.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Κούγιας: «...δεν έχω μάθει να κάνω λαθρεμπόρια, δεν έχω μάθει να κλέβω, να ληστεύω, να σκοτώνω και να είμαι στο ποδόσφαιρο...»

"Θέλω να στείλω ένα μήνυμα στον κ. Μελισσανίδη, στον κ. Αλαφούζο, σε εκείνη την αισχρή παρέα αυτού του υποκειμένου, του Θωμαΐδη. Και σε αυτά τα υποκείμενα που μαζεύει κάθε φορά εκεί..."
 
"...Γιατί εγώ δεν είμαι ούτε άνθρωπος να βάζω να δέρνουν τον Ζωγράφο ούτε τον Τσαχειλίδη ούτε τον Μπάκα ούτε τον Βασάρα. Έχω μάθει να λειτουργώ αλλιώς στη ζωή μου. Έχω μάθει να εργάζομαι 20ωρα επί 41 χρόνια, δεν έχω μάθει να κάνω λαθρεμπόρια, δεν έχω μάθει να κλέβω, να ληστεύω, να σκοτώνω και να είμαι στο ποδόσφαιρο..."

"... Ο Γιάννης ο Παπαδόπουλος, ο υπαρχηγός του Τσακογιάννη! Πού βρίσκεται ο Γιάννης Παπαδόπουλος όλη μέρα; Στο γραφείο του Μελισσανίδη. Τι κάνει όλη την εβδομάδα; Ψάχνει να βρει τις αδύναμες πτυχές των αντιπάλων της ΑΕΚ κάθε εβδομάδα. Τι δουλειά κάνει ο Παπασταμάτης, ο πρώην διαιτητής; Με τι ασχολείται; Πώς έγινε και όταν πλησιάσαμε την ΑΕΚ και μας έβαλαν να παίξουν οι διαιτητές, οι οποίοι είχαν ονοματιστεί ως συνεργάτες της ΑΕΚ..."

 
Η αναδημοσίευση που ακολουθεί είναι από το aek1924.gr

Κούγιας: «Έχω για πρωινό τους Μελισσανίδη, Αλαφούζο, Θωμαϊδη»


Σε μεγάλη φόρμα… Ανεβασμένος από τη νίκη της Παναχαϊκής επί του Απόλλωνα Σμύρνης ήταν ο Αλέξης Κούγιας και στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε το αγωνιστικό 90λεπτο ήταν χειμαρρώδης και ασυγκράτητος

Ο πρόεδρος και μεγαλομέτοχος της Παναχαϊκής απευθύνθηκε προσωπικά στους Δημήτρη Μελισσανίδη, Γιάννη Αλαφούζο και Κυριάκο Θωμαΐδη ξεκαθαρίζοντας ότι δεν τους φοβάται σε σχέση με την τελευταία κατάθεσή του στον ανακριτή Διαφθοράς, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «όλους αυτούς τους έχω για πρωινό».

Παράλληλα, προειδοποίησε ότι «όποιος τον πείραξε πήγε φυλακή», ενώ κατήγγειλε για άλλη μία φορά τόσο το Δήμο Πατρέων όσο και την Ερασιτεχνική Παναχαϊκή για το ξεσπίτωμα των «ροσονέρι».
Ο Κούγιας ως προς το κομμάτι των «εγκληματικών οργανώσεων» στο ποδόσφαιρο, το οποίο και χαρακτήρισε και το «πιο σοβαρό» στην πολύωρη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το βράδυ της Τετάρτης (20/5) μετά το τέλος των δηλώσεων των προπονητών Παναχαϊκής και Απόλλωνα Σμύρνης στο γήπεδο της Κορίνθου, είπε τα ακόλουθα: «Θέλω να στείλω ένα μήνυμα στον κ. Μελισσανίδη, στον κ. Αλαφούζο, σε εκείνη την αισχρή παρέα αυτού του υποκειμένου, του Θωμαΐδη. Και σε αυτά τα υποκείμενα που μαζεύει κάθε φορά εκεί. Ότι εμένα δεν με λύγισε η εγκληματική οργάνωση του 2011 με τους εγκληματίες, με αυτούς που μπαινόβγαιναν στις φυλακές και εξαιτίας των οποίων είμαι προστατευόμενος μάρτυς.

Εμένα δεν με λύγισε η δεύτερη εγκληματική οργάνωση από αυτούς με τα κοστούμια, που κάνουν κουμάντο στο ποδόσφαιρο από το 1996. Τους βλέπω για πρωινό όλους! Και επειδή είμαι άνθρωπος του νόμου, τους δίνω ένα μήνυμα: Όποιος με πείραξε πήγε φυλακή! Γιατί εγώ δεν είμαι ούτε άνθρωπος να βάζω να δέρνουν τον Ζωγράφο ούτε τον Τσαχειλίδη ούτε τον Μπάκα ούτε τον Βασάρα. Έχω μάθει να λειτουργώ αλλιώς στη ζωή μου. Έχω μάθει να εργάζομαι 20ωρα επί 41 χρόνια, δεν έχω μάθει να κάνω λαθρεμπόρια, δεν έχω μάθει να κλέβω, να ληστεύω, να σκοτώνω και να είμαι στο ποδόσφαιρο.

Ό,τι έχω κάνει στη ζωή μου το έχω κάνει με προσωπικό κόπο. Και αυτό μου δίνει πολύ μεγάλη δύναμη. Αυτά τα υποκείμενα, που έχουν μαζευτεί τώρα και είναι η εγκληματική οργάνωση του 2011 και προσπαθούν να γλιτώσουν πίσω από την εγκληματική οργάνωση του 2015 νομίζοντας ότι συνεργαζόμενοι με τον Θωμαΐδη, γιατί είναι όλη μέρα μαζί. Όλη μέρα η εγκληματική οργάνωση του 2011 με τον Θωμαΐδη μαζί και στήνουν την εκπομπή της Δευτέρας και το πώς θα πλήξουν αυτούς που είναι εμπόδιο στο να μπουν στο ποδόσφαιρο, να μη βάλουν ούτε ένα ευρώ, να μην έχουν κανένα κόστος και να καταφέρουν είτε να κλέψουν τα λεφτά του Τσάμπιονς Λιγκ είτε να κλέψουν τη δόξα ομάδων που πρέπει να την έχουν γιατί χτίζονται πραγματικά.

Σε αυτά τα υποκείμενα της "Δίκης" της Δευτέρας, που από την ημέρα που έδωσα την τελευταία μου κατάθεση στον κύριο Ανδρεάδη και αφού προηγουμένως με έχουν καλέσει στα γραφεία τους όλοι, από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο και μου έλεγαν τι πρέπει να κάνω, λες και περιμένω από αυτούς να μου πουν, για να ξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους. Τους το ξαναλέω: Με τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξω συμπεριφορά! Είμαι αρκετά μεγάλος για να αλλάξω. Και ομάδα θα έχουμε πάντα και η ομάδα μου θα παίξει Σούπερ Λίγκα ό,τι και να γίνει! Και στο τέλος αυτοί που νομίζουν ότι βρίζοντάς με κάθε Δευτέρα, βάζοντας υποκείμενα και κακοποιούς να μιλάνε στην εκπομπή αυτή… Ποιοι έχουν μιλήσει στην εκπομπή αυτή τους τελευταίους δύο μήνες; Ποιοι είναι αυτοί που είναι καλεσμένοι; Ο Μπέος, τιμητικά προσκεκλημένος, ο βασικά κατηγορούμενος το 2011, ποιος είναι αυτός που σκηνοθετεί κάθε εβδομάδα μαζί με τον Θωμαΐδη την εκπομπή; Και φέρνει σε επαφή τον πρώην γενικό αρχηγό της Ηλιούπολης, τον Σταθάκη, από τη Νέα Υόρκη, που δεν έχει μαντίλι να κλάψει και που παίρνει τηλέφωνα;

Ο Γιάννης ο Παπαδόπουλος, ο υπαρχηγός του Τσακογιάννη! Πού βρίσκεται ο Γιάννης Παπαδόπουλος όλη μέρα; Στο γραφείο του Μελισσανίδη. Τι κάνει όλη την εβδομάδα; Ψάχνει να βρει τις αδύναμες πτυχές των αντιπάλων της ΑΕΚ κάθε εβδομάδα. Τι δουλειά κάνει ο Παπασταμάτης, ο πρώην διαιτητής; Με τι ασχολείται; Πώς έγινε και όταν πλησιάσαμε την ΑΕΚ και μας έβαλαν να παίξουν οι διαιτητές, οι οποίοι είχαν ονοματιστεί ως συνεργάτες της ΑΕΚ. Πώς έφτασε η διαφορά να εκτοξευτεί σε διαφορά 10 μπόνους και να μην έχουμε καμία ελπίδα πουθενά; Αυτά όλα, δυστυχώς, ελάχιστοι δημοσιογράφοι τα αναδεικνύουν. Όμως, το μήνυμα είναι ένα: Εμείς βρήκαμε πού θα παίζουμε, πού θα μένουμε και το κυριότερο απ’ όλα με τη συμπεριφορά τους στην Πάτρα έκαναν τα παιδιά μας να το θέλουν όσο το δυνατόν περισσότερο όλοι. Και είμαι βέβαιος ότι από το επόμενο παιχνίδι με την ΑΕΚ όλοι οι Κορίνθιοι και οι υγιείς άνθρωποι από την Πάτρα θα είναι μαζί μας.

Εμείς ούτε το όνομα της Παναχαϊκής θα εξαφανίσουμε ούτε πρόκειται να κάνουμε απρέπειες…

Τόσα χρόνια από το 2008 κοιτάξτε πόσες ιστορικές ομάδες χρεοκόπησαν και τι βοήθειες είχαν… 
Πόσα εκατομμύρια ευρώ έπαιρνε η ΑΕΚ κάθε χρόνο; Πόσες εισπράξεις είχε από τους οπαδούς της; 

Πώς έφτασε να χρωστά 180 εκατομμύρια ευρώ;

Πόσα εκατομμύρια ευρώ έχει πάρει ο Άρης; Πώς έφτασε να παίζει με το Αγιονέρι; Και να μην ανεβαίνει κατηγορία…

Πόσα εκατομμύρια ευρώ πέρασαν από τη Λάρισα, πώς έφτασε να παίζει με τον Τοξότη;

Πόσα εκατομμύρια ευρώ πέρασαν από τον ΟΦΗ και θα παίζει του χρόνου με τον Γιούχτα; Και αν παίζει…

Πόσα εκατομμύρια ευρώ πέρασαν από τον Πανσερραϊκό; Πόσα εκατομμύρια ευρώ πέρασαν από τον Ηρακλή;

Και ποιοι ιδιοκτήτες και ενώ οι ομάδες αυτές καταρρέουν, η δική μου ομάδα, η Παναχαϊκή, της μοναξιάς από τους οπαδούς, από τους επιχειρηματίες της Πάτρας, των χυδαίων συμπεριφορών από τα υποκείμενα της Ερασιτεχνικής, όχι μόνο δεν διαλύθηκε, ξεχρέωσε οικονομικά. Αυτό είναι και ένα μήνυμα για αυτούς που εδώ στην Κόρινθο τόλμησαν να πουν κάτι. Και όχι μόνο ξεχρέωσε οικονομικά, έχει μια ομάδα από παιδιά, φτωχόπαιδα απ’ όλη την Ελλάδα, που τα είδατε σήμερα, ένα προπονητικό τιμ με φιλοδοξίες και ανθρώπους που την αγαπούν, δυστυχώς κανείς δεν άγιασε στον τόπο του.

Σε αυτούς που λένε και κάνουν αυτά που κάνουν τις τελευταίες ημέρες εκεί στην Πάτρα η σημερινή εμφάνιση, η σημερινή απάντηση και αυτά που λέω για πρώτη και τελευταία φορά είναι αυτό που τους πρέπει. Από εδώ και πέρα ό,τι και να πουν, ό,τι και να γράψουν δεν θα απαντήσω. Όμως τα δικαστήρια και ο εισαγγελέας τούς περιμένουν. Εμείς χτίζουμε και θα συνεχίσουμε να χτίζουμε και για το καλό της Παναχαϊκής, που δεν θα εξαφανιστεί και από το ελληνικό ποδόσφαιρο που έχει ανάγκη από ποδοσφαιριστές σαν αυτά τα παιδιά, με προπονητές όπως αυτούς που έχουμε και με ιδιοκτήτες σαν εμένα».

Πηγή: a-sports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου