.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Η απάντηση του Βασίλη Παπακώστα στην ανακοίνωση της Δύναμης Πολιτών για την ανεξαρτητοποίηση του




Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Βασίλης Παπακώστας μας έστειλε προς δημοσίευση την τοποθέτηση του στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο (20-12-17) που συνιστά απάντηση στην ανακοίνωση της Δύναμης Πολιτών για την ανεξαρτητοποίηση του, δηλώνοντας μας παράλληλα ότι εδώ κλείνει γι΄ αυτόν η δημόσια αντιπαράθεση με τη Δύναμη Πολιτών για το θέμα της ανεξαρτητοποίησης του.


Ακολουθεί αναλυτικά το κείμενο του Β. Παπακώστα:


Πρώτον, να διευκρινίσω ότι εννοώ απολύτως κάθε λέξη, κόμμα ή τελεία της δημόσιας ανακοίνωσης μου για τους λόγους της ανεξαρτητοποίησης μου. Θέλω όμως να τονίσω 2 σημεία της.

Στην απόφαση του προηγούμενου συμβουλίου για το γνωστό θέμα που οδήγησε στην ανεξαρτητοποίηση μου, ανοίξατε μια τεράστια κερκόπορτα στη δική σας διολίσθηση σ΄ αυτή την κατεύθυνση, ανοίξατε μια κερκόπορτα στην λογική του «τι να κάνουμε, τα κάνει και η αριστερά», ανοίξατε μια κερκόπορτα σε μια αυριανή διοίκηση να κάνει αυτό το πράγμα τσουνάμι. Κουβαλάτε πλέον απολύτως και εξ ολοκλήρου την ευθύνη.


Το δεύτερο σημείο που θέλω να τονίσω από την ανακοίνωση μου είναι ότι εννοώ απολύτως και ιδιαίτερα το σημείο, ότι σε μια πιθανή αριστερή προγραμματική πολιτική θα είμαι εδώ, παρών για να στηρίξω και να βοηθήσω. Αυτό θα το αποδείξει η ζωή και σ΄ αυτή την κατεύθυνση έχω υπομονή.

Θέλω να πω δυο λόγια για την ανακοίνωση – απάντηση της Δύναμης Πολιτών. Ουσιαστικά κατηγορούμαι για 3 πράγματα: Ότι το μάθατε από το πρωτόκολλο, ότι δεν υπήρξε παραβίαση του πλαισίου, και κυρίως καλούμαι να παραδώσω την έδρα.

Όσον αφορά το πρώτο θέμα με το πρωτόκολλο η αλήθεια είναι ότι δεν ισχύει για όλους. Ο κ. Δήμαρχος δεν το έμαθε από το πρωτόκολλο. Απόδειξη γι΄ αυτό είναι η απεύθυνση του σε πρόσωπα και συλλογικότητες μία και δύο μέρες πριν το πρωτόκολλο, εντός και εκτός Φιλαδέλφειας, σε μια προσπάθεια να με μεταπείσουν σ΄ αυτήν μου την απόφαση. Στην πολύ πιθανή περίπτωση της διάψευσης του, ας σκεφτεί ότι το γεγονός μπορεί να κριθεί απ΄ την αξιοπιστία του καθενός. Δεύτερον, γι΄ αυτούς που πραγματικά το έμαθαν από το πρωτόκολλο - κι είναι αρκετοί από τους συναδέλφους - έχω να τα πω τα εξής: Πρώτον όχι μόνο σε μία, αλλά σε περισσότερες δημοτικές ομάδες προσπάθησα να πείσω για τη σοβαρότητα αυτής της απόφασης και τη θέση μου γι΄ αυτήν. Αν προειδοποιούσα από τότε για μια πιθανή ανεξαρτητοποίηση, είναι βέβαιο ότι θα κατηγορούμουν για απειλές ή και εκβιασμό. Αποχωρήσεις από δημοτικές ομάδες και απειλές παραιτήσεων, προφανώς είναι προνόμια του δημάρχου και κάποιων άλλων, έξω όμως από τις δικές μου αρχές. Εκ των υστέρων αν ενημέρωνα θα φαινόταν πραγματικά πολύ συντροφικό και συναδελφικό, δεν θα είχε νόημα όμως γιατί αυτό ήταν η επιφάνεια. Έχει νόημα να συζητήσεις μια απόφαση που σκέφτεσαι. Μια ειλημμένη όμως απόφαση όταν πας να τη συζητήσεις μόνο για το διαδικαστικό, είναι σα να υποτιμάς τη νοημοσύνη των άλλων. Εγώ λοιπόν ότι λέω το εννοώ, γι΄ αυτό το λέω και κυρίως γι΄ αυτό το κάνω.

Παραβιάζεται το πρόγραμμα της παράταξης και το πλαίσιο; Όχι είναι η απάντηση της Δύναμης Πολιτών. Θέλω να σας τονίσω ότι υπάρχουν δύο τρόποι να βρεθεί κάποιος εκτός πλαισίου. Η περιγραφή μου ίσως δε βοηθάει πολύ τα πρακτικά αλλά προτιμώ να είμαι παραστατικός. Αν έχουμε το πλαίσιο εδώ και εγώ σηκωθώ και πάω δίπλα π.χ. στον κ. Πλάτανο, θα έχω φύγει από το πλαίσιο. Υπάρχει και ένας δεύτερος τρόπος να πάρουμε το πλαίσιο και να το πάμε δίπλα στον κύριο Χ. Τότε εγώ θα βρεθώ εκτός πλαισίου αλλά θα είμαι συνεπής και σταθερός. Το πλαίσιο όμως θα έχει αρχίσει να κάνει βόλτες και μάλιστα κατά τη γνώμη μου πάρα πολύ επικίνδυνες.

Το τρίτο και το σημαντικότερο: με καλείτε να παραδώσω την έδρα. Όσον αφορά το θέμα της ομόφωνης απόφασης ουδέν σχόλιον, ο χρόνος θα αποδείξει και σ΄ αυτό. Δεύτερον, θα πω τι έλεγε ο Δήμαρχος όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε κωλοτούμπα και γιατί η Αριστερή Πλατφόρμα σύμφωνα με τον ίδιο όπως τόνιζε τότε, θα έπρεπε να είχε σπάσει νωρίτερα, χωρίς φυσικά να δώσει τις έδρες της για να εμποδίσει την προδοσία. Κι εδώ πιθανόν να διαψευστώ από τον κ. Δήμαρχο και να ισχυριστεί ότι αυτό δεν συνέβη, αλλά το ποιος λέει την αλήθεια θα κριθεί και πάλι από την αξιοπιστία του καθενός. Προσοχή λοιπόν κ. Δήμαρχε! Τρίτον την έδρα μου την εμπιστεύτηκε ο κόσμος πράγματι για α) να παλέψω για την ανατροπή β) να παλέψω ενάντια στα μνημόνια γ) να παλέψω ενάντια στην κατάργηση των δικαιωμάτων του και να υπερασπιστώ τα κοινωνικά αγαθά από την επίθεση των ιδιωτικών συμφερόντων σε όλα τα επίπεδα. Εδώ θα μπορούσα να προσθέσω για να παλέψω και ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των δημοτικών υπηρεσιών για να είμαι και επίκαιρος. Θεωρώντας λοιπόν ότι αυτές τις εντολές τις παλεύω στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων μου, δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου τη λιποταξία της παράδοσης της έδρας, του εργαλείου δηλαδή που μου εμπιστεύτηκε ο κόσμος για την καλύτερη αποτελεσματικότητα αυτής της μάχης.

Να σας το πω λοιπόν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο: Αυτό που μου εμπιστεύτηκε ο κόσμος στον αγώνα για τα συμφέροντα του, εγώ όσο έχω σώας τας φρένας δεν πρόκειται να το παραδώσω στους υπαλλήλους του Μαξίμου κυριολεκτικά ή μεταφορικά.

Ελπίζω ότι εκτός από το Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο θα είμαι πάντα παρών, να συναντιέμαι με όσο το δυνατόν περισσότερους από εσάς στο πεζοδρόμιο και στους αγώνες. Εγώ ήμουν είμαι και θα είμαι εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου