Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016

Και δεύτερη τουλάχιστον εταιρία του ομίλου της Aegean πέρασε στα χέρια του Πήτερ Γεωργιόπουλου!



Μέχρι τώρα ξέραμε πως ο Δημήτρης Μελισσανίδης αποχώρησε από την εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης, Aegean Marine Petroleum. Από δημοσίευμα όμως του mononews.gr, προκύπτει πως τουλάχιστον άλλη μια εταιρία του ομίλου Aegean, έχει περάσει στα χέρια του φίλου και συνεργάτη του Δ. Μελισσανίδη, Πήτερ Γεωργιόπουλου.

Πρόκειται για την Aegean Shipping την οποία ως σήμερα γνωρίζαμε πως διοικεί με επιτυχία ο γιος του Δ. Μελισσανίδη, Γιώργος. Η συγκεκριμένη εταιρία αποτελούσε και βιτρίνα του ομίλου, καθώς πρόσφατα είχε παραλάβει 4 υπερσύγχρονα ολοκαίνουρια πλοία. Τα οποία να σημειώσουμε ακόμη χρωστάει, και σχετικά πρόσφατα υπόγραψε νέα συμφωνία αναχρηματοδότησης των δανείων με τις δανείστριες τράπεζες.

Το μαύρο σε κτίρια, φανέλες, πούλμαν, μάλλον δεν είναι τυχαία επιλογή, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι αυθόρμητη…


Η αναδημοσίευση που ακολουθεί είναι από το mononews.gr
 

Συνεχίζει την ανανέωση του στόλου της η Aegean Shipping

By Ιάσων Στατήρης


Και δεύτερο πλοίο μέσα σε διάστημα λίγων εβδομάδων πούλησε η Aegean Shipping Management (βασικός μέτοχος της εταιρείας πλέον ο Πήτερ Γεωργιόπουλος), στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της.

Μετά την πρόσφατη πώληση του χωρητικότητας 37.300 dwt πλοίου Poulopom (κατασκευής 2001) στην ινδονησιακή Soechi Lines έναντι 10,5 εκατομμυρίων δολαρίων, η Aegean Shipping πούλησε και το χωρητικότητας 45.000 dwt τάνκερ Rose (κατασκευής 2004) σε εταιρεία με έδρα χώρα της Ευρώπης -αλλά όχι την Ελλάδα- έναντι περίπου 12 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το TradeWinds.

Η τιμή αυτή θεωρείται αρκετά καλή για το Rose, που η Aegean Shipping απέκτησε ως Fairway Express έναντι περίπου 25 εκατομμυρίων δολαρίων τον Ιούλιο του 2009.

Σημειωτέον ότι τα δύο αυτά πλοία ήταν μεταξύ των παλαιότερων στον στόλο της Aegean Shipping, η οποία πλέον διαθέτει έξι τάνκερ, με παλαιότερο το χωρητικότητας 35.000 dwt Rizopon (κατασκευής 1999), ενώ τέσσερα από τα τάνκερ αυτά παρελήφθησαν το 2014 από τα κορεατικά ναυπηγεία Daesun Shipbuilding και συμμετέχουν στο pool Stena Weco.

Εξάλλου, τον Απρίλιο η εταιρεία επιβεβαίωσε την παραγγελία της για τέσσερα τάνκερ χωρητικότητας 113.000 το καθένα στα κινεζικά ναυπηγεία Cosco Zhoushan Shipyard, τα οποία θα παραλάβει εντός του 2018, αν και υπάρχουν πληροφορίες που θέλουν την Aegean Shipping να μείωσε την παραγγελία της στα δύο πλοία, ενώ δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα οικονομικές λεπτομέρειες για τη συμφωνία.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου