.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Η προσωπική μου εμπειρία από το... χτεσινό ΔΣ





Όταν οι… οπαδοί επιτέθηκαν στους Συμβούλους της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και της «Δύναμης Πολιτών», σηκώθηκα από την καρέκλα μου και πλησίασα προς τη μεριά τους. Με τη φωτογραφική μου μηχανή άρχισα να τραβάω φωτογραφίες. Σύντομα μια μικρή ομάδα αποσπάστηκε και ήρθε προς το μέρος μου. Με πίεζαν να σταματήσω να τραβάω με απειλές και χυδαίες βρισιές.
Ακολούθησαν σπρωξίματα, κλωτσιές χαμηλά πίσω στα πόδια και μπουνιές στην πλάτη. Στη συνέχεια μου άρπαξε ένας από τα χέρια τη μηχανή! Με σπρωξιές και επιμονή την πήρα πίσω εξαιτίας του γεγονότος ότι άντεξε το λουρί της, και την είχα κρεμασμένη στο σβέρκο μου. Αυτό επαναλήφτηκε δεύτερη φορά και με τον ίδιο τρόπο αλλά και παρεμβάσεις μιας κυρίας και ενός ψύχραιμου οπαδού, την πήρα πάλι πίσω. Έμειναν όμως γύρω μου για να διασφαλίσουν ότι δε θα πάρω άλλες φωτογραφίες.

Σε ερώτηση που έκανα σε αυτόν που μου άρπαξε τη μηχανή γιατί να μη τραβάω φωτογραφίες, η απάντηση του ήταν, «επανειλημμένα τραβάς πρόσωπα την ώρα που κάνουν επίθεση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου