.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Εκδικητική εξαίρεση από το ν. Κατρούγκαλου -Στοχοποίηση της ταξικά αλληλέγγυας στάσης

Γράφει ο kokkiniotis

ΑΙΣΧΟΣ!!! «Πρώτη φορά (με) αριστερά»… Διαβάστε και φρίξτε. Εκεί που ανθεί το λουλούδι της αλληλεγγύης, της εργασιακής αξιοπρέπειας και της ταξικής στάσης, εκεί ακριβώς εκδηλώνεται η εκδικητικότητα του κράτους.
«Η συνέχεια του κράτους», που έλεγε ο Τσίπρας, θυμάστε;

Εξωφρενική εκδικητική εξαίρεση από το νόμο Κατρούγκαλου – Στοχοποίηση της ταξικά αλληλέγγυας στάσης

Ο Σάκης Παπαδόπουλος, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων τεχνικής εταιρείας του Δημοσίου κατά το 2011, είχε εξαιρεθεί από το καθεστώς εργασιακής εφεδρείας που επιβλήθηκε σε αυτόν και 56 ακόμη συναδέλφους του. Προς τιμήν του, σε μία αξιοζήλευτη διαμαντένια κίνηση ταξικής αξιοπρέπειας, αρνήθηκε τότε να επανέλθει στην εργασία του με τους 26 μόνο, και όχι με το σύνολο των 56 συναδέλφων του.


ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτή τη στάση που επέδειξε το 2011, είναι ο ΜΟΝΟΣ σήμερα που δεν επανέρχεται στη δουλειά. Ο μόνος που δεν μπορεί να επωφεληθεί σήμερα από τον νόμο Κατρούγκαλου.

«Έγκλημα» και Τιμωρία. Ή μήπως, (ταξική) «Υπερηφάνεια και (ταξική) Προκατάληψη»; Έχει γραφεί, ότι η Λογοτεχνία και η Τέχνη γενικότερα, είναι Ζωή. Ισχύει όμως και το αντίστροφο: Και η ζωή είναι τέχνη. Διαβάστε το κείμενο που ανάρτησε ο Σάκης Παπαδόπουλος στη σελίδα του στο facebook:

Σάκης Παπαδόπουλοςsakis-papadopoulos
Το σύστημα, δεν ξεχνά ποτέ. Εκδικείται και τιμωρεί.
Πριν μερικές εβδομάδες, είχα αναρτήσει με χαρά, τμήμα της αίτησης μου για την επαναφορά μου σε τεχνική εταιρεία του Δημοσίου, από την οποία είχα απομακρυνθεί μαζί με 56 ακόμη συναδέλφους μου (σε σύνολο 160), τον Δεκέμβρη του 2011 με το καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας – απόλυσης, βασιζόμενος στον νόμο Κατρούγκαλου (4325/2015).
Προχθές το ΔΣ της εταιρείας συνεδρίασε και αποφάσισε να υλοποιήσει τον νόμο Κατρούγκαλου και να επαναφέρει όλους τους έφεδρους στις θέσεις τους.

Όλους;

Όχι όλους.

Όλους εκτός από εμένα…
Εδώ θα πρέπει να αναφέρω, ότι δύο περίπου μήνες μετά την τοποθέτηση μας στο καθεστώς εργασιακής εφεδρείας – απόλυσης τον Δεκέμβρη του ’11, με Κοινή Υπουργική Απόφαση εξαιρέθηκαν, από αυτήν 27 συνάδελφοι και συναδέλφισσες με κριτήρια που ποτέ εγώ δεν κατενόησα.
Μεταξύ των 27 «τυχερών», ήταν και το δικό μου όνομα.
Ως πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων στην εταιρεία τότε, αρνήθηκα να επιστρέψω στην δουλειά μου, μέχρι να επαναπροσληφθούν ΟΛΟΙ οι έφεδροι και κατήγγειλα το Υπουργείο και την Διοίκηση της εταιρείας για επιλεκτική συμπεριφορά, αφού ήταν δεδομένο ότι ΟΛΟΙ (και οι 57) ήμασταν χρήσιμοι και αναγκαίοι στην απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας.
Εγώ, λένε, ότι αφού είχα εξαιρεθεί από την εφεδρεία, με την ΚΥΑ του Φλεβάρη του ’12, έθεσα μόνος μου τον εαυτό μου εκτός εταιρείας (!) και έτσι δεν μπορώ να επωφεληθώ από τον νόμο Κατρούγκαλου.
ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ!

facebook.com/sakis.papadopoulos.56

πηγή: pandiera.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου