.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Μου προκαλούν απέχθεια

του Σπύρου Καβακόπουλου
 
Μου προκαλούν απέχθεια οι υμνητές σταλινικών καθεστώτων.

Μου προκαλούν απέχθεια οι πρώην συνεργάτες και υψηλόβαθμοι του ΠΑΣΟΚ.

Μου προκαλούν απέχθεια οι ρατσιστές.

Μου προκαλούν απέχθεια οι πρώην πασοκτζήδες που δεν άκουγαν, δεν έβλεπαν δεν γνώριζαν τριάντα χρόνια τώρα.
 
Μου προκαλούν απέχθεια τα άτομα με χαμηλό IQ που  πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν.

Μου προκαλούν απέχθεια οι πρώην γενικοί γραμματείς υπουργείων του ΠΑΣΟΚ.

Όμως μου προκαλεί μεγαλύτερη απέχθεια και συνάμα αηδία, όταν οι παραπάνω αναβαθμίζονται και γίνονται υπουργοί τώρα. 

Όπως ξεπούλησαν τους προηγούμενους, έτσι θα ξεπουλήσουν και τους τωρινούς.

Με εκτίμηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου