.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Σπύρος Καβακόπουλος: Σχετικά με μερικές από τις ενέργειες που είχα προβεί στο ΠΠΙΕΔ

Ως πρώην αντιπρόεδρος του ΠΠΙΕΔ και με αφορμή την τοποθέτηση του νέου Δ.Σ. στο ίδρυμα, θεωρώ υποχρέωσή μου να δημοσιοποιήσω τα εξής:

1. Πριν δεκαπέντε περίπου μήνες και μέρες πριν την ψήφισή μου ως αντιπροέδρου ΠΠΙΕΔ, έστειλα στους δημοτικούς συμβούλους μέσω email το βιογραφικό μου. Στο βιογραφικό γνωστοποιούσα την επαγγελματική και εθελοντική συνεργασία μου με τους Έλληνες της διασποράς. Τα βραβεία που έχω λάβει. Τους τίτλους μελετών που έχω πραγματοποιήσει σε θέματα οργάνωσης και την εθελοντική μου δουλειά σε διάφορους φορείς. 

2. Στο πρώτο διοικητικό συμβούλιο του ΠΠΙΕΔ, γνώρισα ότι αποποιούμαι κάθε αμοιβής που μπορεί να προκύπτει από τη θέση μου. Το γεγονός αυτό έκανε και το υπόλοιπο Δ.Σ. να αποποιηθεί την όποια αμοιβή μπορούσε να προκύψει.

3. Λόγω των πολλών απωλειών ηλεκτρακουστικού εξοπλισμού και της μη ύπαρξης αποθηκαρίου, ανέλαβα όλη την ευθύνη της αποθήκης, παίρνοντας τα κλειδιά και διακινώντας ο ίδιος κάθε έξοδο – είσοδο υλικού, προς τους διαφόρους φορείς.

4. Λόγω μη ύπαρξης προσωπικού τις απογευματινές ώρες, το κλειδί της αίθουσας εκδηλώσεων δινόταν σε κάθε φορέα που έκανε εκδήλωση. Το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια πολλών χρησίμων και σημαντικών αντικειμένων. Με την ανάληψη των καθηκόντων μου, απαγόρεψα την παράδοση των κλειδιών και άνοιγα - έλεγχα ο ίδιος.

5. Εκτός από τους μισθούς των υπαλλήλων κανένα επιπλέον έξοδο δεν υπήρξε για το 2014. Από εκδήλωση "τσαί - καφέ" υπήρξαν έσοδα 1250 Ε, τα 600 δόθηκαν για την επισκευή του θεάτρου και τα υπόλοιπα 650 Ε έμειναν ως έσοδα στο ταμείο.
Θέλω να πιστεύω και είμαι σίγουρος, ότι σε παρόμοιες ενέργειες θα προβεί και το νέο Δ.Σ. του ΠΠΙΕΔ.

Με εκτίμηση

Σπύρος Καβακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου