.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Άρθρο του Γιώργου Ανεμογιάννη* Μνημόνιο και στην Παιδεία

Η  δημόσια δωρεάν  παιδεία πρέπει να αποτελεί αδιαπραγμάτευτο κοινωνικό αγαθό, σήμερα όσο  ποτέ πρέπει να έχουμε αναβαθμισμένο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα,
το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να έχει στο κέντρο της προσοχής του τον άνθρωπο,
τα παιδιά μας έχουν όνομα, δεν είναι λογιστικά νούμερα.

Διανύοντας τον τέταρτο χρόνο μνημονίου, για να δούμε τη κατάσταση  επικρατεί  στα σχολεία της πόλης.

Υποχρηματοδότηση και υποβάθμιση των σχολείων.

Υποσιτισμός και περιθωριοποίηση πολλών παιδιών.

Ελλείψεις και κενά από διδακτικό προσωπικό σε πολλά σχολεία.

Κατάργηση ειδικοτήτων και υποβάθμιση των ΕΠΑΛ, διαθεσιμότητα και μάλλον απόλυση αντίστοιχων καθηγητών. Ομηρία μαθητών των κατηργημένων ειδικοτήτων (όποιος μαθητής θέλει να ακολουθήσει μία από τις ειδικότητες που καταργούνται θα πρέπει να πληρώσει για να πάει σε ιδιωτικό ΙΕΚ!)

Ασυντήρητα και ακατάλληλα σε πολλές περιπτώσεις σχολικά κτίρια.

Κατάργηση και απόλυση σχολικών φυλάκων και καθαριστριών.

Ανύπαρκτη δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία μέσω του υπουργείου (την εξαγγέλλουν κάθε χρόνο και ποτέ δεν την πραγματοποιούν).

Νέο Λύκειο. Η διαβλητές ενδοσχολικές πανελλήνιες . ( Σε ένα δημόσιο Λύκειο για τους καθηγητές θα είναι λόγος απόλυσης εάν βοηθήσουν τα παιδιά στις εξετάσεις αυτές, ενώ αντίθετα σε ένα ιδιωτικό Λύκειο θα είναι λόγος απόλυσης το ακριβώς αντίθετο).Έτσι ο αθέμιτος ανταγωνισμός μεταξύ μαθητών ευκατάστατων και ασθενέστερων οικονομικά   οδηγεί μαθηματικά πολλά παιδιά που δεν έχουν οι οικογένειες τους την οικονομική δυνατότητα να τα στείλουν σε ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια , στις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ δηλαδή, άμισθη και ανασφάλιστη εργασία από τη ηλικία των 15 ετών.

Κρατική τρομοκρατία στα σχολεία με το φακέλωμα μαθητών που συμμετείχαν η συμμετέχουν σε πορείες, διαδηλώσεις, καταλήψεις, και το ίδιο και στους εκπαιδευτικούς με την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, με άγνωστα κριτήρια και κριτές.

Η πολιτική του υπουργείου παιδείας είναι ξεκάθαρη <<Μνημόνιο και στη παιδεία>>
Ενίσχυση της ιδιωτικής παιδείας και της παραπαιδείας (ο ίδιος ο υπουργός το σηματοδότησε με την επιδεικτική παρουσία και την ομιλία του  στα εγκαίνια γνωστού ιδιωτικού ΙΕΚ στο Πειραιά, και ταυτόχρονα τη παντελή απουσία του από αγιασμό η εκδήλωση δημόσιου σχολείου).

Σε ότι άφορα το Δήμο, ανυπαρξία, απλοί διαχειριστές κοινοχρήστων.

Πολύ σοφά ο Αδαμάντιος Κοραής είχε πει
«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο.»

*  Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τη Δύναμη πολιτών

1 σχόλιο:

  1. Ουπς!!! Τι βλέπουν τα ματάκια μου;;;;;; Από το ΟΛΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ το ρίξαμε στους αποφοίτους γυμνασίου που έχουν και άποψη για την παιδεία;;;;;;;; ΦΤΩΧΙΑΑΑΑΑΑΑΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή