.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Η κ. Μαρία Σκούπρα καταγγέλλει!


Καταγγέλλω την αδικαιολόγητη και απαράδεκτη φραστική επίθεση που δέχτηκα χθες από τον πρώην δήμαρχο Παντελή Γρετζελιά. Χθες η υποψήφια δήμαρχος του συνδυασμού του συνοδευόμενη και από άλλους υποψήφιους, επισκέφθηκαν το ΚΑΠΗ της Αγίας Μαρίνας. Λίγο μετά εμφανίστηκε και ο πρώην δήμαρχος. Χαιρέτησε τους πάντες κι όταν έφτασε μπροστά μου, σηκώθηκα και του έτεινα το χέρι για να τον χαιρετήσω. Αντί να ανταποκριθεί άρχισε να φωνάζει έξαλλος ότι δεν θέλει ούτε χαιρετούρες ούτε φιλιά από μένα, γιατί είμαι προδότρια και αχάριστη! Αναστάτωσε όλο τον χώρο με τις φωνές του.

Λίγο καιρό πριν μου είχε προτείνει να είμαι υποψήφια στο συνδυασμό του. Του αρνήθηκα ευγενικά λέγοντας του ότι είμαι μεγάλη πια και κουρασμένη, και δεν θέλω να ασχοληθώ. 

Στο διάστημα που μεσολάβησε ο γιος μου αποδέχτηκε πρόταση που του έκανε ο υποψήφιος δήμαρχος κ. Απόστολος Κόντος και ανακοινώθηκε ως υποψήφιος στο συνδυασμό του. Δεν είναι μικρό παιδί για να του καθορίσω εγώ τι θα κάνει.


Αλλά ήθελα να ήξερα, όταν έτρεχα και με όλες μου τις δυνάμεις τον υποστήριζα για να γίνει δήμαρχος, δεν ήμουν τότε προδότρια και αχάριστη;  

Μαρία Σκούπρα

1 σχόλιο:

  1. Φιλαδέλφεια - Χαλκηδόνα8 Μαΐου 2014 στις 7:18 μ.μ.

    Κλασσικές τακτικές των τοπικών δεινοσαύρων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή