Πρέπει να βοηθήσουμε
Πρέπει
να συνεχίσουμε (και ακόμη περισσότερο) ν’ αγοράζουμε από τα καταστήματα
του Μαρινόπουλου, έστω κι αν δεν βρίσκουμε ακριβώς αυτό που θέλουμε.
Χρυσός
κανόνας της εμπορίας, είναι να μην χάσει η εταιρία την εμπιστοσύνη των
καταναλωτών και εξαφανιστούν οι πελάτες, αν αυτό συμβεί, τότε όλα τα
προγράμματα εξυγίανσης θα πάνε στράφη.
Θεωρώ
ότι όλοι έχουμε την υποχρέωση να βοηθήσουμε τους 11.000 εργαζόμενους
στον Μαρινόπουλο να αποφύγουν την ανεργία.
Υπόψη ότι εργαζόμενοι 3.000
επιχειρήσεων που τον προμηθεύουν θα έχουν κι αυτοί πρόβλημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου