.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Μάγγος: "Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ΑΕΚ και Καρδίτσα"


Ο τεχνικός της Αναγέννησης, Γιάννης Μάγγος υποστήριξε πως δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην ομάδα του και την ΑΕΚ, ύστερα απ' την ισοπαλία (2-2) για τη 2η αγωνιστική του Κυπέλλου, καθώς έχει μικρύνει η ψαλίδα.



Η Αναγέννηση Καρδίτσας έκανε την ολική επαναφορά και αναδείχθηκε ισόπαλη (2-2) με την ΑΕΚ για τη 2η αγωνιστική του Κυπέλλου Ελλάδας, παρά το γεγονός πως βρέθηκε να χάνει με 2-0 στο 47ο λεπτό.

Μετά τη λήξη του αγώνα, ο τεχνικός των γηπεδούχων, Γιάννης Μάγγος υποστήριξε πως δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην ομάδα του και την ΑΕΚ, καθώς η ψαλίδα έχει μικρύνει σημαντικά, ενώ δήλωσε υπερήφανος που προσέφερε τέτοια χαρά στον τόπο του.


"Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ΑΕΚ και Καρδίτσα. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε Football League και Super League. Έχει κλείσει η ψαλίδα. Μπήκα στα αποδυτήρια και είπα στα παιδιά πως μπορούμε να πάρουμε ακόμα και την νίκη. Με κοίταξαν περίεργα οι παίκτες μου, αλλά εγώ το πίστευα.
Είμαι υπερήφανος που έδωσα χαρά στον τόπο μου. Είμαστε ένας σύλλογος με μηδαμινά έσοδα, με έναν πρόεδρο που τρέχει για όλους και για όλα. Η Αναγέννηση έχει μέταλλο κι είναι μία οικογένεια. Όταν είσαι ΑΕΚ δεν μπορείς να χάσεις, ακόμα κι αν έχεις ελλείψεις. Επαναλαμβάνω ότι είμαι πολύ υπερήφανος για τους ποδοσφαιριστές μου", δήλωσε ο προπονητής της Αναγέννησης στην κάμερα της COSMOTE TV.

Photo Credits: Eurokinissi

πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου