.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Δήλωση αποχώρησης φωτιά του Χρήστου Τσερπανη από τη "Δύναμη Πολιτών"


ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ


      Επτά ημέρες μετά την ανάληψη από τη Δύναμη Πολιτών, της δημοτικής  
αρχής Nέας Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας και σχεδόν τρεις μήνες και κάτι, μετά την 
εκλογή του Άρη Βασιλόπουλου ως Δημάρχου, βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση  
να δηλώσω την αποχώρηση μου από τη Δύναμη Πολιτών. Να τονίσω βέβαια  
ότι de facto είχα διαγραφεί από την λίστα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Δύναμης Πολιτών, 
και δεν λάβαινα μέρος στις διεργασίες της Δύναμης Πολιτών,χωρίς να έχω εκφράσει βέβαια την συναίνεσή μου αντίστοιχα, ειδικά μετά  
την πρώτη μετεκλογική συνέλευση της Δύναμης Πολιτών.




Ποιος όμως έχει το πολιτικό και ηθικό σθένος να με «διαγράψει»;
Με «διέγραψαν» xωρίς να λάβω γνώση καν του «κατηγορητηρίου»; Και χωρίς να  
απολογηθώ στο «Πειθαρχικό», αν υπάρχει;



Είμαι ιδρυτικό μέλος της Παράταξης από την πρώτη μέρα της δημιουργίας  
της τo 2010 . Όπως ήμουν και στον Σύριζα αντίστοιχα ιδρυτικό μέλος. Ποιος λοιπόν να με  
«διαγράψει»; Οι «όψιμοι» «σύντροφοι» και «συναγωνιστές»;;  Ή αυτοί που  
έλειπαν από τους αγώνες γενικά στην πόλη και ευρύτερα στην κοινωνία;  
Πόσω μάλλον για το περιβάλλον και την διάσωση των κοινοχρήστων χώρων  
πρασίνου και του άλσους της πόλης μας. Το πρώτο και κορυφαίο θέμα εδώ  
και δεκαετίες. Αυτοί που το 2010 κατέβηκαν με άλλο ψηφοδέλτιο και δεν  
ήταν στον ΣΥΡΙΖΑ; Ας είναι. Αποχωρώ Στα δύσκολα ήμουν πάντοτε παρών.  
Στη διανομή των ιματίων της όποιας εξουσίας, μικρότερης ή  
μεγαλύτερεης, ήμουν πάντοτε και συνειδητά απών.



Γιατί έφτασα  σε αυτό το σημείο;
Ήμουν και κατ’επιλογήν μου, και εν πλήρη γνώσει μου διακριτικά παρών.



Βοήθησα δυναμικά πέρα όλων των άλλων και πάνω απ'όλα πολιτικά,και στη συγγραφή του περιβαλλοντικού προγράμματος της  
Δύναμης Πολιτών ως συντονιστής.
Παρακολούθησα το θέμα Άλσος-γήπεδο από πολύ κοντά. Ήμουν στην πρώτη  
ομάδα που επισκέφτηκα την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ,στην διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης και έδωσα  
μάχη να μην στηριχθεί ούτε το άρθρο 81 ,ούτε ολόκληρο το υπό ψήφιση νομοσχέδίο για το  
Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας. Κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Και  
αποφάσισα να μη φύγω ό,τι και να γίνει, προκειμένου να διασφαλίσω ότι  
η Παράταξη θα υπερασπιστεί το δάσος πάση θυσία. Σε μεγάλο βαθμό το  
πέτυχα.
Την επόμενη της 25ης Μαΐου όμως ήρθε το πρώτο χαστούκι. Η δήλωση του  
Άρη Βασιλόπουλου στον Σέντρα FM ότι συζητάει με την ΑΕΚ για την παραχώρηση  
επιπλέον δασικών και αναδασωτέων στρεμμάτων από το άλσος, αν  
χρειάζονται για την κατασκευή του νέου σχεδίου του  γηπέδου. Την Πέμπτη οι δηλώσεις του βουλευτή 
Στρατούλη στη Βουλή για το άρθρο 81,ότι θα ψηφιστεί απο το κόμμα με "ανταλλάγματα",και ό,τι συμφωνεί και ο νεοκλεγείς Δήμαρχος απόλυτα!!!!!............... .
Έχω δώσει ,όπως είναι πλέον γνωστό στους πάντες,αγώνες πολιτικούς και δικαστικούς ειδικά για το άλσος, την  
θωράκιση και προστασία του και βέβαια για το ευρύτερο περιβάλλον της  
περιοχής και της πόλης και για την ποιότητα ζωής σε αυτήν.
Δε θέλω να επεκταθώ για την ώρα περισσότερο. Αν κρίνω σκόπιμο, όμως θα το κάνω.
Όμως διευκρινίζω προς κάθε κατεύθυνση και  δηλώνω παρών στον αγώνα για την υπεράσπιση του δάσους και 

της πόλης..................

Καλούς αγώνες!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Είσαι ο μοναδικός που έχει μπέσα και ανάστημα για να κάνει κάτι τέτοιο! Οι άλλοι περιμένουν την διανομή της εξουσίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή