.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Ο Αντιπρόεδρος του ΠΠΙΕΔ Σπύρος Καβακόπουλος αναζητά, εθελοντές, υλικά, χορηγούς για το τσάι - καφέ που σκοπό έχει να μαζέψει χρήματα για την επισκευή των καθισμάτων του θεάτρου

Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση.
 

Η σκέψη όμως είναι στην καλή οργάνωση του τσάι - καφέ, που θα γίνει την άλλη Κυριακή, προκειμένου να μαζευτούν χρήματα για την επισκευή θεάτρου του ΠΠΙΕΔ.
 

Ζητούνται λοιπόν εθελοντές να τυπώσουν τις έγχρωμες προσκλήσεις σε χαρτί σε Α4.
Κάθε Α4 έχει τέσσερις προσκλήσεις, όποιος λοιπόν επιθυμεί να βοηθήσει, ας μου στείλει μήνυμα ή email (spiroskavako@gmail.com), για να... του στείλω το αρχείο να τυπώσει από ένα έως και περισσότερα Α4.


Έχουμε εξασφαλίσει μέχρι σήμερα, το τσάι, τους καφέδες, τις ζάχαρες, το αλεύρι (για τα τυροπιτάκια), τα εμφιαλωμένα νερά, τα αναψυκτικά, τα φιστίκια. Πολλές γυναίκες εθελόντριες θα μας φτιάξουν κέικ (ήδη έχουμε φτάσει τις 205 φέτες, θέλουμε άλλες 95). Εταιρία θα μας δώσει ένα παγωτό για κάθε ένα που θα έρθει, αλλά ψάχνω να βρω καταψύκτη. Περιμένω απάντηση για 10 κιλά τυρί τρίμα και 10 κιλά βούτυρο την Τρίτη (για τυροπιτάκια). Chef ζαχαροπλαστικής προσφέρεται με τη βοήθεια τεσσάρων εθελοντών (από την θεατρική νεανική σκηνή) να μας φτιάξει 1.100 τυροπιτάκια. Χορηγός μας δίνει επίσης 100 Ε. Του είπα να μας τα πάρει σε είδος, ανάλογα με ότι θα μας λείψει. Θεωρώ ότι πάμε καλά.

3 σχόλια:

  1. Μπράβο στον Καβακόπουλο που βοηθάει όπως μπορεί την δήμαρχο μαζεύοντας λεφτά από τους πολίτες για να μπορεί να παίρνει εκείνη ακέραιο τον μισθό της. Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι μας, για να μένουν απλήρωτοι οι προμηθευτές και να αυξάνει η ανεργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπύρος Καβακόπουλος22 Απριλίου 2014 στις 12:31 π.μ.

    Χρόνια Πολλά σε όλους, φίλους, κατακρίνοντες, επικρίνοντες και πάει λέγοντας.

    Θα πρέπει να σας γνωρίσω, ότι δική μου ήταν η επιλογή να οργανωθεί το "τσάι - καφές", για την συγκέντρωση χρημάτων επισκευής του θεάτρου. Ο δήμος επίμονα μου ζητούσε να φτιάξει αυτός το θεατράκι, αφού κανείς στο δημοτικό συμβούλιο δεν θα έλεγε όχι. Το αρνήθηκα σθεναρά. Επίσης συνδημότης κατασκευαστής γηπέδων, μου ζήτησε να αναλάβει το 90% σχεδόν της επισκευής, όμως προς το παρών δεν επιθυμώ τη βοήθειά του. Οι λόγοι που με οδήγησαν στις αρνήσεις αυτές ήταν οι εξής :
    1ον. Η αδιαφορία που δείχνουμε όλοι μας στην καταστροφή της δημόσιας περιουσίας, ακόμη και όταν αυτή συμβαίνει δίπλα μας, με προβληματίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Σχετικά διαβάστε σε προηγούμενη ανάρτησή μου στο http://e-alitheia.gr/pages/article.aspx?id=4002.
    Κατόπιν αυτού θεώρησα σωστό να ζητήσω από τους συνδημότες μας, να συμμετάσχουν στην προσπάθεια επισκευής, ώστε να πονέσουμε και ν' αγαπήσουμε αυτό το θεατράκι. Έτσι όταν βλέπουμε κάποιον μπροστά μας να το καταστρέφει, όπως συνήθως συμβαίνει στις εκδηλώσεις, να τον παρατηρούμε και να του ζητάμε τον λόγο.
    2ον. Η λογική ότι, όλα θα πρέπει να τα κάνει η πολιτεία και ιδιαίτερα τώρα στην περίοδο κρίσης, που το πετρέλαιο ο δήμος το βάζει με το ντενεκάκι στα αυτοκίνητα, δεν με βρίσκει σύμφωνο. Η προσφορά προσωπικής εργασίας, που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία και συμβάλει στην ανάπτυξη συμμετοχικής συνείδησης, είναι η φιλοσοφία μου στα θέματα αυτά. Οι "Δευτέρες του ΠΠΙΕΔ", οι Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, το διήμερο για την "Ημέρα της Γης", όλα αυτά έγιναν με τη βοήθεια άγνωστων εθελοντών δημοτών που κοπίασαν, πόνεσαν, κουράστηκαν, ακόμη και χτύπησαν και ξενύχτησαν, αλλά κανείς δεν το μετάνιωσε και όλοι το χάρηκαν. Οι περισσότεροι από αυτούς ήσαν ανενεργοί πολίτες, που με τις δράσεις αυτές έγιναν ενεργοί, προβληματίστηκαν και πολλοί αναρωτήθηκαν γιατί τόσα χρόνια δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν, αφού ήταν τόσο απλό;
    Να σημειωθεί ότι τυχαίνει σ' όλες τις προηγούμενες δράσεις όπως και σ' αυτήν, να συμμετέχουν ή να προσφέρουν συνδημότες από όλες σχεδόν τις παρατάξεις και σχεδόν απ' όλες τις ιδεολογίες. Κι αυτό απόλυτα φυσικό, αφού απ' όλους ζητήθηκε να συμμετάσχουν στη δημιουργία και όχι στην πολιτική εκμετάλλευση. Ο κόπος και η ικανοποίηση από τις προηγούμενες δράσεις, έγινε αιτία κάποιοι να γίνουμε φίλοι έστω και αν έχουμε εντελώς διαφορετικές πολιτικές απόψεις. Και μόνον γι αυτό το τελευταίο, νομίζω ότι τελικά αξίζει η φιλοσοφία των συμμετοχικών διαδικασιών που πρεσβεύω, συν τα οφέλη που απορρέουν για την πόλη και τους πολίτες της.

    Αυτονόητα πράγματα, που όμως πολλοί τα θεωρούν παράλογα και τα ειρωνεύονται.

    Αξίζει επίσης να σας γνωρίσω, ότι όλοι οι προμηθευτές έχουν πληρωθεί. Το ΠΠΙΕΔ δεν χρωστά από ληξιπρόθεσμα χρέη ούτε ένα Ε. Ευχαριστώ τον παραπάνω ανώνυμο που μου έδωσε την ευκαιρία να το γράψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Αρα τι μας λέει ο παραπάνω κύριος στο χιλιοστό διάγγελμά του για τον μήνα Απρίλιο?1) Βαφτίζει ''εκπαιδευτική'' την εθελοντική επισκευή του θεάτρου από δημότες για να γίνουν ενεργοί(!!!) πολίτες,παραγνωρίζοντας τους όποιους κινδύνους για τη σωματική ακεραιότητα εμπεριέχει όλο αυτό το εγχείρημα α) κατά τη διάρκεια των εργασιών λόγω μη ειδίκευσης των συμμετεχόντων και β)μετέπειτα ρίσκα για τους ηθοποιούς-κοινό από τις ενδεχόμενες αστοχίες που μπορεί να προκαλέσουν οι παρεμβάσεις από καθόλα πρόθυμους,αλλά μη έχοντες τεχνικές γνώσεις εθελοντές.2)Ζητεί τον οβολό των 5Ε από κάθε πολίτη,ενώ ταυτόχρονα ανερυθρίαστα ομολογεί πως υπήρχε α)χορηγός να αναλάβει τα έξοδα και β)ο,τι αυτά θα μπορούσαν να καλυφθούν από το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης.Είπαμε πρέπει να εκπαιδευτεί ο κόσμος στην εθελοντική εργασία,να πονέσει το έργο κι άλλες πολλές μπαρούφες για να δικαιολογήσουν τη μνημονιακή λογική '' ο δήμος δεν έχει λεφτά ούτε για βενζίνη'',άρα θα τα πάρουμε πάλι από τον άνεργο νέο,από τη γιαγιά που δεν έχει να φάει κρέας γιατί παίρνει 280 Ε σύνταξη κλπ κλπ...Όλα αυτά βέβαια αντιμετωπίζοντας των χώρο σαν τσιφλίκι μας,αποφασίζοντας και διατάζοντας να μη δεχθούμε τους παραπάνω τρόπους επισκευής γιατί είμαστε ρομαντικοί κι εκπαιδευτικοί,χωρίς βέβαια να λέμε λέξη για όλα αυτά στους δημότες από τους οποίους πάμε να τα τσεπώσουμε για να τους εκπαδεύσουμε-ενεργοποιήσουμε...Είπαμε μην κουνήσει το δαχτυλάκι του ο δήμος για το δήθεν δημοτικό θέατρο.Εύγε και πάντα τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή