.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

"Ποιος νομίζετε ότι είμαι εγώ; Σε ποιον μιλάτε έτσι; Εγώ δεν είμαι Αδαμίδης, είμαι ο Μελισσανίδης..."


Η αναδημοσίευση που ακολουθεί είναι από το aek24hours.gr:


Αρκετές φορές ανέβηκε η ένταση στη σημερινή Γενική Συνέλευση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ με εκπροσώπους της Original και τον Δημήτρη Μελισσανίδη. Οι οπαδοί της Ένωσης ζήτησαν από τον ισχυρό άνδρα εχέγγυα ότι το γήπεδο θα γίνει στη Νέα Φιλαδέλφεια και ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με την «Μάνα ΑΕΚ».
Από την πλευρά του ο «Τίγρης» ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ και ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ το γήπεδο να το κάνει πράξη και να μην μείνει στα λόγια, αφού πρώτα είχε ακόμη έναν έντονο διάλογο με οπαδούς: «Ποιος νομίζετε ότι είμαι εγώ; Σε ποιον μιλάτε έτσι; Εγώ δεν είναι Αδαμίδης, είμαι ο Μελισσανίδης και θα κάνω το γήπεδο. Στη Φιλαδέλφεια το θέλετε, εκεί θα το κάνω».

Όταν ο οπαδός της ΑΕΚ του ζήτησε να του διαβάσουν τους όρους του παραχωρητηρίου, ο Μελισσανίδης υποστήριξε εξαγριωμένος: «Δεν θέλω να διαβάσετε ούτε το παραχωρητήριο, ούτε τίποτα. Δεν μου έχετε εμπιστοσύνη; Το έχω διαβάσει εγώ. Αρκεί!»

3-2-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου