείου από τους υπαλλήλους κ.κ. Γουργούλη και Μπάνου παρουσία των μελών της επιτροπής διαχείρισης κ. Ζαχαριουδάκη και κ. Αναγνώστου. Τα αποτελέσματα της απογραφής  εμφανίζονται στον πίνακα που περιλαμβάνεται στην Έκθεση Πεπραγμένων, στον οποίο αναφέρονται επίσης αναλυτικά οι εισερχόμενες και εξερχόμενες ποσότητες των ειδών που διακινήθηκαν κατά το προηγούμενο εξάμηνο και έχουν ως εξής: Υπόλοιπο αποθήκης κατά την 30/6/2014 τεμάχια 2.094 ειδών .Παραλαβές από 1/7/2014-31/12/2014 τεμάχια 20.037 ειδών. Παραδόσεις από 1/7/2014-31/12/2014 τεμάχια 15.620 ειδών. Υπόλοιπο αποθήκης κατά την 31/12/2014 τεμάχια 6.511 ειδών . Τα προϊόντα που διατέθηκαν προήλθαν από αγορές  συνολικού ποσού 17.000,00 ευρώ από τον προϋπολογισμό  της Κοινωφελούς επιχείρησης  καθώς και  από τις ευγενικές δωρεές και χορηγίες επαγγελματιών, πολιτιστικών  συλλόγων, σχολείων, ιδιωτών όπως αυτοί αναφέρονται στην έκθεση πεπραγμένων της επιτροπής.
            Ζητείται από το ΔΣ της επιχείρησης να εγκρίνει την συνημμένη «Έκθεση Πεπραγμένων Β΄ Εξαμήνου 2014 του Κοινωνικού Παντοπωλείου», μέρος της οποίας είναι και οι πίνακες με τις εισερχόμενες και εξερχόμενες ποσότητες των ειδών που διακινήθηκαν κατά το προηγούμενο εξάμηνο, καθώς και τα υπόλοιπα αποθήκης κατά την 31/12/2014.
Συνημμένα:
Έκθεση Πεπραγμένων Κοινωνικού Παντοπωλείου Β΄ εξαμήνου 2014 και πίνακας εισερχομένων και εξερχομένων ειδών.

            Στην συνέχεια η Πρόεδρος κάλεσε το Δ.Σ. να πάρει απόφαση σχετικά με το θέμα. Το διοικητικό συμβούλιο αφού άκουσε την εισήγηση της προέδρου, έπειτα από διαλογική συζήτηση και έχοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, προέβη σε ψηφοφορία. Ως αποτέλεσμα της ψηφοφορίας το ΔΣ:

Αποφασίζει ομόφωνα
Α. Εγκρίνει την «Έκθεση Πεπραγμένων Β΄ Εξαμήνου 2014 του Κοινωνικού Παντοπωλείου», μέρος της οποίας είναι και οι πίνακες με τις εισερχόμενες και εξερχόμενες ποσότητες των ειδών που διακινήθηκαν κατά το προηγούμενο εξάμηνο, καθώς και τα υπόλοιπα αποθήκης κατά την 31/12/2014, σύμφωνα με το σκεπτικό της εισήγησης.
Β. Η παρούσα απόφαση να διαβιβαστεί για ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΔΦΧ.

Η απόφαση αυτή πήρε  αρ. 15/2015 και υπογράφεται ως εξής:
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   ΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ ΜΕΛΗ


ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ                                            Προς: ΜΕΛΗ ΔΣ ΚΕΔΦΧ
ΔΗΜΟΥ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ - ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ                              


" ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ

Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2014"


            Η πενταμελής επιτροπή διαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου, η οποία ορίστηκε με την 71/14 απόφαση του ΔΣ της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνος, συντάσσει έκθεση πεπραγμένων σύμφωνα με το άρθρο 10 του Κανονισμού Λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει, την οποία φέρει προς το ΔΣ της επιχείρησης προς έγκριση κατά την διάρκεια του επόμενου μήνα από την συμπλήρωση κάθε εξαμήνου λειτουργίας του προγράμματος.
            Η πενταμελής επιτροπή με την εθελοντική εργασία της διαχειρίστηκε το κοινωνικό παντοπωλείο κατά το χρονικό διάστημα από την 1/9/2014, οπότε και ανέλαβε καθήκοντα ως νέα διοίκηση της Κοινωφελούς Επιχείρησης, μέχρι την 31/12/2014. Επισημαίνεται ότι το Κοινωνικό Παντοπωλείο παρέμεινε κλειστό κατά τον μήνα Αύγουστο ενώ η διαχείριση του προγράμματος κατά τον μήνα Ιούλιο έγινε από την επιτροπή που είχε ορισθεί από την απελθούσα διοίκηση.
            Από τους πίνακες των ωφελούμενων έτους 2014 προκύπτει ότι κατά το Β΄ εξάμηνο εγγεγραμμένοι ήταν συνολικά 315 οικογένειες. Το Κοινωνικό Παντοπωλείο παρέμενε ανοικτό κάθε Δευτέρα και Πέμπτη από την 9 πμ έως 12 μμ κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο έκαστου μηνός, ενώ ο αριθμός των εξυπηρετούμενων ωφελουμένων ανά μήνα έχει ως εξής:
α) από 01/07/2014-31/07/2014: 257 ωφελούμενοι.
β) από 01/08/2014-31/08/2014  παρέμεινε κλειστό.
γ) από 01/09/2014-30/09/2014: 297 ωφελούμενοι.
δ) από 01/10/2014-31/10/2014: 293 ωφελούμενοι.
ε) από 01/11/2014-30/11/2014: 292 ωφελούμενοι.
ζ) από 01/12/2014-31/12/2014: 286  ωφελούμενοι.
  Σε ολόκληρο δε το εξάμηνο Το Κοινωνικό Παντοπωλείο προέβη σε διανομή πακέτων στα οποία περιλαμβάνονταν κατά μέσο όρο  από 10 έως 12 είδη τροφίμων μηνιαίως.
            Τα προϊόντα που διατέθηκαν από 1/7/2014-31/12/2014 προήλθαν από αγορές  συνολικού ποσού 17.000,00 ευρώ από τον προϋπολογισμό  της Κοινωφελούς επιχείρησης  καθώς και  από τις ευγενικές δωρεές και χορηγίες  των: supermarket «ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ», των  καταστημάτων «ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ», της αρτοβιομηχανίας «ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ», της Σχολής “ΧΑΤΖΗΒΕΗ”, του Συλλόγου «ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΓΑΠΗΣ», της κ. Μανωλεδάκη εκ μέρους του Παιδικού Σταθμού «ΗΛΙΟΣ», του παιδικού σταθμού «ΚΑΡΑΜΕΛΑ», του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ν.Χ., του 8ου  Νηπιαγωγείου Ν.Φ., του 3ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Ν.Φ., του Συλλόγου «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», της Ιεράς Μητρόπολης Νέας Ιωνίας & Φιλαδέλφειας, του κ. Παπανικολάου Νικόλαου, του κ. Τσάλτα Κων/νου, Κατσιάπη Κρίτωνος, Παύλου Παύλου, της κ. Παπαβασιλείου Δέσποινας, κ. Διαμαντοπούλου Αγλαΐας, Κουσιάννα Σμαρώς, Κολιάκου Κικής, του Δήμου με επιχορήγηση του προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης, της εθελοντικής δράσης υπαλλήλων της Κοινωφελούς Επιχείρησης,  καθώς και από τις χορηγίες πολυάριθμων μεμονωμένων συμπολιτών και κατοίκων του δήμου μας που δεν επιθυμούν την καταγραφή των ονομάτων τους στον κατάλογο των χορηγών του Κοινωνικού Παντοπωλείου της πόλης μας.
            Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών διανομής των ειδών μηνός Δεκεμβρίου, διενεργήθηκε φυσική απογραφή των υπολοίπων που παρέμειναν διαθέσιμα στην αποθήκη του Κοινωνικού Παντοπωλείου από τους υπαλλήλους κ.κ. Γουργούλη και Μπάνου παρουσία των μελών της επιτροπής διαχείρισης κ. Ζαχαριουδάκη και κ. Αναγνώστου. Τα αποτελέσματα της απογραφής  εμφανίζονται σε συνημμένο πίνακα στον οποίο αναφέρονται επίσης αναλυτικά οι εισερχόμενες και εξερχόμενες ποσότητες των ειδών που διακινήθηκαν κατά το προηγούμενο εξάμηνο.

Μετά  Τιμής
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής
Ζαχαριουδάκης Μιχάλης
Τα Μέλη:  Αναγνώστου Αντωνία
Παπασταματίου Φωτεινή
Τσιλιμπάρη Μαρία
Ταβλαρίδης Παναγιώτης


Συνημμένα: 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου