Για πότε γίνονται τα πάντα όταν κάποιος μεγαλοεπιχειρηματίας
θέλει να υλοποιήσει κάποιο σχέδιο, στη δημοκρατία που είμαστε όλοι ίσοι…
Ο Δήμος συνεχίζει να μην απευθύνεται σε κανένα αξιόπιστο
επιστημονικό φορέα, ούτε και στη Νομική του υπηρεσία, για να συμβουλευτεί ή να
ζητήσει γνωμοδότηση για όσα σχεδιάζει η ΑΕΚ. Έχει αφήσει τα πάντα στο έλεος του
κ. Μελισσανίδη ο οποίος καλά κάνει να υπερασπίζεται και να διεκδικεί ότι
περισσότερο μπορεί σε σχέση με τα σχέδια του. Δεν ξέρω μήπως στο τέλος πρέπει
να τον ευχαριστήσουμε κιόλας, και κυριολεκτώ, γιατί από μόνος του μοιάζει να κάνει
κράτει, απέναντι σε ένα Δήμο ξέφραγο αμπέλι…
Από αυτά που γνωρίζω εγώ, με βάση επιστημονικά δεδομένα σε κάθε 5 θεατές αντιστοιχεί ένα αυτοκίνητο κατά μέσο όρο. Αυτό μεταφράζεται σε 6.000 ως 7.000 αυτοκίνητα όταν το γήπεδο θα είναι γεμάτο!
Αντιγράφω σημερινό άρθρο από το aekvoice.gr
"Νομοθετική ρύθμιση για το πάρκινγκ στη Νέα Φιλαδέλφεια
Νομοθετική ρύθμιση για τους χώρους στάθμευσης στο γήπεδο
της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια βρίσκεται στα σκαριά προκειμένου να διευκολυνθεί η
παραμονή θεατών και κατοίκων στο πλαίσιο της δημιουργίας του παλατιού της
Ένωσης στην περιοχή.
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της
εφημερίδας Live Sport, η ρύθμιση χρειάζεται διότι οι εντός γηπέδου θέσεις
στάθμευσης (δηλαδή το υπόγειο πάρκινγκ) είναι λίγες και ο κύριος όγκος των
θέσεων θα βρίσκεται εκτός οικοπέδου ερασιτεχνικής, Οι 1.500 θέσεις πάρκινγκ θα
διαμορφωθούν στα 4 παρακείμενα οικόπεδα (7,5 στρεμμάτων) , η αγορά των οποίων
από την "Δικέφαλος 1924" αναμένεται να ολοκληρωθεί την ερχόμενη
εβδομάδα. Να σημειωθεί πως με βάση νόμο του 2007 απαιτούνται σχεδόν 3.000
θέσεις στάθμευσης για γήπεδο 30-35.000 θέσεων. Αριθμός που αντικειμενικά είναι
υπερβολικός, για ένα γήπεδο που εκτός των άλλων στα 400 μέτρα θα εξυπηρετείται
κι από τη γραμμή του ηλεκτρικού.
Από κει και πέρα τα στελέχη που
ασχολούνται με το γηπεδικό δουλεύουν πυρετωδώς πάνω στους φακέλους οι οποίοι θα
κατατεθούν μέχρι το τέλος του μήνα στο ΥΠΕΚΑ, στην Περιφέρεια και τον Δήμο.
Πρόκειται για 12 φακέλους που θα περιέχουν τις κύριες μελέτες που είναι και το
δεύτερο στάδιο της όλης διαδικασίας. Το πρώτο στάδιο ήταν οι "προ-μελέτες"
και το τρίτο θα είναι η εφαρμογή των μελετών.
Με την κατάθεση των φακέλων που θα
περιέχουν τις κύριες μελέτες θα εξασφαλιστούν σε εύλογο χρονικό διάστημα οι
λεγόμενες "προάδειες". Κατά πληροφορίες η "Δικέφαλος 1924"
θα μπορεί με τις "προάδειες" να προκηρύξει διαγωνισμό για να αναλάβει
κατασκευαστική εταιρεία το έργο. Η άδεια οικοδόμησης θα βγει από την Πολεοδομία
της Περιφέρειας, όπως και οι άλλες άδειες (για την υπογειοποίηση, τα έργα
ανάπλασης του περιβάλλοντα χώρου κλπ).
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, ο
Δημήτρης Μελισσανίδης ήταν χτες πολύ ευχαριστημένος από τη συνάντηση με τον
Υπουργό Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής Γιάννη Μανιάτη τον οποίο ενημέρωσε
για όλα, ακόμα και για το οικονομικό. Το οποίο χειρίζεται αποκλειστικά ο
"τίγρης" που αφιερώνει πολύ χρόνο έτσι ώστε να προσελκύσει επενδυτές
και να καλυφθεί μέχρι τον Φεβρουάριο η ΑΜΚ των 30 εκατομμυρίων ευρώ."
Νομοθετική
ρύθμιση για το πάρκινγκ στη Νέα Φιλαδέλφεια!
- See more at:
http://www.aekvoice.gr/football/item/41357-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%81%CF%8D%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B3%CE%BA-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%AD%CE%BB%CF%86%CE%B5%CE%B9%CE%B1#sthash.n3cAbe4K.dpuf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου