.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Νεστορίδης: "Είχα μία συζήτηση με τον Δημήτρη Μελισσανίδη. Του είπα το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Υποσχέθηκε να με βοηθήσει. Είπε ότι θα στείλει ανθρώπους να μου επισκευάσουν το σπίτι. Ακόμα περιμένω. Ελπίζω να μην με ξέχασε. Εγώ δεν ξεχνάω την ΑΕΚ. Είμαι πάντα εκεί όποτε μου ζητήθηκε."




Υπόσχεση Μελισσανίδη σε Νέστορα

Τεράστιο πρόβλημα με το σπίτι του αντιμετωπίζει ο Κώστας Νεστορίδης. Το aek24hours.gr επισκέφθηκε τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ στην Καλλιθέα και κατέγραψε μέσα από την κάμερά του εικόνες από το σπίτι στο οποίο μένει ο μεγάλος «μάγος» της μπάλας μαζί με τη γυναίκα του, Ελένη.


Οι εικόνες συγκλονιστικές. Σοκαριστικές. Ο ίδιος ο Νέστορας βουρκωμένος μας δείχνει τι ακριβώς συμβαίνει με το σπίτι του. Πρόβλημα στην τοιχοποιία. Ταβάνια και τοίχοι έχουν… σκάσει. Η μούχλα και οι μύκητες έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Τα πράγματα είναι αποκαρδιωτικά. Δεν σας κρύβουμε ότι μας έπιασε η ψυχή μας. Δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι το σπίτι του μεγάλου, Νέστορα θα ήταν έτσι. Κανείς δεν τον βοηθά. Όλοι του έχουν γυρίσει την πλάτη. Όταν όμως τον χρειάζονται στις χαρές και για να κάνουν κάποιοι το κομμάτι τους τον φωνάζουν. Μέχρι και πρόεδρο στην Ερασιτεχνική τον έβαλαν για να προχωρήσει η εκκαθάριση της ΠΑΕ. Τότε ο Νεστορίδης δέχτηκε με μοναδικό σκοπό να βοηθήσει την αγαπημένη του ΑΕΚ.

Ο ίδιος μιλώντας στο aek24hours.gr μας εξιστορεί μιας συνομιλία που είχε με τον Δημήτρη Μελισσανίδη. «Βλέπετε τι συμβαίνει. Δεν άντεχα άλλο. Θέλω ο κόσμος να μάθει που μένω. Όλοι ξέρουν τον Νέστορα ως τον ποδοσφαιριστή που έκανε κόλπα στα γήπεδα και κάθε Κυριακή πρόσφερε θέαμα. Τώρα βλέπουν και την άλλη πλευρά. Αυτή του ανθρώπου. Οι τοίχοι έχουν… σκάσει. Δυσωδία και μούχλα έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Να σας πω και κάτι ακόμα. Είχα μία συζήτηση με τον Δημήτρη Μελισσανίδη. Του είπα το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Υποσχέθηκε να με βοηθήσει. Είπε ότι θα στείλει ανθρώπους να μου επισκευάσουν το σπίτι. Ακόμα περιμένω. Ελπίζω να μην με ξέχασε. Εγώ δεν ξεχνάω την ΑΕΚ. Είμαι πάντα εκεί όποτε μου ζητήθηκε. Σε λύπες και χαρές. Ελπίζω να μην με ξεχάσει ο κ. Μελισσανίδης. Ελπίζω να μην με ξεχάσει η ΑΕΚ», ήταν τα λόγια του Νέστορα, ο οποίος με το που μας άνοιξε την πόρτα σπίτι του είδαμε έναν καθρέφτη με το έμβλημα της ΑΕΚ.

Φωτογραφίες από το σπίτι του Κώστα Νεστορίδη, και τα σχόλια που συνοδεύουν το άρθρο μπορείτε να δείτε πατώντας εδω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου