.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Παραιτήθηκε ο δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Αντωνόπουλος - Στη θέση του ο Γιώργος Ανεμογιάννης



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Σήμερα το πρωί ο πρώτος επιλαχών στο ψηφοδέλτιο της Δύναμης Πολιτών στην εκλογική περιφέρεια της δημοτικής ενότητας της Νέας Φιλαδέλφειας κ. Ανεμογιάννης Γεώργιος ορκίστηκε ως δημοτικός σύμβουλος, αντικαθιστώντας τον κ. Αντωνόπουλο Δημήτριο. Ο κ. Αντωνόπουλος παραιτήθηκε λόγω αυξημένων και ανυπέρβλητων επαγγελματικών υποχρεώσεων για τις οποίες είχε ενημερώσει εδώ και καιρό το Δήμαρχο Αριστείδη Βασιλόπουλο και τη δημοτική ομάδα της Δύναμης πολιτών. 

Ευχαριστούμε ειλικρινά τον κ. Αντωνόπουλο για την μέχρι σήμερα προσφορά του στο Δήμο και λυπούμαστε πολύ που δεν θα μπορέσει να συνεχίσει την δραστηριότητά του από τη θέση του δημοτικού συμβούλου. Να ευχηθούμε τέλος καλή θητεία στον κ. Ανεμογιάννη και δύναμη ώστε να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα του καθήκοντα.

Παραθέτουμε πιο κάτω την επιστολή παραίτησης του κ. Αντωνόπουλου.

«Προς το Δήμαρχο Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας

Στην έως τώρα θητεία μου ως Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας, προσπάθησα να βοηθήσω τη Δημοτική Αρχή στο έργο της, στο μέγιστο βαθμό που μπορούσα και να είμαι τυπικός στις υποχρεώσεις μου. Δυστυχώς, είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω την παραίτησή μου από τη θέση Δημοτικού Συμβούλου, για σοβαρούς επαγγελματικούς λόγους που δεν μου επιτρέπουν πλέον να διαθέσω ούτε τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για να είμαι συνεπής στα καθήκοντά μου. Εξακολουθώ βεβαίως, ως πολίτης, να στηρίζω την παράταξή μας και τη Δημοτική αρχή του Άρη Βασιλόπουλου. 

Δημήτρης Αντωνόπουλος
Δημοτικός σύμβουλος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου