.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Περί Μελισσανίδη και εταιρίας λαϊκής βάσης

Ήταν 2 Σεπτεμβρίου του 2013, όταν για πρώτη φορά και ενώ όλοι ήταν ενθουσιασμένοι που επιτέλους η ΑΕΚ απόκτησε ένα πανίσχυρο αφεντικό με πολλά φράγκα, εμείς επιχειρήσαμε να ερμηνεύσουμε τις επίσημες δηλώσεις του κ. Μελισσανίδη, για να φτάσουμε στην ανάγνωση της επόμενης μέρας με βάση την πραγματικότητα και όχι με βάση την επιθυμία. Αν δεν το θυμάστε, πατήστε το λινκ ΕΔΩ.

Ήταν πρωτομαγιά του 2014 όταν μέσα από την εκπομπή «Τα Κουρέλια Τραγουδάνε Ακόμα» του AEK-LIVE Radio, και ενώ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ έκαναν τους κινέζους πληροφορηθήκατε για την μορφή που θα έχει η ΝΕΑ ΠΑΕ ΑΕΚ.
Θυμηθείτε το πατώντας ΕΔΩ.


Αυτές τις μέρες λοιπόν, εμφανιστήκαν πολλοί ακόμα που ανακάλυψαν την Αμερική. Είναι αναγκασμένοι όμως οι καημένοι να είναι τόσο μα τόσο τραγικοί που προσπαθούν να βαφτίσουν τον Παναγιώτη… Δεσπότη, την Λούτσα… Αρτέμιδα, το Μενίδι… Αχαρναί και τα Λιόσια… Ίλιον. Καλή τους επιτυχία!

Κάποτε σαν σκέπτομαι και αντιλαμβάνομαι δύσκολες έννοιες, και σχέσεις, και συνέπειες πραγμάτων και καταλαβαίνω που οδηγούνται τα πράγματα στην αγαπημένη μου ΑΕΚ, και με πιάνει μια ιδέα που άλλοι δεν είναι σε θέση να σκεφθούν και να νοιώσουν αυτά σαν και μένα… Αυτό με κάνει να αισθάνομαι άβολα και αμήχανα. Γιατί αμέσως περνάει απ’ το μυαλό μου, τι άδικο, να είμαι εγώ μια τέτοια μεγαλοφυΐα, και να μη με ακούει κανείς, ούτε κανείς να μου λέει ένα μπράβο. Και τότε η ιδέα ότι ίσως απατώμαι, και βρίσκονται κι’ άλλοι πολλοί που σκέπτονται έτσι μεγάλα και ορθά με ανακουφίζει. Τι πράγμα λοιπόν που είναι το Συμφέρον, ή η Επιθυμία της αναγνώρισης! Πιο πολύ με ανακουφίζει η ιδέα να είμαι ίσος με πολλούς, παρά να είμαι ανώτερος και να στερούμαι της αναγνώρισης μου.

Παναγιώτης Αλιατάς
aliatas74@gmail.com

πηγή: aek-live.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου