Παρασκευή, 3 Μαρτίου 2017

Αντικαπιταλιστική Ανατροπή: Οι ευθύνες της Περιφέρειας Αττικής για όσα συμβαίνουν στη Ν. Φιλαδέλφεια

Τα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες στη Ν. Φιλαδέλφεια, με βανδαλισμούς σε δημοτικά κτίρια, εισβολές σε αυτοδιαχειριζόμενους χώρους, ξυλοδαρμούς και απειλές, αποτελούν πρωτίστως προσπάθεια εντεταλμένων ιδιωτικών συμφερόντων να εκβιάσουν για να περάσει το συμφέρον τους εις βάρος της περιοχής της Ν. Φιλαδέλφειας και του δημόσιου χρήματος, και βέβαια αποτελούν ευθεία απειλή στη δημοκρατία και την ελευθερία της έκφρασης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που δρουν με τον τρόπο αυτό: τα ίδια συνέβησαν και το 2014, εν όψει της ψήφισης του Ρυθμιστικού Αθήνας-Αττικής που ήταν ένας φωτογραφικός νόμος για τα συμφέροντα του Δ. Μελισσανίδη, παρόμοια και στη διαδικασία έγκρισης της ΜΠΕ της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ.
Η Περιφερειακή Αρχή της Αττικής, αντί να καταγγείλει αυτά τα περιστατικά, με τη στάση της δίνει ουσιαστική κάλυψη και επιχειρήματα σε όλες αυτές τις πρακτικές.



Η παράταξη της Ρ. Δούρου και σε αυτό το θέμα συνεχίζει το «έργο» Γ. Σγουρού: 
-Παρά τις περί του αντιθέτου προεκλογικές διαβεβαιώσεις, ενέταξε και ψήφισε ήδη από τον προϋπολογισμό του 2015 το σχετικό κονδύλι. Δηλαδή ψηφίζει υπέρ του να δοθούν 20 εκατομμύρια ευρώ από ίδιους πόρους της Περιφέρειας Αττικής σε ένα σχέδιο ιδιωτικής ΠΑΕ, που δεν έχει καμία σχέση με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό. Για να έχουμε μέτρο σύγκρισης: η κοινωνική πολιτική της Περιφέρειας σε όλη την Αττική δεν φτάνει με τίποτα το ποσό των 20 εκ. από ίδιους πόρους! Είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρόταση που καταθέσαμε στον προϋπολογισμό του 2017 να προβλεφτούν 20 εκ. ευρώ για αποπληρωμή ρεύματος στα νοικοκυριά που δεν έχουν ρεύμα στην Αττική, η απάντησή ήταν... όχι, βέβαια.
-Ενώ προεκλογικά κατήγγειλε το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας-Αττικής, μετεκλογικά το εφαρμόζει πλήρως, με αποκορύφωμα το ότι ενέκρινε τη ΜΠΕ του γηπέδου της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ (2016), χωρίς να ασχοληθεί ούτε καν με το ότι ένα δημόσιο οικόπεδο που είχε παραχωρηθεί στην ερασιτεχνική ΑΕΚ θα περάσει στα χέρια μιας ιδιωτικής ΑΕ!
-Πλέον των 20 εκ. ευρώ, σχεδιάζει να δώσει άλλα 15-18 εκ. ευρώ για το έργο υπογειοποίησης των δρόμων που βρίσκονται μπροστά από το γήπεδο, κρύβοντάς το πίσω από τον μανδύα του «έργου αστικής ανάπλασης», ενώ υπάρχει μόνο για να εξυπηρετεί το σχέδιο που έχει κατατεθεί από την ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ. Η απόφαση 163/2014 (επί Σγουρού) που αφορά την εκπόνηση της μελέτης υπογειοποίησης από την ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ είναι ξεκάθαρη: αφορά «τη σύνδεση του νέου γηπέδου της ΑΕΚ με το οδικό δίκτυο της περιοχής». Επιπλέον αναφέρει επί λέξει: «οι μελέτες θα παραδοθούν στην Περιφέρεια Αττικής για την αξιοποίησή τους στα πλαίσια της συμβολής της Περιφέρειας στην κατασκευή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ».
-Αντί να στηρίξει τον Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας, η Περιφέρεια Αττικής έστειλε έγγραφο στον Δήμο στις 19/10/2016, δηλαδή 6 ημέρες πριν υποβάλλει τις υψομετρικές μελέτες προς έγκριση η Δικέφαλος ΑΕ, με το οποίο του υποδείκνυε τι πρέπει να κάνει με τη μελέτη αυτή! Με ποια λογική η Περιφέρεια Αττικής ο Δήμος πως θα ασκήσει τις αρμοδιότητές του έναντι ενός ιδιώτη και μάλιστα προτού καν ο ιδιώτης υποβάλει το αίτημα; Με ποια λογική η Περιφέρεια Αττικής αναφέρει ότι η προμελέτη για την υπογειοποίηση (που είναι προϋπόθεση για τα υψομετρικά) «έχει εγκριθεί», ενώ δεν την έχει φέρει για έγκριση στο Περιφερειακό Συμβούλιο, που είναι το αρμόδιο όργανο; Ισχύει ή δεν ισχύει για την ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ό,τι ισχύει για όλους τους πολίτες σχετικά με την έγκριση αντίστοιχων μελετών; (Παραθέτουμε ενδεικτικά από τοn Οδηγό Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής το απόσπασμα που αφορά την «Έγκριση Τροποποίησης υφιστάμενων υψομετρικών μελετών οδού» για να μπορούν όλοι να κρίνουν ποια είναι η διαδικασία για όλους τους πολίτες και πώς επιδιώκουν να την παρακάμψουν για την ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ).
-Η Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής σήμερα κρύβεται και δεν βγάζει ούτε μια ανακοίνωση για τους βανδαλισμούς και τις απειλές στη Ν. Φιλαδέλφεια. Είναι τυχαίες οι ευχαριστίες που διαρρέουν τα οπαδικά σαιτ στην περιφερειάρχη Ρ. Δούρου και τον αντιπεριφερειάρχη Χρήστο Καραμάνο ή οι γραφικές δηλώσεις περί «Αρένας Δούρου» από τον Δ. Μελισσανίδη, όταν συναντήθηκε… σε πολύ καλό κλίμα με την Περιφερειάρχη;
Κατόπιν των παραπάνω, δεν αισθάνεται η Περιφερειακή Αρχή υπεύθυνη για τη στοχοποίηση του Δήμου και τα έκτροπα που συμβαίνουν αυτές τις μέρες στη Ν.Φιλαδέλφεια με απειλές και προπηλακισμούς αιρετών, υπαλλήλων και πολιτών και βανδαλισμούς σε δημοτικά κτίρια και στην πόλη; 
Ας σταματήσει να κρύβεται η περιφερειακή αρχή και ας απαντήσει:
-Έχει σκοπό να δώσει τα 20 εκ. από ίδιους πόρους (από χρήματα των φορολογούμενων πολιτών) για το έργο της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ; Γιατί οι σύμβουλοί της στο περιφερειακό συμβούλιο άλλα έλεγαν κι άλλα διέρρεαν. Ακόμη και κατά την έγκριση της ΜΠΕ, επέμεναν ότι άλλο θέμα είναι η ΜΠΕ κι άλλο θέμα είναι η χρηματοδότηση. Ας απαντήσει καθαρά κι όχι να προσπαθεί να είναι «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ».
-Γιατί δεν φέρνει την προμελέτη ή την μελέτη υπογειοποίησης των δρόμων μπροστά από το γήπεδο στο Περιφερειακό Συμβούλιο για έγκριση; Γιατί αφήνει άλλους να επικαλούνται μια προμελέτη που δεν έχει καν εγκριθεί;
-Τελικά ποιο θα είναι το σύνολο του ποσού που θα διατεθεί από χρήματα των φορολογουμένων πολιτών στο σχέδιο της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ; Έχει σκοπό η κυβέρνηση και η Περιφέρεια να επαναλάβουν το σκάνδαλο του «Καραϊσκάκης»; Αν τα σύνολο του κόστους για το γήπεδο ανέρχεται στα 65 εκ. ευρώ (στοιχεία της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ) και τα 40 εκ (!) από αυτά είναι των φορολογουμένων πολιτών, τότε με ποια λογική το γήπεδο να χτιστεί όπως το θέλει μια ιδιωτική εταιρεία και γιατί να εξυπηρετεί αποκλειστικά το επαγγελματικό ποδόσφαιρο; 
-Θα πάρει θέση η Περιφέρεια Αττικής για τους τραμπουκισμούς στη Ν. Φιλαδέλφεια ή δεν θέλει να χαλάσει τις καλές της σχέσεις με έναν ακόμη εκπρόσωπο του κεφαλαίου, τον ιδιοκτήτη της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ;
Η πλήρης θέση της ΑΑΑ για τη ΜΠΕ της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ, όπως έχει εκφραστεί ήδη από τότε που ψηφιζόταν το Ρυθμιστικό, είναι εδώ: http://anticapitalist-attiki.blogspot.gr/2014/07/blog-post_29.html
Οι αποδείξεις ότι τα λεφτά είναι από ίδιους πόρους εδώ: anticapitalist-attiki.blogspot.gr/2015/12/blog-post_19.html
Για την ΜΠΕ εδώ
Ο Οδηγός Υπηρεσιών (2/2017) εδώ http://www.patt.gov.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=4606&Itemid=10
απόσπασμα:

1.1.              Έγκριση τροποποίησης υφιστάμενων υψομετρικών μελετών οδού (Χ7)

Νομοθεσία:
1.     Οι διατάξεις του 17-7-23 (ΦΕΚ 228Α’/16-8-23) Ν. Δ.
2.     Οι διατάξεις του Κώδικα Πολεοδομικής Νομοθεσίας (ΦΕΚ 580Δ’/27-7-99)
3.     Οι διατάξεις του Ν.1337/83 (ΦΕΚ 33Α/14-3-83)
4.     Οι διατάξεις του αρ. 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το Π.Δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α’/2005).
5.     Οι διατάξεις του Ν. 4067/9-4-2012 (ΦΕΚ 79Α/2012) για το «Νέο Οικοδομικό Κανονισμό», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
6.     Οι διατάξεις των άρθρων 30, 31, 32 του Ν. 4030/2011 (ΦΕΚ 249 Α/2011) σχετικά με τη συγκρότηση και τη λειτουργία των ΣΥΠΟΘΑ.
7.     Tο Δ/γμα ρυμοτομίας της περιοχής και το Δ/γμα όρων δόμησης αυτής με τις τροποποιήσεις τους.
8.     Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Περιοχής, όπως ισχύει.
9.     Η με αρ. 44403/20-10-2011 Υπουργική Απόφαση, (ΦΕΚ 2494/Β’/2011), που εγκρίθηκε η τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Αττικής.
10.  Οι γνωμοδοτήσεις του Ν.Σ.Κ. με αρ. 526/16-4-1977 και 607/17-8-1978, που έγιναν δεκτές από τον Υπουργό Εσωτερικών, για τη διαδικασία καθορισμού της υψομετρικής θέσης οδού κλπ, εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου, για την έκδοση απόφασης Νομάρχη, για την έγκριση των υπόψη μελετών.
11.  Το υπ. αρ. 36461/6841/1988 έγγραφο του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. περί έγκρισης υψομετρικής μελέτης οδού.
12.  Το υπ. αρ. 33199/7909/24-12-01 έγγραφο της Δ/νσης Νομοθετικού Έργου περί αρμοδιότητας έγκρισης υψομετρικής μελέτης.
13.  Το άρθρο 6 του Β κεφαλαίου της υπ. αρ. 71934/9734/1989 απόφασης Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. (ΦΕΚ 691/Δ’/9-11-89), περί τεχνικών προδιαγραφών σύνταξης υψομετρικών μελετών πράξεων Εφαρμογής Ρ.Σ.
Δικαιολογητικά:
Έγγραφο αίτημα του Δήμου (Χ7) με την προτεινόμενη τροποποίηση της εγκεκριμένης υψομετρικής μελέτης και συνημμένα φάκελο που να περιέχει:
1.     Αίτηση επίσπευσης της υπόθεσης από επισπεύδοντα ιδιώτη ή το Δήμο.
2.     Τεχνική Έκθεση της αρμόδιας Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, που να αιτιολογεί πλήρως την αναγκαιότητα της προτεινόμενης έγκρισης της νέας υψομετρικής μελέτης της οδού του θέματος, καθώς και την ακύρωση των ήδη εγκεκριμένων υψομετρικών μελετών αυτής, όπως και την πλήρη τεχνική επίλυση των προβλημάτων που τυχόν προκύπτουν στη ήδη διαμορφωμένη κατάσταση της οδού και στις επηρεαζόμενες νόμιμα υφιστάμενες οικοδομές, από την εφαρμογή της προτεινόμενης νέας υψομετρικής μελέτης.
3.     Εισηγητική έκθεση του Δήμου, που θα αναφέρεται αναλυτικά η διοικητική διαδικασία της προτεινόμενης τροποποίησης της εγκεκριμένης υψομετρικής μελέτης.
4.     Πρόταση της νέας θέσης της ερυθράς, σε κατάλληλο τοπογραφικό και υψομετρικό διάγραμμα, συντεταγμένο σύμφωνα με τις ισχύουσες σήμερα προδιαγραφές.
5.     Τοπογραφικό διάγραμμα (εις τετραπλούν) σε κλίμακα 1:500, (και σε ηλεκτρονική μορφή) σύμφωνα με τις κείμενες προδιαγραφές, εξαρτημένο από το ΕΓΣΑ ‘87, (ή από το αντίστοιχο σύστημα σύνταξης τυχόν πράξης εφαρμογής), που θα περιλαμβάνει:
                    i.    Την πραγματική κατάσταση της περιοχής (φυσική μορφή εδάφους, κατασκευές, κτίσματα, μαντρότοιχοι, περιφράξεις, ρέματα, κλπ) σε συσχέτιση με το ισχύον ρυμοτομικό σχέδιο.
                   ii.    Θεώρηση από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου, του τοπογραφικού διαγράμματος, ως προς τις ΟΓ & ΡΓ και ως προς τους όρους και περιορισμούς δόμησης της περιοχής.
                 iii.    Το υφιστάμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς με κτηματολογικό πίνακα που περιλαμβάνει τα ονοματεπώνυμα και τις διευθύνσεις των ιδιοκτητών που θίγονται άμεσα ή έμμεσα.
                 iv.    Τα όρια των ιδιοκτησιών, οι συντεταγμένες και τα απόλυτα υψόμετρα των κορυφών τους, (σε ΕΓΣΑ ’87) και τα εμβαδά αυτών (σε πίνακα).
                   v.    Απόσπασμα του ισχύοντος εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου (μετά από τυχόν τροποποιήσεις).
                 vi.    Το Δ/γμα ρυμοτομίας, τους όρους δόμησης και χρήσεις γης, καθώς επίσης, τυχόν τεχνικές εκθέσεις και διαγράμματα εφαρμογής.
                vii.    Υπογραφή και σφραγίδα του συντάξαντος το τοπογραφικό διάγραμμα μηχανικού (ο οποίος θα πρέπει να έχει δικαίωμα σύνταξης του ως άνω τοπογραφικού, σύμφωνα με τα επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανικών) και δήλωση αυτού, σύμφωνα με τον Ν.651/77 & τον Ν.1337/83.
               viii.    Βεβαίωση Δημάρχου ότι το παρόν συνοδεύει την Απόφαση Δ.Σ. και είναι το πρωτότυπο αναρτηθέν.
                 ix.    Υψομετρική μελέτη, συντεταγμένη σε κλίμακα 10x της τοπογραφικής μελέτης, που θα περιλαμβάνει, γραφικά και αριθμητικά, τα εξής:
                   x.    Στοιχεία φυσικού ή μορφωμένου εδάφους, για την αριστερή και δεξιά οριογραμμή της οδού καθώς και του άξονά της, με καταγραμμένα τα πεζοδρόμια και τα κατώφλια των νομίμως υφιστάμενων οικοδομών, καθώς και την ισχύουσα και τη νέα προτεινόμενη ερυθρά της οδού (σχεδιασμένες με μαύρο και κόκκινο χρώμα αντίστοιχα).
6.     Απόφαση Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, (Ν.3852/2010, αρ.73), σχετική με την προτεινόμενη έγκρισης της νέας υψομετρικής μελέτης της οδού του θέματος.
7.     Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, με την οποία να δηλώνεται η προτεινόμενη έγκριση της νέας υψομετρικής μελέτης της οδού του θέματος, καθώς και η ακύρωση των ήδη εγκεκριμένων υψομετρικών μελετών, όπου αιτιολογείται αναλυτικά η αναγκαιότητα αυτή.
8.     Βεβαίωση για την Ανάρτηση Απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημοτικό κατάστημα (για 15 μέρες).
9.     Αποδεικτικά επίδοσης απόφασης σε ιδιοκτήτες, των οποίων οι ιδιοκτησίες εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με την προτεινόμενη έγκριση της νέας υψομετρικής μελέτης της οδού.
10.  Αποκόμματα δύο εφημερίδων, ημερήσιας κυκλοφορίας, μιας πρωινής και μιας απογευματινής, με δημοσιεύσεις της Ανακοίνωσης της Απόφασης Δ.Δ. σε δύο συνεχόμενες ημέρες.
11.  Βεβαίωση Δημάρχου αν υποβλήθηκαν ενστάσεις ή όχι. (Σε περίπτωση υποβολής ενστάσεων απαιτείται νέα Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου εκδίκασης αυτών).
12.  Βεβαίωση Δημάρχου ότι οι σύμβουλοι που έλαβαν μέρος στην απόφαση δεν έχουν έννομο συμφέρον από την προτεινόμενη έγκριση της νέας υψομετρικής μελέτης της οδού.
13.  Βεβαίωση Δημάρχου, αν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου.
14.  Βεβαίωση Δημάρχου περί του αν θίγονται οικοδομές που ανεγέρθηκαν με νόμιμη άδεια από την προτεινόμενη έγκριση της νέας υψομετρικής μελέτης της οδού.
15.  Φωτογραφίες της οδού και της ευρύτερης αυτού περιοχής.
16.  Επικυρωμένα αντίγραφα του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και των ήδη εγκεκριμένων υψομετρικών μελετών που ισχύουν σήμερα.
     Επιπλέον των πιο πάνω δικαιολογητικών, ενδέχεται να ζητηθούν κατά περίπτωση, από την Υπηρεσία μας επιπλέον στοιχεία από Φορείς που εμπλέκονται στην προτεινόμενη τροποποίηση της εγκεκριμένης υψομετρικής μελέτης.
Τηρούμενη Διαδικασία:
1.     Αίτημα του αρμόδιου Δήμου (Χ7) με συνημμένο σχετικό φάκελο για την προτεινόμενη τροποποίηση.
2.     Έλεγχος πληρότητας του φακέλου τροποποίησης.
3.     Ζητούνται εγκαίρως συμπληρωματικά στοιχεία, αν απαιτείται.
4.     Σύνταξη εισήγησης προς το αρμόδιο ΣΥΠΟΘΑ και διαβίβαση φακέλου για γνωμοδότηση.
5.     Γνωμοδότηση του ΣΥΠΟΘΑ επί της εισήγησης και επιστροφή  του φάκελου.
6.     Σύνταξη Απόφασης έγκρισης τροποποίησης υφισταμένων υψομετρικών μελετών οδού, η οποία υπογράφεται από τον Εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο.
7.     Δημοσίευση Απόφασης σε ΦΕΚ με το συνοδεύον αυτή τοπογραφικό διάγραμμα.
8.     Ανάρτηση στο Διαδίκτυο (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΥΓΕΙΑ).
9.     Κοινοποίηση Απόφασης με το συνοδεύον τοπογραφικό στο Δήμο.

πηγή: anticapitalist-attiki.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου