.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Σπύρος Καβακόπουλος: Μια καινούργια ιδέα στον αγρό του σπιτιού μου (φωτογραφίες)

Πέραν όλων των άλλων το μποστάνι, μου δίνει τροφή για σκέψη και δημιουργία. Να μια καινούργια ιδέα για δημιουργία θερμοκηπίου από μεγάλα διαφανή μπουκάλια λαδιού (που παίρνει κανείς από ταβέρνες). Τα έκοψα κατάλληλα και έβαλα σπόρους ντομάτας, μελιτζάνας και πιπεριάς. Για να δούμε πως θα πάει;;;

Ο φίλος Γιώργος που ήταν κοντά, βελτίωσε την αρχική ιδέα με το κόψιμο του μπουκαλιού στα πλάγια.

Στις φωτογραφίες η σειρά των εργασιών. Όποιος ενδιαφέρεται να δει και να κουβεντιάσουμε ιδέες, εδώ είμαι μαζί με καμπόσους άλλους περαστικούς και φίλους. Επίσης αν κάποιοι δάσκαλοι, όπως πέρυσι, θέλουν να επισκεφτούν το μποστάνι μου και να δείξω στα παιδιά τους τρόπους πολλαπλασιασμού των φυτών, ας μου στείλουν μήνυμα. Τα φυτά μάλιστα, που τα ίδια πολλαπλασιάζουν, τα παίρνουν δικά τους. Εννοείται δωρεάν.


ΥΓ :  Προσοχή το θερμοκήπιο ισχύει μόνον για το σπορείο. Μετά τα σπορόφυτα χρειάζονται  μεταφύτευση σε πολύ μεγαλύτερο και ανοιχτό χώρο.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου