Κανένα υπουργείο, κανείς από τη περιφέρεια, κανένα πολιτικό πρόσωπο ή υπηρεσιακός παράγοντας, δεν έχει επικοινωνήσει - μεσολαβήσει με οποιοδήποτε τρόπο με το δήμο, για το γήπεδο Μελισσανίδη
Σε εξέλιξη νέα επιχείρηση παραπλάνησης των οπαδών, για να αγοράσουν διαρκείας
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που θα συνεχίσουν να
υπάρχουν
Τα δημοσιεύματα λοιπόν παρουσιάζουν το δήμο, να καθυστερεί
σκόπιμα την έγκριση της ελλιπέστατης υψομετρικής μελέτης, που έχει υποβάλλει η
πλευρά των επιχειρηματικών συμφερόντων. Οι οπαδοί της ομάδας πιέζουν και έχουν
γίνει δύσπιστοι με τη διοίκηση της, μετά τις πολυετείς πλέον κίβδηλες
υποσχέσεις, για γήπεδο. Εξάλλου έχουν μεσολαβήσει τόσα γεγονότα που αφορούν
μεταγραφές και προπονητές, που δε χρειάζεται πλέον προσπάθεια από τρίτους για
να αντιμετωπίζουν με καχυποψία όσα τους σερβίρονται…
Ωστόσο φαίνεται να εκτιμούν πως υπάρχουν ακόμη οπαδοί ή
ελπίζουν πως υπάρχουν ακόμη, οι οποίοι καταπίνουν αμάσητο, ότι κάθε φορά επιχειρούν
να τους ταΐσουν.
Από τα στοιχεία που θα παραθέσουμε στη συνέχεια, εξηγείται
γιατί διαρρέονται δήθεν ειδήσεις στο τύπο, αλλά δεν έχουμε καμιά επίσημη δήλωση
από παράγοντα των επιχειρηματικών συμφερόντων ή εταιρία του. Επίσης αβίαστα
προκύπτει ότι είτε δεν είναι στις προθέσεις τους, να προχωρήσουν στην υλοποίηση
της «Αγιά Σοφιάς», είτε δε θέλουν ή δε μπορούν το επόμενο διάστημα. Γι΄ αυτό
έχουν πέσει στο «τερέν», παριστάνουν τους τραυματισμένους, και προσπαθούν να
καθυστερήσουν τις εξελίξεις.
Γνωρίζουν πολύ καλά, ότι καμιά καθυστέρηση στην έγκριση της υψομετρικής
μελέτης, δεν υπάρχει από το δήμο. Υπάρχει μόνο από τη δική τους πλευρά, και θεωρητικά
ανεξήγητα, έχει καταστεί χρόνια!
Εμείς ψάξαμε το θέμα, κάνοντας το απλό. Επικοινωνήσαμε με το
δήμο για να μάθουμε τι συμβαίνει. Να μάθουμε γιατί καθυστερούν την έγκριση της υψομετρικής
μελέτης. Ποιος ή ποιοι από το υπουργείο και τη Περιφέρεια, μεσολάβησαν για
λογαριασμό των επιχειρηματικών συμφερόντων, ώστε να μην υπάρξει άλλη
καθυστέρηση.
Το συμπέρασμα είναι πως όλο το περιεχόμενο των καρμπόν
δημοσιευμάτων, συνιστά μυθεύματα. Δηλαδή όχι μόνο δεν υπάρχει καθυστέρηση από
πλευράς δήμου, αλλά δεν υπήρξε κανενός είδους επαφή οποιουδήποτε πολιτικού
προσώπου ή υπηρεσιακού παράγοντα, με οποιοδήποτε πολιτικό πρόσωπο ή υπηρεσιακό
παράγοντα του δήμου, για οποιοδήποτε θέμα που σχετίζεται με το γήπεδο
Μελισσανίδη. Τέτοια παραμύθια λοιπόν είναι δυνατό να γραφτούν, αλλά είναι
αδύνατο να δηλωθούν, από επίσημα χείλη των επιχειρηματικών συμφερόντων, γιατί
θα τύχουν άμεσης καταγγελίας και διάψευσης. Αλλά και ο δήμος κάθε τόσο να απαντάει
σε δημοσιεύματα μυθολογικού περιεχομένου, προφανώς δε συνάδει με το προορισμό
του.
Οπότε γράφει ανεμπόδιστα καθένας ότι του διοχετεύσουν, εμφανίζοντας
υπουργείο και περιφέρεια ως ντελίβερι επιχειρηματιών συμφερόντων, και όποιος
φάει το παραμύθι, το έφαγε.
Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, σε ότι αφορά το θέμα της
έγκρισης της υψομετρικής μελέτης.
1. 1. Αρχικά
έχουμε την υποβολή της υψομετρικής μελέτης των περιμετρικών οδών του Ο.Τ. 295
(γήπεδο). Αυτή έγινε δυο μέρες πριν παραδώσει η απερχόμενη δήμαρχος κ. Γαϊτανά,
στο δήμαρχο Άρη Βασιλόπουλο. Για όσους θυμούνται, τότε είχε γίνει πολύ
συζήτηση, γιατί καθυστέρησαν τόσο πολύ τα επιχειρηματικά συμφέροντα να
καταθέσουν τη μελέτη, και να… πάρουν την έγκριση με τη γιεσμεν δήμαρχο κ.
Γαϊτανά. Η υποβολή της υψομετρικής μελέτης, έγινε από τη «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.»,
πρωτοκολλήθηκε στο δήμο με ημερομηνία 28-8-14 και πήρε αριθμό πρωτοκόλλου
14926. Έγραφε ως θέμα: Υποβολή μελέτης.
Και περιεχόμενο εγγράφου: «Σας υποβάλουμε
την υψομετρική μελέτη των περιμετρικών οδών (πεζοδρόμων) του ΟΤ 295 του Δήμου
σας, σύμφωνα με τον ν. 4277/2017 άρθρο 42». Το έγγραφο είχε την υπογραφή
του Νίκου Στράτου ως νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας.
2 2.
Γνωρίζοντας όμως πως η υποβληθείσα μελέτη έχει
ελλείψεις, την επομένη 29-8-14 με αριθμό πρωτοκόλλου του Δήμου 14977, ο
Πολιτικός Μηχανικός Μιχάλης Χ. Αθανασόπουλος, καταθέτει τα σχέδια. Το έγγραφο
έχει θέμα: Συμπληρωματικά στοιχεία
Υψομετρικής Μελέτης οδού. Και περιεχόμενο: Σας αποστέλλουμε συνημμένα τα σχέδια της υψομετρικής μελέτης των οδών
που εγκρίθηκαν με τον Ν. 4277/2014, σύμφωνα με τις προφορικές παρατηρήσεις σας,
και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειας.
3. 3.
Στη συνέχεια ο δήμος με το από 17-10-14 και με
αριθμό πρωτοκόλλου 17796 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, που
υπογράφει ο Αντιδήμαρχος Γιάννης
Καλαμπόκης, ζητά να υποβληθούν συμπληρωματικά στοιχεία, που αποτελούν
προϋπόθεση για να προχωρήσει η έγκριση της υψομετρικής μελέτης. Θέμα του
εγγράφου είναι: Απάντηση στο υπ΄ αρ. πρωτ. 105/12-12-14 έγγραφο της Δικέφαλος 1924 Α.Ε. Το περιεχόμενο του εγγράφου έχει ως εξής: α) Το υπ’ αρ. πρωτ. 86/26-08-2014 έγγραφο της Δικέφαλος
1924 Α.Ε. (αρ. πρωτ. Δ.Φ.Χ. 14926/28-08-2014), β) Η με αρ. πρωτ. Δ.Φ.Χ.
14977/29-08-2014 συμπληρωματική αίτηση του Πολιτικού Μηχανικού, Μιχάλη
Αθανασόπουλου, γ) Το άρθρο 42 του Ν. 4277/2014 (ΦΕΚ 156/Α/01-08-2014). Δ) Το
άρθρο 36 του Ν. 4280/2014 με το οποίο αντικαταστάθηκαν τα άρθρα 58 και 59 του
Ν. 998/79 (ΦΕΚ 159/Α/08-08-2014), ε) Το άρθρο 15 του Ν. 4067/2012 (ΦΕΚ
79/Α/08-04-2012) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα.
Σε απάντηση της (α) σχετικής αίτησής σας και προκειμένου να προχωρήσουμε στον έλεγχο της υψομετρικής μελέτης και τη διαβίβαση του θέματος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής (άρθρο 73 του Ν. 3852/2010) και στη συνέχεια στο Δημοτικό Συμβούλιο (άρθρο 65 του Ν. 3852/2010), θα πρέπει να υποβληθούν στο Δήμο μας από τον ενδιαφερόμενο τα παρακάτω:
Σε απάντηση της (α) σχετικής αίτησής σας και προκειμένου να προχωρήσουμε στον έλεγχο της υψομετρικής μελέτης και τη διαβίβαση του θέματος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής (άρθρο 73 του Ν. 3852/2010) και στη συνέχεια στο Δημοτικό Συμβούλιο (άρθρο 65 του Ν. 3852/2010), θα πρέπει να υποβληθούν στο Δήμο μας από τον ενδιαφερόμενο τα παρακάτω:
- Τοπογραφικό διάγραμμα στο κρατικό σύστημα συντεταγμένων Ε.Γ.Σ.Α. ’87 σε κλίμακα 1:500, όπου θα απεικονίζονται η υφιστάμενη κατάσταση των αδιάνοικτων πεζόδρομων και η συμβολή τους με τις υφιστάμενες οδούς, οι αξονοδιασταυρώσεις με συνεχή αρίθμηση και έντονη αξονική γραμμή, οι διατομές, οι ισχύουσες ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές, οι συντεταγμένες κορυφών Ο.Τ. και περιμετρικής οδού, οι συντεταγμένες των αξονοδιασταυρώσεων με τις εξασφαλίσεις τους, καθώς και απόσπασμα του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου της Δημοτικής Ενότητας Νέας Φιλαδέλφειας (παρ. 4 άρθρου 42 του Ν. 4277/2014, ΦΕΚ 156/Α/01-08-2014).
- Στις μηκοτομές (οριζοντιογραφικά και υψομετρικά) των πεζόδρομων θα απεικονίζονται οι αξονοδιασταυρώσεις των υφισταμένων οδών στη συμβολή με τους εγκεκριμένους πεζόδρομους και τα κατώφλια των υπαρχόντων κτισμάτων.
Επισημαίνεται ότι:
Α)Σε μήκος 55,00 μ. των αδιάνοικτων πεζόδρομων συνολικού μήκους 304,61 μ. οι εκσκαφές είναι μεγαλύτερες των 5,00 μ. που είναι το όριο σύμφωνα με την παρ. 4(β). (δδ) του άρθρου 42 του Ν. 4277/2014 όπου «…επιτρέπεται επίσης η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και των περιμετρικών πεζοδρόμων με την πραγματοποίηση εκσκαφών έως 5 μέτρα και επιχειρήσεων έως 2 μέτρα…», και
Β) Η ερυθρά του πεζόδρομου (τελική στάθμη) στη συμβολή με την οδό Πατριάρχου Κωνσταντίνου ανεβαίνει 94 εκ. από την υφιστάμενη οδό.
Μέχρι σήμερα δεν έχει περιέλθει σε γνώση της Τ.Υ. η ύπαρξη και οι εγκρίσεις της αναφερθείσας μελέτης υπογειοποίησης και της διαμόρφωσης των υφισταμένων οδών και κοινόχρηστων χώρων πέριξ του γηπέδου από τις αρμόδιες υπηρεσίες, παρά μόνο τα προσκομισθέντα ανυπόγραφα σχέδια μηκοτομών και οριζοντιογραφίας της προμελέτης συγκοινωνιακού έργου με θέμα «Ταπείνωση και κάλυψη τμήματος οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου στη Νέα Φιλαδέλφεια», την 01-09-2014 από τον Προϊστάμενο Κατασκευών της DIMAND A.E., Οικονομάκη. Από τα σχέδια αυτά προκύπτουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που διαταράσσουν την υφιστάμενη κυκλοφορία και έρχονται σε αντίθεση με την εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη της Δημοτικής Ενότητας Νέας Φιλαδέλφειας του Δ.Φ.Χ. (σχετική η με αρ. 31/2013 Απόφαση Δ.Σ. 14588/25-10-2013 αίτησης της για «χορήγηση αντιγράφου της κυκλοφοριακής μελέτης για την περιοχή γύρω από το γήπεδο της ΑΕΚ».
Γ) «…Επίσης κατά τη μελέτη της οριστικής διαμόρφωσης των δρόμων πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ασφαλτρωμένοι δρόμοι που πιθανόν υπάρχουν, τα κρασπεδόρειθρα, τα φρεάτια αποχέτευσης, η σύνδεση της περιοχής με υφιστάμενο εγκεκριμένο σχέδιο (συναρμογή υψομετρικής μελέτης με ήδη υφιστάμενη υψομετρική μελέτη). Οι καμπύλες της ερυθράς θα χαράσσονται με ακτίνες καμπυλότητας άνω των 2000μ. και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις να μπορούν να χρησιμοποιηθούν μικρότερες ακτίνες με ελάχιστη 300μ. για να επιτυγχάνονται οι προϋποθέσεις των παραπάνω παραγράφων. Στις διασταυρώσεις των δρόμων πρέπει να εμφανίζεται η λεπτομερής διαμόρφωση της ερυθράς…», σύμφωνα με την Απόφαση Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. Οικ. 71934/9734/02-11-1989 (ΦΕΚ 691/Δ/9.11.1989)
Α)Σε μήκος 55,00 μ. των αδιάνοικτων πεζόδρομων συνολικού μήκους 304,61 μ. οι εκσκαφές είναι μεγαλύτερες των 5,00 μ. που είναι το όριο σύμφωνα με την παρ. 4(β). (δδ) του άρθρου 42 του Ν. 4277/2014 όπου «…επιτρέπεται επίσης η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και των περιμετρικών πεζοδρόμων με την πραγματοποίηση εκσκαφών έως 5 μέτρα και επιχειρήσεων έως 2 μέτρα…», και
Β) Η ερυθρά του πεζόδρομου (τελική στάθμη) στη συμβολή με την οδό Πατριάρχου Κωνσταντίνου ανεβαίνει 94 εκ. από την υφιστάμενη οδό.
Μέχρι σήμερα δεν έχει περιέλθει σε γνώση της Τ.Υ. η ύπαρξη και οι εγκρίσεις της αναφερθείσας μελέτης υπογειοποίησης και της διαμόρφωσης των υφισταμένων οδών και κοινόχρηστων χώρων πέριξ του γηπέδου από τις αρμόδιες υπηρεσίες, παρά μόνο τα προσκομισθέντα ανυπόγραφα σχέδια μηκοτομών και οριζοντιογραφίας της προμελέτης συγκοινωνιακού έργου με θέμα «Ταπείνωση και κάλυψη τμήματος οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου στη Νέα Φιλαδέλφεια», την 01-09-2014 από τον Προϊστάμενο Κατασκευών της DIMAND A.E., Οικονομάκη. Από τα σχέδια αυτά προκύπτουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που διαταράσσουν την υφιστάμενη κυκλοφορία και έρχονται σε αντίθεση με την εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη της Δημοτικής Ενότητας Νέας Φιλαδέλφειας του Δ.Φ.Χ. (σχετική η με αρ. 31/2013 Απόφαση Δ.Σ. 14588/25-10-2013 αίτησης της για «χορήγηση αντιγράφου της κυκλοφοριακής μελέτης για την περιοχή γύρω από το γήπεδο της ΑΕΚ».
Γ) «…Επίσης κατά τη μελέτη της οριστικής διαμόρφωσης των δρόμων πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ασφαλτρωμένοι δρόμοι που πιθανόν υπάρχουν, τα κρασπεδόρειθρα, τα φρεάτια αποχέτευσης, η σύνδεση της περιοχής με υφιστάμενο εγκεκριμένο σχέδιο (συναρμογή υψομετρικής μελέτης με ήδη υφιστάμενη υψομετρική μελέτη). Οι καμπύλες της ερυθράς θα χαράσσονται με ακτίνες καμπυλότητας άνω των 2000μ. και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις να μπορούν να χρησιμοποιηθούν μικρότερες ακτίνες με ελάχιστη 300μ. για να επιτυγχάνονται οι προϋποθέσεις των παραπάνω παραγράφων. Στις διασταυρώσεις των δρόμων πρέπει να εμφανίζεται η λεπτομερής διαμόρφωση της ερυθράς…», σύμφωνα με την Απόφαση Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. Οικ. 71934/9734/02-11-1989 (ΦΕΚ 691/Δ/9.11.1989)
- Διάγραμμα επικλίσεων
- Τεχνική έκθεση μηκοτομών.
- Επειδή από την μηκοτομή προκύπτουν μεγάλες εκσκαφές μέσου βάθους 5,00 μ. για την κατασκευή του εγκεκριμένου πεζόδρομου (προέκταση οδού Ατταλείας) και μέσου βάθους 2,00 μ. για την κατασκευή του ανατολικού εγκεκριμένου πεζόδρομου, θα πρέπει να υποβληθεί η μελέτη διαμόρφωσης των πεζόδρομων.
Η ανωτέρω μελέτη διαμόρφωσης των πεζόδρομων σύμφωνα με
την παρ. 3 του άρθου 37 του Ν. 3463/2006, πρέπει να εισαχθεί παράλληλα με την
υψομετρική μελέτη για έγκριση και παραλαβή από το Δημοτικό Συμβούλιο.
- Από τα προσκομισθέντα ανυπόγραφα σχέδια μηκοτομών και οριζοντιογραφίας της προμελέτης συγκοινωνιακού έργου με θέμα «Ταπείνωση κα κάλυψη τμήματος οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου στη Νέα Φιλαδέλφεια», προκύπτει η ανάγκη «Τρποποίησης του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου» και συγκεκριμένα:
α. Χαρακτηρισμός
της οδού Φωκών (υπεράνω της υπογειοποίησης) σε πεζόδρομο και έγκριση
υψομετρικής μελέτης του πεζόδρομου.
β. Τροποποίηση των ρυμοτομικών γραμμών στο Ο.Τ. 78 (χώρος εκκλησίας Αγίας Τριάδος) στη συμβολή των δών Φωκών και Σμύρνης).
γ. Χαρακτηρισμός της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης (από Φωκών έως Λυκούργου) σε πεζόδρομο ή ήπιας κυκλοφορίας και έγκριση της αντίστοιχης υψομετρικής μελέτης.
δ. Χαρακτηρισμός της οδού Ιωνίας (από Φωκών έσως Λυκούργου) σε πεζόδρομο ή ήπιας κυκλοφορίας και έγκριση της αντίστοιχης υψομετρικής μελέτης.
Μετά την ολοκλήρωση και έγκριση των προαναφερθέντων, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου θα εξετάσουν το θέμα των υψομετρικών μελετών και θα τις διαβιβάσουν προς έγκριση στα αρμόδια όργανα του Δήμου (Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, Δημοτικό Συμβούλιο).
β. Τροποποίηση των ρυμοτομικών γραμμών στο Ο.Τ. 78 (χώρος εκκλησίας Αγίας Τριάδος) στη συμβολή των δών Φωκών και Σμύρνης).
γ. Χαρακτηρισμός της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης (από Φωκών έως Λυκούργου) σε πεζόδρομο ή ήπιας κυκλοφορίας και έγκριση της αντίστοιχης υψομετρικής μελέτης.
δ. Χαρακτηρισμός της οδού Ιωνίας (από Φωκών έσως Λυκούργου) σε πεζόδρομο ή ήπιας κυκλοφορίας και έγκριση της αντίστοιχης υψομετρικής μελέτης.
Μετά την ολοκλήρωση και έγκριση των προαναφερθέντων, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου θα εξετάσουν το θέμα των υψομετρικών μελετών και θα τις διαβιβάσουν προς έγκριση στα αρμόδια όργανα του Δήμου (Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, Δημοτικό Συμβούλιο).
4. 4. Ακολουθεί
απάντηση της Dimand, στο παραπάνω έγγραφο του δήμου. Πρωτοκολλήθηκε στο δήμο στις
12-11-14 με αριθμό 19418, και φέρει ημερομηνία εκδότη τη προηγουμένη 11-11-14. Με αυτό το έγγραφο διαβιβάζεται φωτοτυπία στο
δήμο, του από 17-9-14 Πρακτικού Επιτροπής για την επίβλεψη, τον έλεγχο και την
εισήγηση για έγκριση των παραδοτέων της μελέτης «Υπογειοποίηση τμήματος της
οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου στο Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας». Παράλληλα
γνωστοποιεί πως έχει σταλεί από την επιτροπή αντίγραφο της εγκριθείσας μελέτης Συγκοινωνιακού
Έργου. Από το χαρακτήρα της η επιτροπή, από το περιεχόμενο του τίτλου της, αλλά
και από το νόμο, γίνεται καταφανές πως το πρακτικό της δεν αποτελεί έγκριση
μελέτης… Και τέλος ζητά από το δήμο να οργανώσει συνάντηση για να… παρουσιάσει τη
μελέτη.
5 .5. Ανταπαντάει
στη Dimand ο δήμος, με έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, στις 28-11-14
και με αριθμό πρωτοκόλλου 20821, που επίσης υπογράφει ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών
Υπηρεσιών Γιάννης Καλαμπόκης. Ενημερώνει
πως μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν έχει αποσταλεί στο δήμο αντίγραφο της εγκριθείσας
μελέτης Συγκοινωνιακού Έργου, όπως ισχυριζόταν η Dimand στο έγγραφο της. Υπενθυμίζει
πως συνεχίζουν να μην έχουν προσκομίσει τα απαραίτητα συμπληρωματικά στοιχεία
που έχουν ζητηθεί. Και δηλώνει πως παραμένει στη διάθεση τους, για συνάντηση.
6. 6. Μετά
τη Dimand, και αφού έχει μεσολαβήσει συνάντηση στο δήμο στις 5-12-14,
εμφανίζεται η «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.». Στέλνει έγγραφο που υποβάλλεται στο δήμο
αυθημερόν, με ημερομηνία 12-12-14 και αριθμό 21766. Με το έγγραφο υποβάλλει αντίγραφα
των παρακάτω μελετών:
Το περιεχόμενο του εγγράφου έχει ως εξής:«Αξιότιμε κε Καλαμπόκη,
Σε συνέχεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στις 5/12/2014, σας αποστέλλουμε αντίγραφα των παρακάτω μελετών:
Σε συνέχεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στις 5/12/2014, σας αποστέλλουμε αντίγραφα των παρακάτω μελετών:
Ø
Προμελέτη Συγκοινωνιακού Έργου «Ταπείνωση και
κάλυψη τμήματος της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου»
Ø
Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων Έργου
«Ταπείνωση και κάλυψη τμήματος της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου»
Ø
Μελέτη Κυκλοφοριακών Έργου «Κέντρο Αθλητισμού,
Μνήμης & Πολιτισμού ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
Ø
Τοπογραφικό διάγραμμα του Έργου «Κέντρο
Αθλητισμού, Μνήμης & Πολιτισμού ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
και ενημερώνει ότι τα παραπάνω έχουν υποβληθεί και στην Περιφέρεια Αττικής.
και ενημερώνει ότι τα παραπάνω έχουν υποβληθεί και στην Περιφέρεια Αττικής.
Με εκτίμηση
Νίκος Στράτος, γενικός διευθυντής.
Νίκος Στράτος, γενικός διευθυντής.
7. 7. Ο
δήμος επανέρχεται στις 6-2-15 με έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, που
απαντά στη «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.», έχει αριθμό 2160, και υπογράφει ο
Αντιδήμαρχος Γιάννης Καλαμπόκης. Σε αυτό τους ενημερώνει πως οι μελέτες που
υποβλήθηκαν, είναι ανυπόγραφες(!) και χωρίς έγκριση των αρμόδιων υπηρεσιών. Ενώ
τους υπενθυμίζει αναλυτικά, όσα ζητήθηκαν με προηγούμενα έγγραφα, και παρόλα
αυτά δεν έχουν υποβληθεί. Το έγγραφο αναλυτικά αναφέρει:
«Σε συνέχεια του (β) σχετικού εγγράφου μας και μετά την
με το (α) σχετικό υποβολή των παρακάτω ανυπόγραφων και μη εγκεκριμένων μελετών
από τις αρμόδιες Υπηρεσίες:
α) Προμελέτη Συγκοινωνιακού Έργου «Ταπείνωση και κάλυψη τμήματος της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου»
β) Μελέτη Πειβαλλοντικών Επιπτώσεων Έργου «Ταπείνωση και κάλυψη τμήματος της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου»
γ) Μελέτη Κυκλοφοριακών Έργου «Κέντρο Αθλητισμού, Μνήμης και Ποτιλισμού ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
δ) Τοπογραφικό διάγραμμα του Έργου «Κέντρο Αθλητισμού, Μνήμς και Πολιτισμού ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»,
σας πληροφορούμε τα παρακάτω, όπως και προφορικά ενημερώσαμε τους εκπροσώπους σας κ. Ανδριόπουλο, κ. Παναγιωτίδη, κ. Ζέκκο και κ. Δεμάγκο, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Τ.Υ. του Δήμου στις 05-12-2014:
- Με το (β) σχετικό έγγραφό μας σας ενημερώσαμε σχετικά με τα απιτούμενα διακιολογητικά – εγκρίσεις προκειμένου να προχωρήσουμε στον έλεγχο της Υψομετρικής μελέτης, που υποβάλατε με τα (γ) και (δ) σχετικά έγγραφά σας, κα τη διαβίβαση του αιτήματος σας στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής (άρθρο 73 του Ν. 3852/2010) και στη συνέχεια στο Δημοτικό Συμβούλιο (άρθρο 65 του Ν. 3852/2010).
- Μέχρι σήμερα δεν έχετε υποβάλλει στο Δήμο νέες μηκοτομές των εγκεκριμένων αδιάνοιχτων πεζόδρομων με τις παρατηρήσεις που έγιναν με το (β) σχετικό εγγραφό μας, τα διαγράμματα επικλίσεων, την τεχνική έκθεση, τις μελέτες διαμόρφωσης πεζοδρόμων, και την έγκριση της μελέτης υπογειοποίησης της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου – Φωκών από την Περιφέρεια Αττικής. Η αποδοχή της Προμελέτης του Συγκοινωνιακού Έργου «Ταπείνωση και κάλυψη τμήματος της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου» από την Επιτροπή της Περιφέρειας Αττικής για την επίβλεψη, τον έλεγχο και την εισήγηση για έγκριση των παραδοτέων της μελέτης, όπως αναφέρετε στην υπ’ αρ. 163/2014 απόφαση Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής (ΑΔΑ: ΒΙΗΔ7Λ7 – ΜΝ4), δεν αποτελεί έγκριση οριστικής μελέτης.
- Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που προτείνονται δεν ανταποκρίνονται ακριβώς σε καμία από τις λύσεις (1,2,3) της εγκεκριμένης Κυκλοφοριακής Μελέτης του Δήμου.
- Οι χαρακτηρισμοί των Δηνοτικών οδών ως ήπιας κυκλοφορίας προϋποθέτουν να αναφέρονται στην εγκεκριμένη Κυκλοφοριακή Μελέτη της συγκεκριμένης λύσης, που θα επιλεγεί από τα αρμόδια όργανα του Δήμου.
Επιπλέον θα πρέπει να υποβληθούν
σχέδια διαμορφώσεων των οδών ήπιας κυκλοφορίας από εσάς ως επισπεύδοντες.
Έκτοτε αγνοούνται Dimand, «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.», και
οποιαδήποτε έκφραση των επιχειρηματικών συμφερόντων. Ούτε προσκόμισαν τίποτα,
ούτε επικοινώνησαν! Υπάρχει περίπτωση λοιπόν, να ήθελαν πράγματι να προχωρήσει όλο
αυτό το διάστημα των δύο χρόνων το γήπεδο, και να τους διέφυγε, ή να αδιαφόρησαν
να καταθέσουν τα απαραίτητα έγγραφα; Ας υποθέσουμε πως υπάρχει. Πως βγαίνουν τώρα
και μιλάνε για την έγκριση της υψομετρικής μελέτης, χωρίς να τρέξουν να
καλύψουν τις ελλείψεις τους;
Δε πρέπει να ξεχνάμε πως προ πολλού αμφισβητείται στα
δικαστήρια, η μεταβίβαση της χρήσης και οικονομικής εκμετάλλευσης του οικοπέδου,
που έχει παραχωρηθεί στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ. Για μένα κακώς ο δήμος άνοιξε
κουβέντα με ιδιώτες, χωρίς να τους ζητήσει δικαιολογητικά, που να αποδεικνύουν
πως έχουν δικαίωμα εκμετάλλευσης στο οικόπεδο, που έχει παραχωρηθεί στην
Ερασιτεχνική ΑΕΚ, για εντελώς άλλο σκοπό. Ωστόσο από τις εξελίξεις, στη πράξη έχει
μια χρησιμότητα, γιατί τα επιχειρηματικά συμφέροντα, εκτίθενται ανεπανόρθωτα. Και
γι΄ αυτό καταφεύγουν σε διαρροές και μυθεύματα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου