.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Γήπεδο Μελισσανίδη (ΑΕΚ) Γιατί οι μπουλντόζες δεν πρόκειται να μπουν σύντομα…


Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή από οπαδό της ΑΕΚ, Τεχνολόγο Μηχανικό στο επάγγελμα. Το όνομά του Μίνως Τετσίδης και κάνει ειδική αναφορά στο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, επιβεβαιώνοντας το aek24hours.gr το οποίο έχει γράψει κατ” επανάληψη τους κινδύνους που ελλοχεύουν.


Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή από οπαδό της ΑΕΚ, Τεχνολόγο Μηχανικό στο επάγγελμα. Το όνομά του Μίνως Τετσίδης και κάνει ειδική αναφορά στο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, επιβεβαιώνοντας το aek24hours.gr το οποίο έχει γράψει κατ” επανάληψη τους κινδύνους που ελλοχεύουν.

Αναλυτικά:

Κάθε τόσο και λιγάκι, ο λαλίστατος κ. Ανδριόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της DIMAND A.E. που έχει αναλάβει τη διαχείριση και μόνο του έργου ανεγέρσεως του γηπέδου μας, έναντι αδρότατης αμοιβής 1.750.000 ευρώ !!!!, μας διαβεβαιώνει ότι σε λίγες μέρες μπαίνουν μπουλντόζες στη Φιλαδέλφεια, πλην όμως εμείς μπουλντόζες δεν βλέπουμε και δεν ξέρουμε πότε θα δούμε.

Πέρυσι, τον Οκτώβριο, σε συνέντευξη στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», μας διαβεβαίωνε, ότι οι μπουλντόζες θα μπουν σε 90 ημέρες (Δεκέμβριο 2014), τον περασμένο Μάρτη, μετά τη συνάντηση στο Δημαρχείο Νέας Φιλαδέλφειας, μας έλεγε, ότι «εύχεται» να πάρει την πρώτη άδεια εκσκαφών, τον Μάιο με Ιούνιο 2014 και, προ ημερών, μας διαβεβαίωνε, ότι οι μπουλντόζες θα μπουν Μάρτιο ή Απρίλιο, χωρίς όμως να μας πει και ποιο έτος. Γιατί, αν εννοεί τον προσεχή Μάρτιο ή Απρίλιο του 2016, μας «δουλεύει» άγρια και εν γνώσει του, όπως το ίδιο «δούλεμα» μας κάνει και ο Νίκος Στράτος, που δήλωσε, προ ημερών, ότι, η οικοδομική άδεια ξεκινάει να βγαίνει, από αύριο (7-12-2015).


Σήμερα, πληροφορούμαστε, από τα οπαδικά Μ.Μ.Ε, με πανηγυρισμούς και τυμπανοκρουσίες, ότι το περιφερειακό συμβούλιο υπερψήφισε τον προϋπολογισμό του 2016, στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το κονδύλι των 20 εκ. ευρώ, για την «Αγιά-Σοφιά και δεν υπάρχουν εμπόδια, πλέον, για την έγκριση της Μ.Π.Ε.

Για να δούμε, όμως, τι αφορά το ποσό αυτό των 20 εκατ. ευρώ της Περιφέρειας; Σύμφωνα με το Επιχειρηματικό Σχέδιο Ανάπτυξης της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ, που περιέχεται στη σελ. 81 του Ενημερωτικού Δελτίου και υπέβαλε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, το ποσό αυτό προορίζεται, για την κάλυψη μέρους του κόστους κατασκευής του γηπέδου και, πρέπει να σημειωθεί, ότι το ποσό αυτό είχε εγκριθεί, αρχικά και είχε ενταχθεί στον προϋπολογισμό του 2014, η δε νέα έγκριση αποτελεί ανανέωση της αρχικής.

Το κείμενο της σχετικής παραγράφου του Ενημερωτικού Δελτίου έχει ως εξής:
Untitled-13

Όμως, εκτός του ποσού αυτού, όπως αναφέρεται στη Μ.Π.Ε, για την εφαρμογή των συγκεκριμένων σχεδίων του γηπέδου της «Αγια – Σοφιάς», απαιτείται προηγούμενη υπογειοποίηση (ταπείνωση) των γύρω από το γήπεδο οδών, Πατριάρχου Κωνσταντίνου – Φωκών και Χρυσοστόμου Σμύρνης. Όπως αναφέρεται, μάλιστα, στις σελίδες 417 και 422 της Μ.Π.Ε. “το έργο της ταπείνωσης προηγείται της κατασκευής του Κέντρου (γηπέδου)” και η έκταση του οικοπέδου (πρώην γηπέδου) της Α.Ε.Κ. προβλέπεται να χρησιμοποιηθεί ως εργοταξιακός χώρος.

Το κόστος υπογειοποίησης προϋπολογίζεται πάνω από 22 εκατ. ευρώ και, όπως αναφέρεται στη Μ.Π.Ε. και το έχει δηλώσει, πολλές φορές και ο Ανδριόπουλος, το κόστος αυτό θα καλυφθεί από το Δημόσιο (Περιφέρεια Αττικής).

Η πρώτη και βασικότερη, λοιπόν, είναι η «Ταπείνωση των οδών, Φωκών – Πατριάρχου Κωνσταντίνου», όπως αναφέρεται στη ΜΠΕ, μήκους 245 μέτρων και η δεύτερη, η οποία δεν έχει γίνει πολύ γνωστή, είναι η «ταπείνωση της οδού Χρ. Σμύρνης», κάθετα στην οδό Φωκών και ανατολικά της Αγίας Τριάδας, από την οδό Λυκούργου, μέχρι το οικόπεδο της ΑΕΚ, μήκους 125 μέτρων, περίπου, όπως αναφέρεται, με «ψιλά» γράμματα, αν όχι κρυφά, στη ΜΠΕ.

Για την πρώτη υπογειοποίηση (Φωκών – Πατριάρχου Κων/νου), η «Δικέφαλος 1924» ζητάει ποσό 15 εκατ. ευρώ (15.005.718 €), από την Περιφέρεια Αττικής, όπως αναφέρεται στη σελίδα 210 της Τεχνικής Έκθεσης της ΜΠΕ (Ταπείνωση και Κάλυψη Τμήματος οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου, στη Νέα Φιλαδέλφεια, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014). Το ποσό αυτό ΔΕΝ υπάρχει, στον προϋπολογισμό της Περιφέρειας, αφού ΠΟΤΕ δεν προβλέφθηκε και, φυσικά, ΔΕΝ εγκρίθηκε, ΟΥΤΕ περιλήφθηκε στον προϋπολογισμό του επόμενου έτους 2016.

Το ποσό αυτό είναι επί πλέον των 20 εκ ευρώ, που έχουν εγκριθεί, με την απόφαση 304/2013 του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής και επανεντάχθηκαν στον προϋπολογισμό του 2016, για την κάλυψη μέρους του κόστους κατασκευής του έργου, τα οποία, βέβαια, ΜΟΝΟ το Σωματείο ΑΕΚ (Ερασιτεχνική) μπορεί να εισπράξει, σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο 4258/2014, στο άρθρο 25 του οποίου, προβλέπονται επιχορηγήσεις της Περιφέρειας, για αθλητικές εγκαταστάσεις, ΜΟΝΟ προς τα αθλητικά σωματεία και ΟΧΙ προς Ανώνυμες Εταιρείες .

Δηλαδή, χωρίς καμία αμφιβολία, η εταιρεία «ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ 1924 Α.Ε.» απαιτεί, από το Δημόσιο, πλέον των 20 εκ. ευρώ, για το κόστος κατασκευής και, άλλα τόσα, περίπου, για την υπογειοποίηση των γύρω οδών.

Για τη δεύτερη υπογειοποίηση (Χρ. Σμύρνης), ΔΕΝ έχει υποβληθεί, όχι μόνο αίτημα, αλλά ΟΥΤΕ Τεχνική Μελέτη και άλλα υποστηρικτικά στοιχεία (Κυκλοφοριακό, Ρύπανση της ατμόσφαιρας, Ηχορύπανση κλπ) και, για την υπογειοποίηση αυτή, μήκους 125 μέτρων, θα απαιτηθεί, αναλογικά, ποσό 7 εκατ. ευρώ, περίπου, αν εγκριθεί η ΜΠΕ και το οποίο ποσό ΔΕΝ υπάρχει, φυσικά.

Η παρακάτω φωτογραφία υπάρχει στη ΜΠΕ. Οι μπλε γραμμές δείχνουν τις δύο «υπογειοποιήσεις». Η πρώτη υπογειοποίηση (ΑΒΓ) είναι οι οδοί, Πατρ. Κων/νου – Φωκών και η δεύτερη (ΔΕ) είναι η οδός Χρ. Σμύρνης.

Untitled-24

Μετά τις παραπάνω διαπιστώσεις, που προκύπτουν από την υπό διαβούλευση Μ.Π.Ε. της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ Α.Ε, διερωτώμαι, όπως και κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος, που διαθέτει κοινό νου:

α) Η υπογειοποίηση της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης, για την οποία ΔΕΝ υπάρχει Μ.Π.Ε, ούτε άλλα υποστηρικτικά στοιχεία (κυκλοφοριακή μελέτη, ρύπανση της ατμόσφαιρας, αλλά ούτε και προϋπολογισμός προμελέτης, μήπως αποτελεί κώλυμα, για την άδεια έγκρισης περιβαλλοντικών όρων, ίσως, για να κατηγορηθούν άλλοι, ως υπεύθυνοι;

β) Η έγκριση της Μ.Π.Ε. τελεί υπό την αίρεση της προηγούμενης ολοκλήρωσης της υπογειοποίησης των οδών, Πατριάρχου Κωνσταντίνου – Φωκών και Χρυσοστόμου Σμύρνης, που θα γίνει με δαπάνες του Δημοσίου; Έχει προ-εγκριθεί, τουλάχιστον, από τις αρμόδιες αρχές, η χρηματοδότηση του δημοσίου, για την υπογειοποίηση; Δεν προκύπτει από πουθενά!

γ) Αλλά και αν εγκριθεί η χρηματοδότηση αυτή, πόσος χρόνος απαιτείται, για την προηγούμενη ολοκλήρωση των δύο (2) υπογειοποιήσεων, για να αποδεσμευτεί ο χώρος ανέγερσης του γηπέδου, ώστε να μπουν μπουλντόζες σ’ αυτόν;

δ) Μήπως τα προβλήματα αυτά, έπρεπε να προβλεφθούν, για να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις; Με τόσο μεγάλη αμοιβή, μάλιστα, του «κυρίου» manager;

Μίνως Τετσίδης
Τεχνολόγος Μηχανικός
(Οπαδός της Α.Ε.Κ.)

πηγή: aek24hours.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου