.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Σπύρος Καβακόπουλος: Τρωγόμαστε ακόμη και για ένα λαχανόκηπο


Είδα το βίντεο του δημάρχου για τον λαχανόκηπο.Τυχαίνει πάνω από δεκαπέντε χρόνια να έχω προσωπική εμπειρία, άρα μου «πέφτει» και μένα ο λόγος.

Για τον δήμαρχο αρκετά θα μπορούσα να του καταμαρτυρήσω, όμως για τον λαχανόκηπο έχει απόλυτο δίκιο. Απορώ πως μια τόσο όμορφη πρωτοβουλία, αντιμετωπίζεται με καχυποψία και αρνητικότητα. 

Τον Φλεβάρη είδα την ανακοίνωση της ομάδας "Το Περιβόλι του Ποδονιφτη" και πήγα να τους ακούσω. Οι εντυπώσεις πολύ καλές. Όπως είδα εγώ την ανακοίνωσή τους, θα την είδαν και όσοι έχουν καχυποψίες, θα μπορούσαν να πάνε ν’ ακούσουν και να μιλήσουν μαζί τους. 

Απόρησα, που προσπαθεί ο δήμαρχος να πείσει για τα αυτονόητα. Αγαπητοί δημοτικοί σύμβουλοι περάστε από τον λαχανόκηπό μου, να διαπιστώσετε πως ομορφαίνει την γειτονιά, πως οι γείτονες σε σακουλίτσες αφήνουν τα άχρηστα «πράσινα» για κομποστοποίηση και πως έρχονται σχολεία για να μάθουν για την καλλιέργεια των φυτών.
Προς τι η καχυποψία και προβληματισμοί;;; 

Μακάρι «Το Περιβόλι του Ποδονίφτη» να πετύχει και κάθε γειτονιά να έχει τον δικό της λαχανόκηπο.

Όποιος αναγνώστης έχει επιφυλάξεις τον καλώ να τα πούμε στον λαχανόκηπό μου.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου