.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Ο κ. Σπύρος Καβακόπουλος με αφορμή το πρόσφατο κάλεσμα του Δήμαρχου Άρη Βασιλόπουλου, προσφέρει ιδέες και κάνει προτάσεις για το Δήμο μας



Έχοντας μια εμπειρία δεκαετιών συνεργασίας με δήμους και φορείς και με αφορμή την ανοιχτή επιστολή του δημάρχου κου Αρ. Βασιλόπουλου προς τους δημότες  για ιδέες και προτάσεις, δημοσιοποιώ μερικά από τα δρώμενα που έχουν πραγματοποιήσει άλλοι δήμοι και φορείς.  Τα δρώμενα αυτά θεωρώ ότι αξίζει να τα πραγματοποιήσει  και ο δικό μας δήμος.   

1. Εργαστήριο δημιουργίας DVD με φωτογραφικό, ηχητικό και γραπτό υλικό. Οργανώνονται ομάδες εργασίας νέων ή παιδιών, που φωτογραφίζουν χώρους και τοπία που χαρακτηρίζουν ένα δήμο  ή ειδικού ενδιαφέροντος θέματα όπως παραδοσιακά σπίτια, καλντερίμια, ξυλόγλυπτα τέμπλα και ετοιμάζουν τα ανάλογα κείμενα, που ενημερώνουν για το αντίστοιχο θέμα. Όλο το φωτογραφικό υλικό αποθηκεύεται σε Η/Υ, μοντάρεται με τη συνεργασία των νέων ή παιδιών και μεταγράφεται σε δίσκους ακτίνας DVD, ώστε ο χρήστης του να μπορεί ταυτόχρονα ή επιλεκτικά να βλέπει, να ακούει και να διαβάζει το υλικό που είναι καταχωρημένο. 

Σκοπός της δράσης: α. Η δημιουργική απασχόληση των νέων και των παιδιών και η εξοικείωση τους με τις νέες τεχνολογίες. β. Να δημιουργηθούν με πολύ μικρό κόστος ενημερωτικοί οδηγοί, για τον δήμο.

3. Οργάνωση «Επιμορφωτικού Παιχνιδιού Πόλης». Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες, με βάση τις προφορικές ή έγγραφες οδηγίες που παίρνουν κάθε φορά, περνούν από διάφορους κοντινούς σταθμούς - σημαντικά σημεία της πόλης. Σε κάθε σταθμό, τα παιδιά είναι υποχρεωμένα ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικές με το σταθμό π.χ. τι γνωρίζουν για αυτόν που φέρει τ’ όνομά του ο δρόμος ή η εκκλησία κλπ ή ακόμη και  να φτιάξουν κάτι σχετικό με το σταθμό π.χ. τους δίδεται πηλός και τους ζητείται να φτιάξουν το παραδοσιακό κτίσμα που είναι μπροστά τους, σε μικρογραφία. Οι σταθμοί για μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ψυχαγωγία, συνδυάζουν και ανάλογα δρώμενα, τους ζητείται π.χ.  επί δίλεπτο κάποιος της ομάδας να παραστήσει τον Δημοσθένη μιλώντας για ένα θέμα που θα ενδιέφερε τους σύγχρονους Αθηναίους ή να παραστήσει τον δικηγόρο και να αγορεύσει για να σώσει τον Σωκράτη από την καταδίκη.

Σκοπός της δράσης : α. Να ψυχαγωγηθούν τα παιδιά να μ' έναν πρωτότυπο και πολύ ενδιαφέροντα τρόπο και β. Να μάθουν πολύ χρήσιμα στοιχεία για τον τόπο τους π.χ. ιστορικά, λαογραφικά, κλπ.

4.   Εκδρομή οικολογικού ενδιαφέροντος για παιδιά, με ή χωρίς γονείς στην Πάρνηθα ή Υμηττό. Ένα πλούσιο πρόγραμμα ημερήσιας εκδρομής στην Πάρνηθα ή στον Υμηττό,  που δίνει την δυνατότητα στο παιδί να εκτονώσει την ενέργειά του μέσα από το ομαδικό παιχνίδι, την περιπέτεια και τη δράση, όντας μέσα στο φυσικό περιβάλλον. Με τη μέθοδο της ενεργούς εκμάθησης οι εκδρομείς αποκτούν εμπειρίες σε θέματα οικολογίας, επικοινωνίας, κατανόησης και συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα τα παιδιά μπορούν να πεζοπορούν μέσα στην φύση μέσα από ασφαλές και πλατύ μονοπάτι, ακολουθώντας τα οπτικά ίχνη που προηγουμένως έχουν αφεθεί ή χαραχθεί και τα οποία κρύβουν ταυτόχρονα και πολλές εκπλήξεις. Η πεζοπορία μπορεί να περιλαμβάνει σταθμούς ξεκούρασης, παιχνιδιών,  παροχής γνώσεων (πυξίδα, ανεμολόγιο, κλπ) και παρατήρησης της φύσης π.χ. μικρές τεχνητές λίμνες με νεροχελώνες και ψάρια στον Υμηττό. 

5. Οργάνωση «Αγώνων Ρητορικής» μεταξύ των εφήβων μιας περιοχής ή των σχολείων της. Κάθε σχολείο (Γυμνάσιο ή Λύκειο) οργανώνει μία ή περισσότερες ομάδες μαθητών (των δύο ή τριών μαθητών) που διακρίνονται για την ευφράδειά τους και τις εγκυκλοπαιδικές τους γνώσεις. Οι ομάδες ανά δύο, συναγωνίζονται στον προφορικό λόγο, σε θέμα που τους δίνει η οργανωτική επιτροπή και μάλιστα κάθε μία υποχρεώνεται να το βλέπει, με τελείως αντίθετη θέση και άποψη. Έτσι η κάθε ομάδα επιχειρηματολογεί και προσπαθεί να πείσει την άλλη όπως και το κοινό που παρακολουθεί, ότι αυτή έχει το δίκιο. Από κάθε ζευγάρι βγαίνει η νικήτρια ομάδα και ούτω καθ’ εξής, μέχρι να διεξαχθεί ο τελικός από τον οποίο θα ανακηρυχθούν οι νικητές. Οι αγώνες μπορούν να διεξαχθούν σε ένα ή δύο Σαββατοκύριακα (ανάλογα τον αριθμό των σχολείων) ή σε χρονική περίοδο έξη μηνών περίπου (Πρωτάθλημα Ρητορικής), όπου σε συνεννόηση με τοπική διαδικτυακή σελίδα θα μεταδίδεται σε απ’ ευθείας μετάδοση ο κάθε αγώνας.

Σκοπός της δράσης:  Να ψυχαγωγηθούν και ταυτόχρονα να αντιληφθούν οι έφηβοι, μέσω ενός αθλήματος του νου, πόσο δύσκολο είναι να αποδώσει κανείς τη σκέψη του μέσα από το λόγο, όταν το λεξιλόγιο είναι φτωχό.  

6. Οργάνωση «Δικαστηρίου» για επίκαιρα θέματα. Παραλλαγή των Αγώνων Ρητορικής για εφήβους, που ως παιχνίδι, απευθύνεται σε παιδιά. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες που κάθε μία αναλαμβάνει να παίξει τον ρόλο συγκεκριμένης θέσης δικαστηρίου, όπως κατηγορούμενοι, προεδρείο,  συνήγοροι κλπ. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να υποστηρίξει τη θέση της, αν το θέμα π.χ. είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος, οι κατηγορούμενοι και οι συνήγοροι υπεράσπισης,  προσπαθούν να αποδείξουν ότι η ανάπτυξη και η ευμάρεια δεν γίνεται χωρίς αυτήν, το αντίθετο οι κατήγοροι κλπ. Το δρώμενο έχει διάρκεια παραπάνω από μία συνάντηση (μέρα) καθώς τα παιδιά θα πρέπει να οργανώνονται και να βρίσκουν τρόπους αντιμετώπισης των επιχειρημάτων των άλλων. Στο δρώμενο μπορεί να συμμετάσχει και η ομάδα των μαθητών - εκπροσώπων του τύπου, που με φωτογραφίες και σχετικά ρεπορτάζ καλύπτουν το θέμα και το παρουσιάζουν σε εφημερίδα που θα γράφεται σε Η/Υ.

Σκοπός της δράσης: α, Η ψυχαγωγία των παιδιών, β. Να κάνει τα παιδιά να επιζητήσουν και να ζηλέψουν ακόμη, την δυνατότητα αυτών που μπορούν και εκφράζονται και πετυχαίνουν μέσα από το λόγο τους.   

7.  Οργάνωση εικαστικού δρώμενου (Εικαστικό Διήμερο Ζωγραφικής - Πηλοπλαστικής). Μεγάλες επιφάνειες από χαρτί (ρολός πλάτους 1ος μέτρου και μήκους άνω των 100 μ.) στρώνονται σε πεζόδρομο ή πλατεία ή σταθμό ηλεκτρικού και τα παιδιά την 1η ημέρα  ζωγραφίζουν με πινέλα και χρώματα. Την 2η τα παιδιά δημιουργούν από πηλό το πρώτο τους γλυπτό, πάνω σε μικρές ξύλινες επιφάνειες, το οποίο και παίρνουν μαζί τους. Την ώρα της δημιουργίας από ηχεία δύναται ν’ ακούγεται κλασσική μουσική ή διάφοροι φυσικοί ήχοι (άνεμος, πουλιά κλπ), ώστε να δημιουργείται η ανάλογη ατμόσφαιρα και οι μαθητές να παίρνουν τα θέματά τους από εκεί. Οι μουσικές συνθέσεις και οι ήχοι είναι ήδη κατάλληλα επιλεγμένες για τον σκοπό αυτό σε CD.

Σκοπός της δράσης: α. Να δοθούν στα παιδιά τα πρώτα ερεθίσματα τέχνης.  β.Τα παιδιά να ψυχαγωγηθούν μ' έναν πρωτότυπο και πολύ ενδιαφέροντα τρόπο. γ.Να αντιληφθούν οι γονείς ότι με φθηνά σε κόστος υλικά, μπορούν να ψυχαγωγούν τα παιδιά τους και ταυτόχρονα να τα εθίζουν σε θέματα τέχνης.

8.   Οργάνωση πρωτότυπων αγώνων με την ονομασία «Οι άλλοι Ολυμπιακοί Αγώνες». Οι αγώνες αυτοί πραγματοποιούνται σε πλατείες, μεγάλες αυλές, πεζόδρομους κλπ και απευθύνονται σε παιδιά μέχρι 13 χρόνων, τα οποία χωρίζονται σε ομάδες που διαγωνίζονται σε θέματα που τα ωφελούν στην ζωή τους, όπως στο «στρώσιμο κρεβατιού», στο «καθάρισμα και βράσιμο πατατών», «στο ράψιμο κουμπιού» κλπ.

     Σκοπός της δράσης: Να ψυχαγωγηθούν τα παιδιά να μ' έναν πρωτότυπο και πολύ ενδιαφέροντα τρόπο και ταυτόχρονα να μάθουν πολύ χρήσιμα στοιχεία οικιακής οργάνωσης και οικονομίας, που θα τα βοηθήσουν στη ζωή τους.

9.   Εκδήλωση ανάπτυξης δεξιοτήτων. Στην εκδήλωση αυτή γίνεται προσπάθεια ανάπτυξης των δεξιοτήτων των παιδιών και των γονέων τους όπως π.χ. να μάθουν να μπαλώνουν το λάστιχο του ποδηλάτου τους, να φτιάχνουν χαρταετό, πατίνι κλπ.

     Σκοπός της δράσης: Να ψυχαγωγηθούν τα παιδιά μ' έναν πρωτότυπο και πολύ ενδιαφέροντα τρόπο και ταυτόχρονα να δώσει ερεθίσματα σε παιδιά και γονείς ανάπτυξης  δεξιοτήτων.

10.    Ηχητική και Φωτογραφική Ιστορική Καταγραφή ηλικιωμένων της περιοχής με πλούσιες ιστορικές και λαογραφικές μνήμες. Η καταγραφή γίνεται με χρήση ψηφιακών επαγγελματικών μέσων, με τη μορφή συνεντεύξεων, ώστε να δίδονται τα κατάλληλα ερεθίσματα στον ηλικιωμένο για να ενθυμείται και να αφηγείται ιστορικά περιστατικά, δρώμενα, συνήθειες, ξεχασμένα επαγγέλματα, κλπ, που αφορούν τον τόπο που γεννήθηκε ή άλλους τόπους που γνώρισε στη συνέχεια. Προκειμένου το ακρόαμα να είναι ελκυστικό ώστε να μπορεί να διατίθεται σε δίσκους ακτίνας (CD) από τον φορέα (δωρεάν ή επί πληρωμή), μοντάρεται ανάλογα. Η πρωτότυπη αμοντάριστη εγγραφή φυλάσσεται σε μουσείο ή Δήμο και αντίγραφά της παραδίδονται μόνο σε ερευνητές και ιστορικούς.

Σκοπός της δράσης:  

α. Να καταγραφούν οι τοπικές ιστορικές και λαογραφικές μνήμες που σίγουρα στο εγγύς μέλλον θα χαθούν. Η αξία τους δε είναι ακόμη μεγαλύτερη, καθώς το αποτέλεσμα της καταγραφής είναι άμεσο, χωρίς το φίλτρο και την οπτική γωνία ενός τρίτου.

β. Δίνεται η ευκαιρία στους νέους ανθρώπους να μάθουν και να γνωρίσουν τις παλαιές ιστορικές και τοπικές συνήθειες μ’ έναν πολύ σύγχρονο, ενδιαφέροντα, πρωτότυπο και ξεκούραστο τρόπο π.χ. μέσα από το ΡάδιοCD τ’ αυτοκινήτου, μέσα από την Διαδικτυακή Σελίδα του φορέα (Internet), κλπ.

γ. Ο επισκέπτης της περιοχής που επιθυμεί να εντρυφήσει και στα ενδότερα του τόπου, θα μπορεί  να προμηθεύεται τον Δίσκο Ακτίνας CD) και να παίρνει τις ανάλογες πληροφορίες με τις οποίες θα ταξιδεύει στο παρελθόν του τόπου.

Στην καταγραφή μπορούν να συνεργασθούν και πολίτες της περιοχής που έχουν σχετικά ενδιαφέροντα  και θέλουν ν’ αποκτήσουν την σχετική εμπειρία και τεχνογνωσία. Η ηχητική καταγραφή του αφηγητή, δύναται να συμπληρώνεται από ψηφιακή φωτογράφηση καθώς και ψηφιακή αντιγραφή παλαιών χαρακτηριστικών φωτογραφιών του.  Το ηχητικό και φωτογραφικό υλικό, μπορεί να συνυπάρχει σε Δίσκους Ακτίνας (CD ή DVD).

11. Καταγραφή τοπωνυμιών της περιοχής από παιδιά και νέους. Το κάθε παιδί ξεχωριστά, αναλαμβάνει να καταγράψει όσον το δυνατόν περισσότερα και πιο ξεχασμένα τοπωνύμια της περιοχής του. Η εργασία αυτή, γίνεται αφενός για να αποθησαυρισθούν και να περισωθούν οι «φωναχτές» σωζόμενες μαρτυρίες που έχουν άμεση σχέση με την τοπική ιστορία και αφετέρου να δοθεί η αφορμή και το πρώτο υλικό, για να ασχοληθεί κάποιος μελετητής με το θέμα αυτό. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε πανελλήνιο πλέον επίπεδο έχει αρχίσει αυτή η συλλογή και αποθησαύρισή τους, καθώς μειώνεται δραστικά ο αγροτικός και κτηνοτροφικός πληθυσμός  και οι νέοι κάτοικοι έχουν πλέον ελλιπή στοιχεία για την ιστορία του τόπου τους που περνά μέσα από αυτά. Τα παιδιά θα απευθυνθούν σε γονείς, παππούδες και γιαγιάδες και θα τους υποχρεώσουν να θυμηθούν, ώστε να κάνουν την καταγραφή τους, επίσης είναι υποχρεωμένα να ρωτήσουν αν γνωρίζουν για ποιους λόγους δόθηκε η συγκεκριμένη ονομασία.  Αν υπάρχει η δυνατότητα της ψηφιακής μηχανής, φωτογραφίζουν τον χώρο του τοπωνυμίου και όλο το υλικό πλέον (κείμενα και φωτογραφίες), ψηφιοποιούνται και παραδίδονται είτε ως τευχίδιο είτε ως DVD στα ίδια τα παιδιά, καθώς και στον δήμο ή Πνευματικό Κέντρο, για περαιτέρω επιστημονική επεξεργασία από πιθανούς μελετητές του αύριο. 

Σκοπός της δράσης είναι αφενός να με πολύ μικρό κόστος να γίνει η καταγραφή των τοπωνυμιών και αφετέρου η δημιουργική απασχόληση των νέων και των παιδιών.

12. Αποκριάτικη εκδήλωση με τίτλο  «Το κυνήγι του κρυμμένου χαβαλέ». Οργάνωση παιχνιδιού για νέους και ενηλίκους, με πολλά αστεία δρώμενα και δυνατότητα δημιουργίας δράσεων που προκαλούν το ενδιαφέρον του κόσμου για θέαση π.χ. διαγωνισμός άρσης βαρών με γεμάτα μπουκάλια από μπύρες (που είναι και έπαθλο), διαγωνισμός της πιο δυνατής κραυγής, αγώνες αυτοκινήτου με σβησμένη μηχανή κλπ. Εκδήλωση που έχει μεγάλη εφαρμογή τις αποκριές και προκαλεί την προσέλευση και συμμετοχή τουριστών.

Σκοπός της δράσης: Η αποκριάτικη ψυχαγωγία μ’ έναν εντελώς πρωτότυπο τρόπο.

13. Διαγωνισμός Παραδοσιακών Χορών για παιδιά. Φιλοσοφία και στόχοι της εκδήλωσης είναι 

α. Να αναδείξει την τέχνη που εμπεριέχεται  στους χορούς αυτούς. 

β. Να αποβάλει την μουσειακή υφή των παραδοσιακών χορών με την οποία επικαλύπτονται όλες οι παρόμοιες εκδηλώσεις και γ. Να ψυχαγωγήσει μέσω των χορών μικρούς και μεγάλους, ξεκινώντας από το διαγωνιστικό μέρος και καταλήγοντας σε λαϊκό γλέντι.

Οι χορευτικές ομάδες με σύγχρονες ενδυμασίες θα διαγωνισθούν σε δύο - τρεις δημοφιλείς χορούς, κρινόμενοι από  ειδικούς κριτές, στην ερμηνεία, ευλυγισία, ρυθμό, συγχρονισμό κλπ.  Επίσης θα διαγωνισθούν και οι πρωτοχορευτές στην ερμηνεία και τα τσαλίμια. Κορύφωση της εκδήλωσης το λαϊκό γλέντι, όπου χορευτές και θεατές, χορεύουν μαζί,  αποδεικνύοντας την λειτουργικότητα, μαζικότητα και μεγάλο βαθμό ψυχαγωγίας των παραδοσιακών χορών που σ’ αντίθεση μ’ όλους τους άλλους δεν προβάλλονται από τα ΜΜΕ.

Σκοπός της εκδήλωσης είναι οι γονείς να απολαύσουν τα παιδιά τους σε χορούς που αναδεικνύουν την παιδικότητα χωρίς να την προσβάλουν και να  ψυχαγωγηθούν μικροί και μεγάλοι μέσω ενός λαϊκού γλεντιού, όπως γινότανε παλαιότερα.     

14. Χριστουγεννιάτικο Όνειρο. Τετραήμερο Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς που απευθύνεται σε παιδιά δημοτικών σχολείων. 

    Την 1η ημέρα τα παιδιά σε χώρο με κατάλληλο διάκοσμο, φωτισμό και ηχητικά εφέ, ακούνε από παραμυθά, Ελληνικά Χριστουγεννιάτικα παραμύθια (Κόντογλου κλπ). 

    Την 2η τα παιδιά φτιάχνουν τα στολίδια του δέντρου.

    Την 3η υποδέχονται τους τρεις μάγους μέσα από το γειτονικό δάσος ή από το τέλος κάποιου πεζόδρομου και πάνε όλοι μαζί στη φάτνη για να δώσουν τα δώρα. Την 4η όπως και με τους μάγους υποδέχονται τον Άϊ Βασίλη που θα τους δώσει τα δώρα σε κάποιο κλειστό δημόσιο χώρο (Πνευματικό Κέντρο, κλπ). Σε παραθαλάσσιες περιοχές ο Άϊ Βασίλης έρχεται με φωτισμένο καϊκάκι. 
     Κατά την αναμονή των τριών μάγων και του Άι Βασίλη, τα παιδιά κάνουν πρόβα στα κάλαντα, τους εξηγείται η ελληνικότητα και ευρυμάθεια του Άι Βασίλη από την Καισαρεία,  έρχονται αγγελιαφόροι με μηνύματα που αναγγέλλουν την άφιξη, κλπ. Ο Άι Βασίλης την ώρα που διασχίζει μέρος της πόλης με τα παιδιά, αφήνει δώρα σε καλάθια που κατεβάζουν συνεννοημένοι κάτοικοι της περιοχής κλπ. 

Σκοπός της Εκδήλωσης να δώσει στα παιδιά την χαρά να βιώσουν ένα χριστουγεννιάτικο όνειρο – παραμύθι, που να μπορεί να αποτελεί συνέχεια των παραδόσεων του λαού μας. Οι μουσικές που θα ακούγονται θα είναι Ελληνικά Κάλαντα και Βυζαντινά Χριστουγεννιάτικα Απολυτίκια. Οι ξένες Χριστουγεννιάτικες μουσικές συνθέσεις, επειδή μονοπωλούν τα’ ακούσματα μικρών και μεγάλων, αποφεύγονται.  

15. Πασχαλινά Παραδοσιακά Αρτοσκευάσματα από παιδιά.  Για δύο έως και τέσσερις ημέρες τα παιδιά με την καθοδήγηση ειδικού ή ακόμη και μητέρων ή γιαγιάδων, σε ξύλινες μικρές σκάφες πλάθουν πασχαλιάτικα κουλουράκια – τσουρέκια και στολίζουν με ζωγραφιές τα κόκκινα αυγά.    

Σκοπός της Εκδήλωσης να δώσει την ευκαιρία στα παιδιά, μέσα από την ενεργό συμμετοχή, να αναβιώσουν παλιά Πασχαλιάτικα έθιμα και να αισθανθούν το Πάσχα ως ξεχωριστές ημέρες διακοπών.

16. Οργάνωση Αθλητικών αγώνων μικρής διάρκειας (Τουρνουά), μεταξύ των Σχολείων του Δήμου. Τα σχολεία ανάλογα τον αριθμό, αγωνίζονται για ένα ή δύο Σαββατοκύριακα σε αγώνες Μπάσκετ, Βόλευ κλπ . Προκειμένου να αποφευχθούν οι μεγάλες αντιπαλότητες και αναδειχθεί το αθλητικό πνεύμα, στο τέλος θα γίνει ένας αγώνας από ομάδες που θα απαρτίζονται από τους καλύτερους όλων των σχολείων (μετά από ψηφοφορία όλων των παικτών). Επίσης θα γίνει διαγωνισμός για το πιο επιδέξιο «κάρφωμα» στο βόλευ και πιο εντυπωσιακό καλάθι. 

Σκοπός των αγώνων η ψυχαγωγία παιδιών και νέων μέσα από ομαδικά αθλήματα που δεν έχουν καμία σχέση με  οικονομικό ή οποιοδήποτε άλλο κέρδος.

17. Δημιουργία Φωτογραφικού Λευκώματος σε DVD. Παλιές φωτογραφίες που χαρακτηρίζουν μια περιοχή και τους ανθρώπους της, αντιγράφονται ψηφιακά από τους ιδιοκτήτες τους και ταξινομούνται ανάλογα με το περιεχόμενό τους π.χ. «Αγροτική Ζωή», «Αθλητισμός», «Πόλεμοι – Στρατός», «Σχολείο» κλπ. Οι φωτογραφίες εντάσσονται στα περιεχόμενα ενός DVD μέσω του οποίου ο θεατής μπορεί να τις απολαύσει, βλέποντας επίσης ενημερωτικούς υπότιτλους (χρονολογίες, ονόματα, κλπ) και ακούγοντας ταυτόχρονα μουσικές που χαρακτηρίζουν την εποχή κάθε ομάδας φωτογραφιών.  

Σκοπός της δράσης: Η διάσωση των φωτογραφικών μαρτυριών του παρελθόντος  που χαρακτηρίζουν ένα τόπο.

Με Εκτίμηση

Σπύρο Καβακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου