.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Έφυγε ο Γεωργαντζόγλου από τη Λέσχη Ιστορίας και Πολιτισμού της ΑΕΚ – «Πυρά» κατά των μελών της


Την αποχώρησή του από τη Λέσχη Ιστορίας και Πολιτισμού της ΑΕΚ ανακοίνωσε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού που διατηρεί στο facebook ο Νίκος Γεωργαντζόγλου. Το μέλος της Ερασιτεχνικής και πρώην πρόεδρος της ΚΑΕ, εξαπέλυσε «πυρά» κατά των μελών που αποτελούν τη Λέσχη.


Αναλυτικά το κείμενό του:
«Κάποια γατάκια ενοχλήθηκαν από την παρουσία μου την προηγούμενη Κυριακή στην εκδήλωση της Λέσχης Ιστορίας και Πολιτισμού της ΑΕΚ, γιατί φοβήθηκαν ότι θα τους πάρω τη δόξα και θα ασκήσω κριτική κατά της διοίκησης της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ.

Απλά θέλω να τους ενημερώσω για να κοιμούνται ήσυχα το βράδυ, ότι δεν θέλω να έχω καμία σχέση με την υποτιθέμενη «Λέσχη» (ο θεός να την κάνει…) γιατί στη ζωή μου έχω μάθει να λειτυργώ ως ανεξάρτητος, όπως άλλωστε έχω κάνει και στην ΑΕΚ, έχοντας μάλιστα δώσει τα διαπιστευτήριά μου για το έργο που έχω προσφέρει (με πράξεις όχι με λόγια…) σε όλα τα αθλήματα και ειδικά στο μπάσκετ και στο χάντμπολ.

Ταυτόχρονα όμως θέλω να τους ενημερώσω, προς απογοήτευσή τους, ότι θα συνεχίσω να ασχολούμαι με την αγαπημένη μου ομάδα και σε οπαδικό αλλά και σε παραγοντικό επίπεδο, γιατί έχω μάθει στη ζωή μου να βλέπω την ΑΕΚ πρώτη και όχι να έχει ρόλο κομπάρσου. Αυτά προς το παρών και θα τα ξαναπούμε σύντομα…».

πηγή: aek24hours.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου