"Αναδημοσιεύσεις από τον Κόσμο της Ν.
Φιλαδέλφειας" http://www.kosmosnf.gr
«Το ζήτημα είναι να μας αφήσουν να την υλοποιήσουμε»: τάδε έφη ο δήμαρχος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας στο αγαπημένο του Facebook, σε ανάρτησή του για τα έργα βιτρίνας που εξελίσσονται στην πλατεία Πατριάρχου. Σε τι αναφερόταν; Μα στην κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου, η οποία (ξανα)πέρασε δυο φορές φέτος (Μάρτιο κι Οκτώβριο) απ’ το Δημοτικό Συμβούλιο και θα έπρεπε ήδη να βαδίζει προς υλοποίηση, χωρίς φυσικά ο ίδιος ο Δήμαρχος ν’ αμφιβάλλει για το αν θα κατορθώσει να εφαρμόσει τις αποφάσεις του ΔΣ (στον νέο προϋπολογισμό της Περιφέρειας συναντάμε και το σχετικό κονδύλι). Υποσχέθηκε, μάλιστα, στο ίδιο σχόλιο, να αναρτήσει προσεχώς τη μελέτη στην ιστοσελίδα του Δήμου…
Ο Άρης Βασιλόπουλος ομολογεί εν προκειμένω ότι υπάρχουν κάποιοι που δε θα ήθελαν να εφαρμοστεί η κυκλοφοριακή μελέτη του 2010 κι έχουν και τα μέσα να το πετύχουν, οπότε κι εκείνος… το σκέφτεται! Ή μήπως είναι κι ο ίδιος μεταξύ αυτών που δε θα ήθελαν να εφαρμοστεί;
Σε κάθε περίπτωση, ο δήμαρχος λίγο-πολύ αποδέχεται αυτό που είχαμε επισημάνει απ’ το Σεπτέμβριο του 2015: Σύμφωνα με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, το γήπεδο Μελισσανίδη είναι εφικτό μόνο αν υπογειοποιηθεί η συμβολή των οδών Πατριάρχου Κωνσταντίνου και Φωκών, ενώ παράλληλα προκύπτουν και κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στην περιοχή τέτοιας έκτασης που μπορούμε να μιλάμε για μετονομασία της πλατείας Πατριάρχου σε πλατεία Μελισσανίδη. Η εγκριθείσα ΜΠΕ υποστηρίζει ότι οι παρεμβάσεις αυτές είναι συμβατές με την κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου (κεφάλαιο 8, σελ. 64-65). Και στο Δημοτικό Συμβούλιο του Μαρτίου 2016, τόσο ο μελετητής που ήταν παρών στη συνεδρίαση, όσο και ο ίδιος ο Βασιλόπουλος είπαν ότι η κυκλοφοριακή μελέτη «κουμπώνει» με την υπογειοποίηση όπως τη θέλει η πλευρά Μελισσανίδη. Απ’ την άλλη, υφίσταται γραπτή διαπίστωση του πρώην αντιδημάρχου τεχνικών υπηρεσιών Γιάννη Καλαμπόκη ότι η υπογειοποίηση όπως προτείνεται στην ΜΠΕ δεν είναι συμβατή με την προϋπάρχουσα Μελέτη Κυκλοφοριακών Παρεμβάσεων, που είναι ενταγμένη στο τεχνικό πρόγραμμα του δήμου από το 2015.
Τι απ’ τα δύο ισχύει; Το ερώτημα το απάντησε ο δήμαρχος λέγοντας «Το ζήτημα είναι να μας αφήσουν να την υλοποιήσουμε» – ήτοι διαβάστε το αντίστροφα, άμοιροι Φιλαδελφειώτες και Φιλαδελφειώτισσες: οι όποιες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις θα κάνουν τη χάρη στην πλευρά Μελισσανίδη, χάρη στο «μαχητικό» πνεύμα της δημοτικής αρχής, που προδικάζει το αποτέλεσμα κι άρα δεν μπαίνει στη μάχη, οπότε… αυτοεκπληρούμενη προφητεία!
Αν, βεβαίως, αν η δημοτική αρχή θέλει να μας βγάλει ψεύτες, μπορεί τουλάχιστον να κάνει αυτό που υποσχέθηκε στο σχόλιό του στο Facebook ο Δήμαρχος: Να δώσει στη δημοσιότητα το σύνολο της κυκλοφοριακής μελέτης όπως εγκρίθηκε απ’ το ΔΣ το Μάρτιο, για να μάθουν κι οι κάτοικοι της πόλης ποιο ακριβώς σχέδιο προτίθεται να υλοποιήσει απ’ τα σενάρια που προέβλεψαν οι μελετητές το 2010. Ο «Κόσμος της Ν. Φιλαδέλφειας» το έχει ζητήσει απ’ τον περασμένο Μάιο χωρίς (ως συνήθως) να λάβει απάντηση, οπότε δικαιούται να βγάζει τα συμπεράσματά του απ’ τα έπεα πτερόεντα του δημάρχου στο Facebook.
Εδώ που τα λέμε, πάντως, είναι πιθανότερο να μάθουμε το περιεχόμενο της σχεδιαζόμενης κυκλοφοριακής παρέμβασης απ’ τον νέο αντιδήμαρχο τεχνικών υπηρεσιών, παρά απ’ τον Δήμαρχο. Αυτός ίσως να μην ντραπεί να πανηγυρίσει…
«Το ζήτημα είναι να μας αφήσουν να την υλοποιήσουμε»: τάδε έφη ο δήμαρχος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας στο αγαπημένο του Facebook, σε ανάρτησή του για τα έργα βιτρίνας που εξελίσσονται στην πλατεία Πατριάρχου. Σε τι αναφερόταν; Μα στην κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου, η οποία (ξανα)πέρασε δυο φορές φέτος (Μάρτιο κι Οκτώβριο) απ’ το Δημοτικό Συμβούλιο και θα έπρεπε ήδη να βαδίζει προς υλοποίηση, χωρίς φυσικά ο ίδιος ο Δήμαρχος ν’ αμφιβάλλει για το αν θα κατορθώσει να εφαρμόσει τις αποφάσεις του ΔΣ (στον νέο προϋπολογισμό της Περιφέρειας συναντάμε και το σχετικό κονδύλι). Υποσχέθηκε, μάλιστα, στο ίδιο σχόλιο, να αναρτήσει προσεχώς τη μελέτη στην ιστοσελίδα του Δήμου…
Ο Άρης Βασιλόπουλος ομολογεί εν προκειμένω ότι υπάρχουν κάποιοι που δε θα ήθελαν να εφαρμοστεί η κυκλοφοριακή μελέτη του 2010 κι έχουν και τα μέσα να το πετύχουν, οπότε κι εκείνος… το σκέφτεται! Ή μήπως είναι κι ο ίδιος μεταξύ αυτών που δε θα ήθελαν να εφαρμοστεί;
Σε κάθε περίπτωση, ο δήμαρχος λίγο-πολύ αποδέχεται αυτό που είχαμε επισημάνει απ’ το Σεπτέμβριο του 2015: Σύμφωνα με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, το γήπεδο Μελισσανίδη είναι εφικτό μόνο αν υπογειοποιηθεί η συμβολή των οδών Πατριάρχου Κωνσταντίνου και Φωκών, ενώ παράλληλα προκύπτουν και κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στην περιοχή τέτοιας έκτασης που μπορούμε να μιλάμε για μετονομασία της πλατείας Πατριάρχου σε πλατεία Μελισσανίδη. Η εγκριθείσα ΜΠΕ υποστηρίζει ότι οι παρεμβάσεις αυτές είναι συμβατές με την κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου (κεφάλαιο 8, σελ. 64-65). Και στο Δημοτικό Συμβούλιο του Μαρτίου 2016, τόσο ο μελετητής που ήταν παρών στη συνεδρίαση, όσο και ο ίδιος ο Βασιλόπουλος είπαν ότι η κυκλοφοριακή μελέτη «κουμπώνει» με την υπογειοποίηση όπως τη θέλει η πλευρά Μελισσανίδη. Απ’ την άλλη, υφίσταται γραπτή διαπίστωση του πρώην αντιδημάρχου τεχνικών υπηρεσιών Γιάννη Καλαμπόκη ότι η υπογειοποίηση όπως προτείνεται στην ΜΠΕ δεν είναι συμβατή με την προϋπάρχουσα Μελέτη Κυκλοφοριακών Παρεμβάσεων, που είναι ενταγμένη στο τεχνικό πρόγραμμα του δήμου από το 2015.
Τι απ’ τα δύο ισχύει; Το ερώτημα το απάντησε ο δήμαρχος λέγοντας «Το ζήτημα είναι να μας αφήσουν να την υλοποιήσουμε» – ήτοι διαβάστε το αντίστροφα, άμοιροι Φιλαδελφειώτες και Φιλαδελφειώτισσες: οι όποιες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις θα κάνουν τη χάρη στην πλευρά Μελισσανίδη, χάρη στο «μαχητικό» πνεύμα της δημοτικής αρχής, που προδικάζει το αποτέλεσμα κι άρα δεν μπαίνει στη μάχη, οπότε… αυτοεκπληρούμενη προφητεία!
Αν, βεβαίως, αν η δημοτική αρχή θέλει να μας βγάλει ψεύτες, μπορεί τουλάχιστον να κάνει αυτό που υποσχέθηκε στο σχόλιό του στο Facebook ο Δήμαρχος: Να δώσει στη δημοσιότητα το σύνολο της κυκλοφοριακής μελέτης όπως εγκρίθηκε απ’ το ΔΣ το Μάρτιο, για να μάθουν κι οι κάτοικοι της πόλης ποιο ακριβώς σχέδιο προτίθεται να υλοποιήσει απ’ τα σενάρια που προέβλεψαν οι μελετητές το 2010. Ο «Κόσμος της Ν. Φιλαδέλφειας» το έχει ζητήσει απ’ τον περασμένο Μάιο χωρίς (ως συνήθως) να λάβει απάντηση, οπότε δικαιούται να βγάζει τα συμπεράσματά του απ’ τα έπεα πτερόεντα του δημάρχου στο Facebook.
Εδώ που τα λέμε, πάντως, είναι πιθανότερο να μάθουμε το περιεχόμενο της σχεδιαζόμενης κυκλοφοριακής παρέμβασης απ’ τον νέο αντιδήμαρχο τεχνικών υπηρεσιών, παρά απ’ τον Δήμαρχο. Αυτός ίσως να μην ντραπεί να πανηγυρίσει…
π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου