.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Υπογειοποίηση Πατριάρχου Κωνσταντίνου: Αντί της (α)Ρένας Δούρου και της «Δύναμης Ζωής», αντί της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛΛ του Τσίπρα, του Σπίρτζη, του Φλαμπουράρη… ο «πρότζεκτ μάνατζερ» κι ο «κορυφαίος συγκοινωνιολόγος».



Σήμερα Δευτέρα, η «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.» που από τους καταστατικούς σκοπούς της δημιουργήθηκε για να εκμεταλλεύεται οικονομικά το ιδιωτικό γήπεδο που θα κατασκευαστεί με δημόσιο χρήμα, στο δημόσιο οικόπεδο της ΑΕΚ, και η ερασιτεχνική ΑΕΚ που απεμπολώντας τα δικαιώματα της στηρίζει αυτή την επιλογή, οργανώνουν μια ακόμη επικοινωνιακή παρέμβαση.



Στόχος της ο αποπροσανατολισμός των πολιτών της Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας. Αλλά ενόψει και της συζήτησης στην υπόδουλη στα επιχειρηματικά συμφέροντα,  ΣΥΡΙΖΑίικη Περιφέρεια Αττικής της (α)Ρένας Δούρου, να διευκολύνουν τους πολιτικούς συνεργάτες τους, να ψηφίσουν υπέρ της άχρηστης στη κοινωνία υπογειοποίησης, που θα γίνει με χρήματα των φορολογουμένων. Της περιφέρειας που κυριολεκτικά κρύβεται, για να χρεωθεί όσο γίνεται λιγότερο πολιτικά και εκλογικά, την υποταγή της στα επιχειρηματικά συμφέροντα σε βάρος της πόλης και των κατοίκων.




Θα πλασάρουν ως χρήσιμο λοιπόν ένα πολυδάπανο άχρηστο δημόσιο έργο, ο «πρότζεκτ μάνατζερ» του ιδιωτικού γηπέδου, κι ο «κορυφαίος συγκοινωνιολόγος» που προσέλαβε η Α.Ε. που θα εκμεταλλεύεται το ιδιωτικό γήπεδο. Κι όσοι ξεγελαστούν και πιστέψουν, αλλά αργότερα καταλάβουν ότι αυτά που τους έλεγαν δεν ήταν αλήθεια, για να τους τιμωρήσουν, δε θα τους ξαναψηφίσουν… 



Κάποιοι που λένε ότι χρειαζόμαστε κυβερνήσεις τεχνοκρατών, ξέρουν τι λένε. Αλλάζεις τους τεχνοκράτες όταν τους πάρει ο λαός χαμπάρι, κι οι πολιτικοί παραμένουν άφθαρτοι! Στο μεταξύ οι βάρβαρες αντιλαϊκές πολιτικές θα βαθαίνουν. Όσο μπορούμε να επιλέξουμε ή να αλλάξουμε τη διοίκηση του ΟΟΣΑ, της ΕΕ, του ΝΑΤΟ, του ΔΝΤ κλπ, άλλο τόσο μπορούμε και το «πρότζεκτ μάνατζερ» και το «κορυφαίο συγκοινωνιολόγο» που έχει προσλάβει  μια ιδιωτική εταιρία. Κρύβεται λοιπόν η περιφέρεια κι αναλαμβάνουν άσχετοι με τη δημόσια διοίκηση να πουν ότι θέλουν. Κανείς δε θα μπορεί να χρεώσει τίποτα ούτε στην (α)Ρένα Δούρου, ούτε στην αρμόδια στενή συνεργάτρια της και αντιπεριφερειάρχη Κεντρικού Τομέα, Ερμίνα Κυπριανίδου. Τόσο απλά!



Το για ποιου όφελος γίνεται η υπογειοποίηση, προκύπτει αβίαστα από το ποιος ενδιαφέρεται να μας «ενημερώσει». Μια ιδιωτική κερδοσκοπική εταιρία. Το ποιος θα το πληρώσει, είναι επίσης γνωστό. Το κορόιδο ο λαός. Είναι γνωστό επίσης πως το συγκεκριμένο γήπεδο – τέρας, δε μπορεί να πάρει άδεια λειτουργίας χωρίς την υπογειοποίηση. Επομένως το πολιτικό προσωπικό που εμπλέκεται ή θα εμπλακεί με οποιοδήποτε τρόπο στην υπόθεση, θα φροντίσει να περάσει και να χρηματοδοτηθεί η υπογειοποίηση, αφού τα υπεσχημένα και συμφωνημένα με επιχειρηματικά συμφέροντα τηρούνται χωρίς ταλαντεύσεις. Αν επρόκειτο για συντάξεις, μισθούς, επιδόματα, ούτε η περιφέρεια, ούτε η κυβέρνηση, θα έβρισκαν λεφτά, κι αν ψέλλιζαν πως έχουν τέτοια πρόθεση, η αντιπολίτευση θα τους κατάγγελλε για σπατάλη και παροχολογία που δεν αντέχει η οικονομία. Και βεβαίως θα παρέμβαινε η τρόικα να μας θυμίσει πως πρέπει να ζούμε με όλο και πιο στενό κορσέ… Κολοτούμπες για το λαό, προσκύνημα γονυπετείς για την άρχουσα τάξη, είναι η κλασσική συνταγή για παραμονή στη καρέκλα, όσο ο λαός αποδέχεται το ρόλο του θεατή, κι όχι του πρωταγωνιστή των εξελίξεων.



Θα το πούμε άλλη μια φορά, κι όσες ακόμη χρειαστεί. Δε πρόκειται απλά για το γήπεδο. Πακέτο με αυτό πάνε, και η υπογειοποίηση, και η μετατροπή της Δεκελείας σε ταχείας κυκλοφορίας, και οι κυκλικοί κόμβοι χωρίς φανοστάτες, και η βία που έχουμε γνωρίσει για όποιον έχει διαφορετική γνώμη, και πολλά ακόμη που δε φαίνονται ή δε τα λένε. Θα τα μάθουμε όμως όταν συμβούν, ή όταν αποφασίσουν να μας τα πουν. Για παράδειγμα όταν έλεγαν πως η απόσταση από το σταθμό του τρένου στο Περισσό ως το γήπεδο θα μειωθεί κατά 200 μέτρα, αναρωτήθηκε κανείς πως μπορεί να γίνει αυτό όταν οι αποστάσεις είναι δεδομένες; Από πού θα περάσει αυτή η διαδρομή ώστε να μειωθεί η απόσταση τόσο πολύ; Πόσο θα κοστίσει και ποιος θα πληρώσει;



Το κορόιδο ο λαός θα πληρώσει κι αυτό το έργο, αλλά θα το μάθουμε τότε,  και φυσικά ως γνήσια κορόιδα θα πληρώσουμε κι αυτό το λογαριασμό…



Ποια μαγαζιά από αυτά που σήμερα ευημερούν στη πόλη μας, θα επιβιώσουν από τη μετατροπή της Δεκελείας σε ταχείας κυκλοφορίας και τους δυο κυκλικούς κόμβους; Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στη ποιότητα ζωής, το περιβάλλον, τις αξίες των ακινήτων στην ευρύτερη περιοχή μετά τη μετατροπή του δήμου μας σε κέντρο της Αθήνας;



Αλλά ποιος είπε πως οι προτεινόμενες λύσεις δεν αποβλέπουν και αντικειμενικά δεν εξυπηρετούν, στο κλείσιμο και τη μεταφορά των δραστηριοτήτων που ευημερούν σήμερα στη πόλη, εντός του γηπέδου και στη διαδρομή ως Περισσό και Ριζούπολη; Εκεί δηλαδή που γνωστά επιχειρηματικά συμφέροντα έχουν ήδη αγοράσει ή είναι κάτοχοι μεγάλων εκτάσεων. Εκεί που είναι ήδη προγραμματισμένο να κατασκευαστεί ένα ακόμη «Μολ». Φυσικά και θα μπορούν όσοι θέλουν να πάρουν τη δραστηριότητα τους από κει που βρίσκεται σήμερα, με τους οικονομικούς και άλλους δυσβάσταχτους όμως όρους που θα του επιβάλλουν οι εκεί ιδιοκτήτες. Η πόλη μας σε ρόλο υπηρέτριας, θα εξασφαλίζει μέσω της Δεκελείας γρήγορη προσέγγιση στο γήπεδο και τις άλλε ιδιοκτησίες τους.  



Ενεργός παρτενέρ στο όλο εγχείρημα, η επίσημη εκκλησία, δια της Μητρόπολης Ν. Ιωνίας – Ν. Φιλαδέλφειας. Μια αλάνα στην οποία κάποτε παίζαμε μπάλα, η οποία αργότερα φιλοξένησε σεισμόπληκτους, και στην οποία σήμερα παρκάρουν αυτοκίνητα, βρέθηκε μέσω της τράπεζας Πειραιώς λέει, στα χέρια της μητρόπολης. Και ο μητροπολίτης Γαβριήλ που ευλογεί το κέρδος, αποφάσισε με τις ευλογίες του συριζαίου δημάρχου Ν. Ιωνίας Ηρακλή Γκότση, να εξαντλήσει το συντελεστή δόμησης τσιμεντοποιώντας το οικόπεδο. Στο πλαίσιο αυτό το δημοτικό συμβούλιο Ν. Ιωνίας, κατακαλόκαιρο, άλλαξε το πολιούχο της πόλης! Και στο οικόπεδο θα χτιστεί παρεκκλήσι με το όνομα του νέου πολιούχου και κάποια λείψανα ή αντικείμενα του, για να προσκυνούν οι πιστοί και να αφήνουν ότι περισσεύουν από τις πληρωμές στο δημόσιο και τις τράπεζες…



Στον ίδιο χώρο σύμφωνα με τα σχέδια, προβλέπεται να κατασκευαστεί πάρκινγκ 200 θέσεων. Όσες ακριβώς επιβάλλει ο νόμος για το γήπεδο Μελισσανίδη σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου, και δεν υπάρχει χώρος για να γίνουν πουθενά.  Η μόνη περίπτωση χώρου θα ήταν σε εκτάσεις που ανήκουν σε επιχειρηματικά συμφέροντα, οι οποίες προφανώς θα αξιοποιηθούν για άλλους πιο προσοδοφόρους σκοπούς. Δεν είναι θαύμα… η θεϊκή παρέμβαση των εκπροσώπων του θεού;



Θαύμα βεβαίως είναι και η στάση του ΚΚΕ, καθώς όλα αυτά γίνονται στην «αυλή» του, κι εκείνο με απίστευτη αυτοπειθαρχία… παραμένει σιωπηλό! Τη στιγμή που για το σχέδιο Γρανίτσα το οποίο δε προέβλεπε τίποτε από αυτά και δε γινόταν τίποτα δίπλα του, είχε ενεργά εκφράσει την αντίθεση του!





Τι προκάλεσε όμως τη σημερινή επικοινωνιακή φιέστα;





Τους έπεσε βαρύ στο στομάχι το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας στο δημοτικό συμβούλιο, για την υπογειοποίηση της Πατριάρχου Κωνσταντίνου. Άχρηστη και επιζήμια υπογειοποίηση για τη ποιότητα ζωής των πολιτών, που κι αυτή θα γίνει με δημόσιο χρήμα των φορολογουμένων, και η οποία ανάμεσα σε 7 παρατάξεις και 33 πρόσωπα που απαρτίζουν το δημοτικό συμβούλιο, δε πήρε ούτε μια θετική ψήφο. Αντανάκλαση κι αυτό της άποψης που έχει η φιλαδελφειοχαλκηδονιότικη κοινωνία, για τη χρησιμότητα και τις επιπτώσεις του έργου στη ζωή της πόλης.



Μετά από αυτό κάποιοι αντιλήφτηκαν πως οι κάτοικοι δεν είναι τόσο ζώα  που νομίζουν, κι αποφάσισαν μια ακόμη παρέμβαση. Λογικά αυτή τη φορά δε θα υπάρχει βία, αλλά δεν είναι κι απαραίτητο να εξελιχτούν όλα ομαλά…



Θυμήθηκαν τώρα λοιπόν τους κατοίκους της πόλης, και θέλουν να τους εξηγήσουν πόσο θα… ωφεληθούν, αν καταπιούν κι αυτή τη παραμόρφωση της. Για το σκοπό αυτό στέλνουν πρόσωπα που πληρώνονται από τη «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.» για να υλοποιήσουν το επενδυτικό της σχέδιο. Πρωταγωνιστές στη παράσταση «θα σας κάνουμε αγνώριστους και πρέπει να σας αρέσει», είναι ο «κορυφαίος έλληνας συγκοινωνιολόγος», όπως μας τον πλασάρουν, και φυσικά ποιος άλλος εκτός από το γνωστό «πρότζεκτ μάνατζερ».



Τη περίοδο υλοποίησης  του σχεδίου Γρανίτσα, όταν πάλι το πράγμα είχε ζορίσει, είχαν φέρει επίσης τον «κορυφαίο έλληνα συγκοινωνιολόγο», ο οποίος επίσης είχε προσληφτεί από τα συμφέροντα εκείνης της εποχής. Κι εκείνοι τον είχαν στείλει στο Πνευματικό Κέντρο του δήμου και μας είχε μιλήσει στην ίδια αίθουσα και προσπάθησε να μας εξηγήσει πόσο καλό θα ήταν να μας αρέσουν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που εξυπηρετούσαν το σχέδιο Γρανίτσα. Η μόνη διαφορά ήταν πως στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου, οι ομιλητές και οι ακροατές βρίσκονταν κάθετα στη θέση που βρίσκονται σήμερα. Άμα είναι κανείς «κορυφαίος συγκοινωνιολόγος» μπορεί και σπίτια να προτείνει να γκρεμιστούν αν χρειαστεί, προκειμένου ο εργοδότης του να κάνει τη δουλειά του…



Στην εποχή μας εκτός από διάφορους τύπους χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο, που παραδίνουν μαθήματα για τα πάντα, κι από κάτω κάθονται αιρετοί και τους ακούν με κατάνυξη, υπάρχουν και καθηγητές πανεπιστημίων, που επίσης διατίθενται να υποστηρίξουν ότι θέλει ο πελάτης τους. Ευχαρίστως βρίσκουν λύσεις που να εξυπηρετούν τον εργοδότη τους. Η κοινωνία υπάρχει για να τη δουλεύουμε και είναι χρήσιμη ως πειθήνιο ακροατήριο που αγόγγυστα πληρώνει ότι της επιβάλλουν.



Η σημερινή προπαγανδιστική παρουσίαση θέλει να μας πει, πως όλοι κάνουμε λάθος. Κάνουν λάθος 7 παρατάξεις, 33 δημοτικοί σύμβουλοι και όλη η κοινωνία που αντιτίθενται ή δε διανοούνται να συναινέσουν στη καταστροφική υπογειοποίηση, που γίνεται για τις ανάγκες κερδοφορίας μιας ιδιωτικής εταιρίας.



Μετά θα αναλάβουν τα παπαγαλάκια των συστημικών ΜΜΕ να εξηγήσουν πόσο ωραία τα είπαν, πόσο απάντησαν σε όλα, πόσο άλλαξαν γνώμη οι κάτοικοι.



Η περιφέρεια της (α)Ρένας Δούρου που πρόκειται να πληρώσει για να γίνει το έργο καμιά 30αρια εκατομμυριάκια από τους φόρους που πληρώνουμε, εξαφανισμένη. Αποφασίζουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα, κι η περιφέρεια ως δεξί χέρι τους, βάζει χέρι στη τσέπη μας και πληρώνει. Πληρώνει μάλιστα χωρίς οποιοδήποτε αντάλλαγμα έστω για τα μάτια. Τη στιγμή που κανείς δημότης και μη, δε θα μπορεί να αθληθεί. Τα κόμματα της βουλής θλιβεροί κομπάρσοι με τον ένα ή άλλο τρόπο συνεργούν ή ανέχονται…



Κάθε είδους επαγγελματίες και επιστήμονες, ειδικά στη παρακμιακή εποχή που ζούμε, ίσως στη πλειονότητα τους, δεν έχουν καμιά αναστολή να δεχτούν πάντα έναντι αμοιβής, να εκπονήσουν σχέδια που θα εξυπηρετούν το πελάτη τους. Σε μια εποχή που έχουν ξεφτιλιστεί σχεδόν οι πάντες και τα πάντα, ποιος θα ασχοληθεί με κάποιους ακόμη;





Στη συγκεκριμένη περίπτωση προκύπτουν ορισμένα ερωτήματα:



Θα μπορούσε ο συγκεκριμένος συγκοινωνιολόγος να πάρει τη δουλειά που του προτάθηκε, αν έλεγε, αυτό δε γίνεται, ή είναι σε βάρος της κοινωνίας και δε μπορώ να το προτείνω, ή δεν υπάρχει λύση με βάση τον όγκο της κατασκευής και τους αριθμούς θεατών που σκοπεύετε να εξυπηρετείτε; Η απάντηση είναι όχι. Κι αμέσως θα ζητούσαν να περάσει ο επόμενος που θα ήταν πάλι ο… «κορυφαίος συγκοινωνιολόγος».  



Θα ερχόταν να μιλήσει και εξηγήσει αν δεν τους είχε πελάτες; Όχι φυσικά! Το ενδιαφέρον του να μας ενημερώσει, εκδηλώνεται κατά παραγγελία των εργοδοτών του.



Θα ήταν δυνατό να υπερασπιστεί κάτι άλλο εκτός από τη δική του εκδοχή; Προφανώς και όχι!



Άλλοι συγκοινωνιολόγοι όμως, σε ανύποπτο χρόνο,  έχουν πει άλλα, κι έχουν εκπονήσει μελέτη που έχει εγκριθεί κιόλας, για τη κυκλοφορία στη πόλη. Η οποία δεν έχει καμιά σχέση με όσα υποστηρίζει ο συγκεκριμένος. Αυτοί οι συγκοινωνιολόγοι δεν ενεργούσαν για το συμφέρον κανενός ιδιώτη, αλλά για το δημόσιο και δημοτικό συμφέρον.



Οι εξελίξεις σε σχέση με το σχέδιο Μελισσανίδη, συνεχίζουν να είναι καρμπόν με εκείνες του σχεδίου Γρανίτσα. Εκτός από τις ιδιαιτερότητες κάθε εποχής, όπως π.χ. άλλος «κορυφαίος συγκοινωνιολόγος», έχουν μόνο ένα διαφορετικό χαρακτηριστικό. Η σκηνοθεσία της «Αγιά Σοφιάς» παρουσιάζει το έργο σε αργή κίνηση. Όσα είχαν γίνει επί Γρανίτσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, δεν έχουν γίνει ακόμη σε τέσσερα χρόνια με το Μελισσανίδη. Ας μη ξεχνάμε πως ο Γρανίτσας γκρέμισε το γήπεδο είχε βάλει υποστυλώματα σε βάθος 19 μέτρων, κι είχε σκάψει περίπου ως εκεί που μετά 3 μήνες βρίσκεται το οικόπεδο σήμερα. Μικρή σημασία έχει πως όσοι δούλεψαν για εκείνο το αποτέλεσμα έμειναν απλήρωτοι. Εξάλλου αργότερα μάθαμε πως έμειναν απλήρωτοι, οπότε μπορούμε να περιμένουμε να μάθουμε αν οι σύγχρονοι θα έχουν πληρωθεί.



Η λογική επίσης λέει πως τα έργα θα σταματήσουν κάποια στιγμή, αφού δεν υπάρχουν επαρκή κεφάλαια στην εταιρία. Κι ο εργολάβος που μας έχουν ανακοινώσει πως έχει αναλάβει τις εργασίες που γίνονται ως σήμερα, έχει ποσοστό στην εταιρία που έχει συσταθεί για την εκμετάλλευση του ιδιωτικού γηπέδου. Είναι άγνωστο πιο θα είναι το πρόσχημα, για να συμβεί αυτό, αλλά διαπιστώνοντας την επανάληψη του «έργου» με το Γρανίτσα, εκείνος είχε προφασιστεί τις προσφυγές των κατοίκων. Αργότερα κατάλαβαν με καθυστέρηση βέβαια οι οπαδοί, πως δεν είχε βρει επιχειρηματίες ή τράπεζες να επενδύσουν κεφάλαια για να υλοποιήσει το έργο. Τα φέσια έφτασαν τα 4.000.000 ευρώ σε τοτινές τιμές και φυσικά παραμένουν φέσια!



Ως σήμερα 4 χρόνια μετά, όσα πρόσωπα αεκτζήδων, εταιρίες κολοσσοί Socar, Coca Cola, Sport 5 κ.α., χρηματιστήριο Λονδίνου, πρόεδρος χρηματιστηρίου ντουμπάι κλπ ανακοινώθηκαν πως θα συμμετέχουν με οποιοδήποτε τρόπο στη χρηματοδότηση του έργου, δεν έχουν βάλει ούτε σεντς! Ούτε φυσικά έχουν κάνει οποιαδήποτε ανακοίνωση που να επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον τους. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως όταν έχουν γραφτεί τόσα παραμύθια επί 4 χρόνια, άλλος ήταν ο στόχος. Εξίσου εύκολα μπορεί να καταλάβει πως αν υπήρχε έστω ένας που θα πέταγε τα λεφτά του στο σχέδιο, όχι απλά θα το έλεγαν πρωί – μεσημέρι – βράδυ 365 μέρες το χρόνο, αλλά θα τον περιέφεραν αν ήταν δυνατόν ως ατραξιόν για να το βλέπουν οι οπαδοί και να πειστούν πως το γήπεδο θα γίνει…



Οι μόνοι που κρατάνε ζωντανό το σχέδιο σπαταλώντας ασύδοτα δημόσιο χρήμα είναι:



Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛΛ, ο Τσίπρας, ο Σπίρτζης, ο Σταθάκης, ο Σκουρλέτης, ο Φλαμπουράρης, ο Καμμένος, και τα κόμματα που υπερψήφισαν τις ρυθμίσεις όπως η κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ και 


Η ΣΥΡΙΖΑικη Περιφέρεια Αττικής της (α)Ρένας Δούρου διά της «Δύναμης ζωής» που εκτός από τα 20.000.000 ευρώ που προορίζει για το ιδιωτικό γήπεδο, είναι έτοιμη να σπαταλήσει άλλα 30.000.000 ευρώ περίπου για τις 3 υπογειοποιήσεις δρόμων που θα γίνουν για τις ανάγκες του!

Το σημερινό επικοινωνιακό σόου αποβλέπει στη διευκόλυνση των υποταγμένων στο μεγάλο κεφάλαιο, πολιτικών, κομμάτων  και παρατάξεων, να περάσουν όσο γίνεται ανώδυνα για τη κομματική κι εκλογική τους πελατεία, τη κοστοβόρα χρηματοδότηση άχρηστων στη κοινωνία υπογειοποιήσεων.

1 σχόλιο:

  1. Πονάει πολύ Ο Τίγρης και η γηπεδάρα χρηματοδοτούμενοι. Διασκεδάζουμε απίστευτα με τα ψέματα και την κλάψα σας. Περαστικά πουθενάδες. Είστε τελείως αόρατοι.Συνεχίστε τον αγώνα του τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή