.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Νίκος Παπανικολάου: ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΡΕΙΣ

 
Τρίτη 23-12-14

Είναι απολύτως αδιανόητο να μην καταλαβαίνει κάποιος ότι η διάλυση της συνεδρίασης ενός Δημοτικού Συμβουλίου δεν είναι δυνατό να ωφελεί κάποιο σκοπό, όσο σημαντικός κι αν είναι; Είναι απολύτως αδιανόητο να μην καταλαβαίνει κάποιος ότι στα σοβαρά ζητήματα, οι καθαρές θέσεις είναι απαραίτητες και είναι ο μοναδικός ασφαλής δρόμος, απέναντι στην ένταση που κάποιοι, πιθανόν, να θέλουν να δημιουργήσουν; Τί συμβαίνει λοιπόν; Γιατί επιλέγουν τη λογική του παραλόγου; Τι επιδιώκουν;


Όπως και να έχει, με την ασφάλεια που μου προσφέρει η διατύπωση εδώ και καιρό των απόψεών μου για το ζήτημα της επανακατασκευής του γηπέδου της ΑΕΚ, λυπάμαι για την εξέλιξη των γεγονότων αλλά περισσότερο λυπάμαι που κάποιοι αποδεικνύονται κατώτεροι των περιστάσεων και όμηροι του "εγώ" παρά το ότι ευαγγελίζονται το "εμείς".

Θλιβερή κατάσταση που δεν αρμόζει στην πόλη μας και τη δημοκρατική παράδοση των πολιτών της. Το να καταδικάσει κανείς το αυτονόητο είναι περιττό, όταν κάποιοι φαίνεται να επιδιώκουν τον απόλυτο παραλογισμό.

ΥΓ.1 Εύχομαι να είναι όλοι καλά. Και χαίρομαι που δεν ήμουν μάρτυρας (λόγω της απουσίας μου), σε αυτά τα ντροπιαστικά γεγονότα.

ΥΓ.2 Καλά, ποιοί είναι επιτέλους οι σύμβουλοι που ωθούν σε αυτές τις ακατανόητες καταστάσεις;

ΥΓ.3 Δεν θα απολογηθούμε τώρα και γιατί είμαστε ΑΕΚ. Η ΑΕΚ δεν είναι κανένας μας, είναι ιδέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου